“Alternativna medicina je težko sranje!”

… je rekel en star doktor medicine nocoj v Trenjih in še prej pripomnil, da “zdravilci” zdravijo samo nevidne bolezni. Ne zdravijo hrast, izpuščajev, kariesa itd., ukvarjajo se le z notranjimi, podkožnimi bolezni. Najraje pa seveda omenjajo raka.

Ne morem se bolj strinjat. Svinjske nogice, olje po žličkah, zelišča, zdravilni kamni, polaganje rok, zvončkljanje zvončkov, svašta. A nikoli zastonj.

Drnovška imam pa na sumu, da se mu je odpulilo. Pozitivno mišljenje, sem za,1 a o zdravilcih naj bo raje tiho, da ne bo na kakšnem sestanku kakšnega tujega diplomata za mizo zvijalo od zadrževanja smeha. Še zmeraj ga imam rad za predsednika, nekaj resnostnih pik je pa tukaj izgubil.

Metode alternativne medicine so stare tisoče let, pravijo. Zanimivo. Kolikor je meni znano, so dvesto let nazaj ljudje crkavali pri petdesetih. Se je ta alternativa šele pred kratkim prebudila?

Ali pa raje potrkajmo na les, da smo se rodili v dobi sodobne medicine.

-Jonas

P.S. Seveda ne pozabimo na ločnico med dopolnilnim in alternativnim zdravljenjem. Tetin smrekov čaj zagotovo pomaga, ni dvoma. Naj mi ga le ne poliva na jajca v ozdravitev kile na stara leta.

  1. Moje mnenje je, da je zdravljenje zelo odvisno od bolnika samega (in načina življenja), zato se ne čudim pripovedim o “čudežnih” ozdravitvah.
  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. b0j3, - 26.1.06 | 21:39

    Že mogoče, da se Drnovšku trga, ampak vsaj pove kja misli (in tudi dela v tej smeri).

  2. mathjazz, - 26.1.06 | 22:01

    Se popolnoma strinjam glede škodljivosti alternativne in koristnosti komplementarne medicine.

    Glede Drnovška pa me ne moti to, kako živi in kako se zdravi, a vendarle gre za osebnost, ki s svojim nastopanjem daje zgled domala celemu narodu (ali pa vsaj ovcam). In zaradi njegovih izjav utegne kdo narediti celo usoden korak pri lastnem zdravljenju.

  3. mojchi, - 26.1.06 | 22:23

    Drnovška obrajtam, zato ga res ni prijetno gledat takole hirajočega. Se pa vidi, kako ga vsakič znova zmoti, ko mu omenijo bolezen – dejansko jo potiska v podzavest, a le vprašanje časa je, kako dolgo mu bo to še uspevalo…

    Vejamem, da se bo še vrnil k uradni medicini, če ne prej, ko bo treba lajšati bolečine.

  4. samuelion, - 26.1.06 | 22:25

    ne ga srat no. po naši medicini bi ti raka odstranili z nožem – po vsej verjetnosti naše medicine bi spet zrasel in bi ti rekli… ni ti pomoči, sorry podlegel boš in ti ni pomoči. veje alternativnega zdravljenja ti dajejo, ne samo ozdravitev ampak tudi moč. moč da spremeniš in začneš poslušati svoje telo, svoje misli. ne samo čudežne ozdravitve ampak tudi moč premagat bolezen, pa tudi razlago zakaj je nastala

    pa saj jonas… saj kolikor mi je znano se znaš poslišati… poglabljati, tako da po tolkih letih poglabljanja bi pa vseeno rekel da prakticiraš nekaj alternativnega… ali se pa motim =)

    v topicu blatiš o alternativi…. hmm potem pa priznavaš tetin zdravilni čaj. zanimivo. naj povem da ni dopolnilnega zdravljenja, je pač samo zdravljenje kakšno si ga izbereš. vemo da je 95% bolezni psihosomatskega izvora, torej je v teh procentih dovolj le “hostija” in spet smo zdravi. če le to za ene predpiše avtoritativen zdravnik – ki se mimogrede doma zdravi samo z čajčki tete pehte – samo da ima beli mantl, zbrska zdravilo iz debele bukve, glede na simptome. groza me je.

    sicer je pa še vedno na posamezniku, kaj bo izbral – ali bo uklonil iz svojega telesa vzrok ali posledico

  5. AzzQim, - 26.1.06 | 22:33

    ja ok no, med čajčki (ki so dejansko učinkoviti) pa med polaganji rok na mednožje obupanih bolnikov za mastne pare samo zato, ker se ti sredi spanja “zdi”, ko si “ves čuden še” in misliš, da so ti na nogi pristala frfotajoča bitja, je velika razlika. potem pa angel zavije aspirin v folijo.

  6. eva, - 26.1.06 | 23:18

    ….mi je draga oseba v moji družini zbolela in tudi umrla… za rakom,…”uradno” zdravljenje je pomenilo: operativni poseg – 3 tedne intenzivne nege, zdravljenje – kemoterapija v A oddelku Onkološkega inštituta, ko 3 dni na pomožni postelji dobivaš intravenozno kemoterapijo, te 3 dni stradaš in vseeno bruhaš, ko prideš domov, vsaj 10 dni nič ne zaužiješ razen prekuhane vode, ker sicer vse izbruhaš,..1 teden se za silo poskušaš hraniti in četrti teden se zadeva s kemoterapijo ponovi,… in tako 10 mesecev.. Izgubiš lase, shujšaš do onemoglosti, odvisen si od tuje pomoči, nekontrolirano iztrebljaš – nosiš plenice, po končani kemoterapiji, ki se konča, ker je telo oslabelo – dobiš kateter,…nadaljuješ z obsevanjem in, ko si dovolj oslabel padeš v komo, ki lahko traja,… in na koncu umreš, ker ti je odpovedalo srce,….ker je telo postalo prešibko, da bi se še borilo – edina tolažba – protibolečinska “uradna” zdravila! Čeprav o skoraj vseh alternativcih razmišljam, da Bogu čas kradejo, folku pa denar – smo poskusili tudi z osebo,ki ima diplomo medicinske fakultete, dela v bolnišnici, popoldne pa je bioenergetik – po mojem mnenju ni bilo nobene škode, izboljšanja pa tudi ne, tako, da….

    … sorry folk, ne vem…, imam to izkušnjo in v premislek vsem lahko rečem, da razumem odločitev dr. Drnovška – ker vsaj tisto časa, kolikor mu ga je usoda namenila – živi človeka dostojno življenje!

    Se opravičujem, prosim za razumevanje, lep večer vsem

  7. eva, - 26.1.06 | 23:30

    SAMUELION, verjamem, da si pozitivec – večni optimist…. ampak – premisli človek,da tud alternativci zbolevajo in umirajo, nekateri celo zelo mladi…in “uradne” zdravnike veže vsaj hipokratova prisega, alternativce pa najbolj denar. Ali mogoče verjameš, da pomagajo tudi revnim bolnikom, oziroma, da so sposobni zdraviti zastonj???

    Topel čajček, objem drage osebe, mirno okolje, izklop od skrbi pa včasih res delajo čudeže, sam za to ne rabiš zdravnika… lep večer tudi tebi želim

  8. joze, - 27.1.06 | 00:13

    Jonas, ko že mislim da si ultra-levičar napišeš nekaj tako briljantnega. Se podpišem pod celoten post.

  9. BigWhale, - 27.1.06 | 00:18

    Hm, placebo pomaga, precejkrat. In ce je nekdo pripravljen odsteti denar za tak placebo, ce mu ga ne more dati ‘navaden zdravnik’ naj mu ga da pa nek ‘zdravilec’. Big deal, ce jih bodo formalizirali, se toliko bolje. Trenja sem ujel sicer na koncu, ravno se toliko, da sem videl, da je Slak se vedno tak nevrotik kot ponavadi. ;)

    No, ampak kar se pa tematike tice, alternativne medicine je precej in vsak prdec se ima za alternativca. Kiropraktika in akupunktura sta precej drugacni od homeopatije. Slednje je ze precej na meji z alkimijo, pa dandanes se nihce iz svinca ni naredil zlata. Kiropraktiki pa kar uspesno ravnajo hrbtenice in kaksne sklepe.

    PS: Pri cem ti pa tetin smrekov caj pomaga? ;)

  10. samuelion, - 27.1.06 | 00:22

    tvoj zadnji odstavek eva je najbolj pametna alternativna medicina =) moje mišljenje in opisano se je tudi gibalo v tej smeri

    še zdaleč pa misem opeval spevov mazačem in izsuševalcem žepov. takih je preveč in človek se le redko prebije in loči zrnje od plevela. pravi alternativec te bo ozdravil, ko bo šel mimo tebe ali pa ti namenil par minut svoje energije. ta zdravilna energija ni večna, zato prej jo porabiš hitreje podležeš, sploh če si ne napolniš baterij.

    eva, tudi jaz vem kako je izgubiti bližno osebo za rakom. stara je bila 25 let. in če bi imel takrat to znanje, ki ga imam sedaj, mi verjemi, da bi ji sigurno lahko pomagal na drugačen način kot sem ji takrat.

  11. pengovsky, - 27.1.06 | 11:20

    @Jonas: Mislim, da je jasno, da je k zgodnjemu crkavanju močno pripomogla odsotnost kakršnekoli resne higiene (saj veš – umivanje ekrat mesečno pa take) in ne samo odkritje antibiotikov.

    Do alternativne medicine (“alternativna” = vse kar ni požegnano v uradni medicinski dogmi) imam osebno sicer precej skeptičen odnos,x ker so doslej antibiotiki vedno pomagali. Amapk…. Popolnoma mi je jasno, da če uradna medicina ne zna pomagat, pač poiščeš nekoga, ki zna. Je pa res, da je na tem področju cel kup šarlatanov. Ampak res cel kup. Edini odgovor je regulacija tega področja. Kako? Ne vem. Najbrž s kakšnimi izpiti in kotrolami.

    V bistvu sem hotel rečt tole. Če pomaga, ni sranje. Pa je vseeno, ali je uradna ali pa aletrnativna medicina.

  12. Lipa, - 27.1.06 | 12:03

    Pozdravljeni ! Jaz imam precej vedenja o uradni in alternativni medicini,in zagovarjam obe,čudim pa se tistim,ki mislijo,da uradna medicina je zmožna vsega kot tistim, ki enako misli za alternativna.Še bolj,pa se čudim doktorjem,ki izjavlajo nekaj podobnega kot ta ( rekel en star doktor medicine nocoj v Trenjih in še prej pripomnil, da “zdravilci” zdravijo samo nevidne bolezni) od takega doktorja beži,ker niti skozi okno ne pogleda, kaj se dogaja okrog njega,da ne govorimo zakaj ne bere novejše raziskave in dosežke uradne svetovne medicine.To so tisti doktorji,ki sami lahko naredijo kar hočejo,če pa njhov kolega omeni alternativno medicino,mu pa vzamejo licenco.Pacijenti so tisti ki lahko ocenijo eno kot drugo,saj probajo na lastni koži. Lep pozdrav in s željo,da ne bipotrbovali nobene.

    &&&

  13. Louro, - 27.1.06 | 16:38

    Ce si dovolj naiven, ti lahko marsikaj pomaga, od vere naprej. Je pa hec, kako se alternativa takticno umakne, ko se stvari resno zakomplicirajo, pa koliko znasajo njihove tarife. Saj neumne ljudi je treba izkoriscat, jih bo ze izucilo. Pa tudi, ce ne… Folk pozablja, da medicina poskusi pomagati, ce je mogoce, je pa clovek tako zakomplicirana zadeva, da je ne mores kadarkoli popraviti kakor avto pri mehaniku. Potem pa nihce ne skrbi zase, ker ko ga bo od vse svinjarije, ki jo daje vase, pa ce je hrana ali alkohol ali karkoli, zacelo pobirati, bo sel k zdravniku in bo ta vse popravil. Ker ce ne, je pa nesposoben, pa se place ima za vsaj sedemmestno stevilo, pa niti v solo mu ni bilo treba hodit, razen tistih deset let. Barabe.

  14. pengovsky, - 27.1.06 | 17:55

    Ja, drugi odstavek podpisem. Prvi je pa stvar interpretacije, ampak deloma je zagotovo resnicen.

  15. crni, - 28.1.06 | 00:43

    To, Jonas! Jaz se cisto strinjam s tabo.

    Ti mazaci morajo za svoje pocetje seveda obvezno racunati tezke pare, ker se s tem poveca moznost delovanja njihovega mahanja po zraku. Seveda ljudje lazje verjamejo, da bo nekaj pomagalo, ce so se za to odkasljali neke konkretne vsote denarja. Jasno, za sodobne diagnosticne tehnike in to, to pa ne. Te svinje zdravniske itak prevec zasluzijo in blablabla.

    Ce slucajno kdo se ni videl, smo se tudi na carnioli glede tega posteno pridusali:

  16. DL, - 28.1.06 | 10:48

    Če imajo občutek da so poslani na svet da pomagajo, naj to počnejo, nimam nič proti. Le nej ne pozabijo na svoje “alternativno poslanstvo” pomagati in ne služiti.

  17. Ana, - 29.1.06 | 01:06

    Jonas no no .. prvo izkusi pol govori. Tudi sama sem izredno skeptična in kljub temu, da se je oče zdravil z bioenergijo, se sam naučil zdravit in me je kljub upiranju lahko brez dotikanja opognil nazaj in da je ozdravil druzinskega prijatelja luskavice, ki jo je imel od malega. Mislim, sopanje z kemikalijami je pa tuk bols al ka? Kombinacija je resitev … pa ne pljuvat, tut ce ne verjamete. Sam rezultati so pa neizpodbitni. Seveda pa ni vsaka alternativna medicina res učinkovita, ker je folk pač čudn pa si zmišluje svega in svaša.

  18. Ana, - 29.1.06 | 01:07

    aja, pa zastojn pomaga. Če pride do ulčinkov je pa vsakemu prepuščeno če da denar oz. koliko. Men se zdi to fer in kokr sm ugotovila, večina bioenergetikov dela tako. Še svetovno znan Domančič

  19. Lara, - 29.1.06 | 01:46

    Jonas, sori, brcnu si totalno mem! Poglej si bolnike, izčrpane, plešaste in pokozlane od hudih obsevanj in ti bo jasno, zakaj gre enim uradna medicina na k….! Enim pač nasilne terapije in stalno rezanje tumorjev dojadijo in se odločijo za dresuro psihe, kar naj bi pripomoglo k temu, da rak izgine. Preden se greš take tumpaste napade na človeka, ki tebi osebno ni preprečil zdravstvene oskrbe(če boš dobil raka, se kar mirno zdravi pri dohtarjih-nihče te ne bo na silo špikal z iglami!), si poglej ugotovitve strokovnjakov(niso to neki šušmarji!), ki menijo, da negativno mišljenje, izvajanja psihičnega nasilja nad samim seboj in tiščanje besa v samem sebi pripomorejo k rakavim tumorjem. Torej, če ne spremeniš lajfa, ti zdravniška jajca ne pomagajo. Lahko se stalno bašeš z biološkimi zdravili in se obsevaš kot nor, pa te bo rak ubil, če se ne boš zrihtal znotraj. Drnovšek je lastnik svojega lastnega življenja in ti nimaš pravice pisat takih idiotizmov po netu. Ne vem, zakaj se je zrolalo tebi. Morda treniraš retoriko za vstop v SNS klub kretenov, kjer boš lahko delal družbo mojstru vpitja, debat brez trdnih argumentov in groženj trboveljskemu Baroviću. Fak of!!

  20. Jonas, - 29.1.06 | 01:52

    @Lara:

    Tole sem zapisal v opombi, preberi še enkrat:

    Moje mnenje je, da je zdravljenje zelo odvisno od bolnika samega (in načina življenja), zato se ne čudim pripovedim o “čudežnih” ozdravitvah.

    Fak of.

  21. eva, - 29.1.06 | 02:25

    … mislim, lej Lara, pa kdo je teb reku, da dr. Drnovšek ni sam od sebe spremenu lajfa, kot ti praviš?…. torej, da se ni sam zavestno odloču?…. mislim a maš kakšne “notranje” informacije o tem, da je to naredu s pomočjo enga alternativca, al kaj?… in tvoj stavek… ” torej, če ne spremeniš lajfa, ti zdravniška jajca ne pomagajo.”… a alternativna jajca ti pa, al kaj…? sej tud “uradni” dohtarji pozdravljajo pozitivne spremembe v življenju in ne sam alternativci..a bi mogoče lohk pomislila, da dr Drnovšek in ostali, ki se odpovejo “uradnemu” zdravljenju in tud alternativnemu – mogoče želijo živeti človeka dostojno življenje, kolikor časa jim je pač dano, torej se prepustijo usodi…., in to je njihova odločitev, ki jo je treba spoštovat!

    ANA – tvoj oče že mogoče – objavi, kje se ga da dobit – “v dobro človeštvu”, Domančič pa zagotovo ne in tisti njegovi pomočniki, ki jih je kao izšolal – tudi ne, ker, a veš, kako pa financira stalen najem dvorane v Kranjski Gori – a iz svojga žepa mogoče? … pa ne mi o prostovoljnih prispevkih razlagat, ker je to podobno cerkvenim odpustkom v srednjem veku…

    zdravje in lep dan želim vsem kle gor

  22. Baldrick, - 29.1.06 | 11:33

    Jebeš opombe. Lara je povedla!

  23. Louro, - 29.1.06 | 21:59

    Draga Lara, jaz bi eno videokaseto z navodili, kako odpraviti vse tezave, narocil. Hvala vnaprej!

  24. krempl, - 29.1.06 | 23:29

    pa sploh se ne gre tle az tko teske zadeve…mater sej bogve ce bo sploh prezivu,se pravi..verjetno kvalitetneje prezivlja cas v ksni skupini al kjerkol ze, kot pa pod enm obsevalnikom usa izmucen in bled..pa da se vrnem k osnovam…panika je blj pr th prehladkih in kihanjih in “mislm da me bo jutr zacelo grlo bolet” pa koj k dohtarju (al pa da ne govorim o tisth calde*** in nevem kaj se da ne bo reklame)uni pa itak tkoj prpisejo use kar je pac, mater pipl a stmo ze take pic** da ne mormo nekej s psiho povedat telesu, al pa oldschool limonce in to…pa mamo zdej use to sranje, kmal bo naslednik antibiotika—uran…na koncu pa “BOLI ME KURAC NA CIM JE DRNOVSEK, MEN JE USEC TAKSEN KOT JE ZDEJ!” get a life

  25. maja, - 30.1.06 | 13:47

    vse najboljše…

  26. leloo, - 30.1.06 | 16:14

    … kdor nima kaj povedat….mu tega tud ni treba pisat…

  27. Bigzi, - 30.1.06 | 17:00

    maja januar 30th, 2006 | 13:47 vse najboljše…

    Hehe, mi smo mu pa peli vse najboljše štiri leta nazaj na milijonarju (ko je praznoval 40 let)!!! Ne vem, zakaj smo mu peli v angleščini (Happy birthday…), to je bilo res sramotno.

    In se spominjam, da je Jonas uletel s fotoaparatom in se slikal…

  28. MG, - 31.1.06 | 11:07

    Alternativna medicina sax! Lari jaz zaston kako čakro ofnam. Jonas ruls.

    p.s. Vse naj naj za RD

  29. mArkedzani, - 31.1.06 | 16:12

    EME nisi gledal?

  30. Baldrick, - 31.1.06 | 19:15

    EMA je bila za kozlat. Še Fredy Miller je manjkal pa Pokorn kot scenarist!

  31. cedevita, - 31.1.06 | 21:50

    Jonas, podpišem se pod tvoj prispevek! Zaskrbljujoča pa je bila anketa na Trenjih, ki je pokazala, da je večina Slovencev prekleto naivnih. Sicer mi je dala idejo, da bi v Salomoncu objavu oglas, da polagam roke in zdravim vse – od prehlada do ebole – in bi lepo zaslužu za najemnino moje študentske sobice. Edini “argumenti” zagovornikov mazaštva so neki podatki iz tretje+ roke o ljudeh, ki so premagali raka, potem ko jim je nek prešvican tip dal piti z destilirano vodo zmešan šnops. Zakaj se ti mazači ne organizirajo in naredijo nekaj raziskav ter empirično potrdijo učinkovitost svojega dela? Odgovor je verjetno zato ker že vnaprej vedo, da jim bo spodletelo. Argument o starosti alternativne medicine pa je prej minus kot plus. Uradna medicina svojo učinkovitost dosega v zadnjih desetletjih s pomembnimi izumi na področju zdravil in napredovanjem kirurgije. Prej pa je tud uradna medicina fejst mimo brcala z raznim puščanjem krvi in podobnimi bedarijami. Razlika je le v tem, da alternativna bedarije počne še danes.

    Vsem toplo priporočam, da si preberejo članek o neumnostih v homeopatiji na Kvarkadabri.

  32. cedevita, - 31.1.06 | 21:53
  33. Katja, - 31.1.06 | 22:53

    Le čevlje sodi naj kopitar!

  34. Shine, - 31.1.06 | 23:44

    Jaz sem za zdravnike. Kar naredijo alterantivci koristnega, zmore vsak sam, če le kaj prebere pa se malo opazuje. Za zdravnike sem zato, ker so tako prestrašeni, da takoj dobiš bolniško, če malo zamjavkaš, to pa pride prav, ko se šefu v službi strga. Pa tudi, če si zavarovan, dobiš na površinsko rano, ki komaj krvavi, tri lepe šive in vsaj 120 jurjev. No, priznati je seveda treba, da pri resnih in močno krvavih problemih z mesom in kostmi pridejo prav.

    Uzdaj se …u svoje kljuse. (Kako že gre?) Taka je po moje realnost; tudi kar se zdravja tiče.

  35. Jana, - 1.2.06 | 02:50

    Jaz bi samo povedala, da so moje izkušnje z alternativno medicino (homeopatijo) dobre in da gre za zdravljenje precej konkretno vidnih kožnih težav. Sicer pa ni za posploševati in črno belo deliti deliti stroke na dobre in slabe. Percepcija naše kulture je taka kot je: temelji na podatkih, dokazih, seciranju in analiziranju ter “oprijemljivosti”. Kar je vse ok, samo velikokrat je potem iz mozaika težko sestaviti celoto. Pa tudi, na žalost, nismo še razvili dovolj aparatur za zaznavanaje “neoprijemljivih” sil, ki ravno tako vplivajo na zdravje in počutje oziroma se jih, tistih ki so, zaenkrat poslužujejo predvsem takoimenovani alternativci. Ampak po moje, je to naravna pot razvoja, “mainstream” se je, ponavadi iz ugodja in lenobe, vedno otepal novih pogledov na stvari. Veliko ima z današnjo situacijo opraviti institucija, ki je pod pretvezo dušnih pastirjev, večino znanja o zaenkrat nam nerazložljivih delovanjih energij in elementov v naravi, sežgala na grmadi. Zanimiva raziskava tudi na to temo je je opisana v knjigi: Uničenje modrih žensk. Tako da ni čudno, da so ta znanja na tem teritoriju precej borna in da se ponovno odkrivajo šele zdaj, saj so, po mojem mnjenju, specifična za posamezna naravna okolja in kulture in se jih ne da prenašati od drugod. Še toliko težje pa je do teh znanj priti v dobi v kateri živimo, ki jo zelo slikovikovito opisal RASMC v pesmi Free Mandela. In če upoštevamo še umazane prste dobičkonosne farmacevtske farmacije, ki je poleg industrije nafte in orožja, največji vzrok za globalne svinjarije (“lep” film na to temo je bil posnet lani: The Constant Gardener), je potrebno priznati, da “alternativcem” ni najlažje pri razvijanju njihovega dela veje.

    Sicer pa najdemo na vseh področjih delovanja ljudi, ki so delu predani in dobri na eni strani in mazače na drugi. Velja tako za zdravnike kot alternativce.

    P.S.: tebi pa, malce z zamudo, ob obletnici rojstva želim, da bi tvoja kamera zabeležila dobre zgodbe, fajn ljudi, prava razmerja, lepe fotografije, sladkega trpljenja in veliko zadovoljstva, dobro glasbo in ravno prav začimb, pa da bi jih potem delili tudi z nami ;)

  36. mArkedzani, - 1.2.06 | 15:18

    baldrick – pokorn je bil scenarist.. :S

  37. milijonar, - 4.2.06 | 00:35

    Zanimivo se mi zdi, ko se mulc dere in joka od bolečin ali pa zgolj napačnih misli- ne vemo;), pa pride Mama, ga poboža in šepne par besedic, pa je naenkrat vse ql in nasmeh na obrazu. Alternativa?

  38. Jonas, - 4.2.06 | 00:52

    Nikakor. Osnoven medicinski prijem. Tako kot prijaznost, topel čaj, čista voda, lepa beseda, kurja juhica.

  39. lara, - 2.3.06 | 14:41

    Se ti prav vidi, da nimaš najmanjšega pojma o alternativni medicini.

    Mene so v bolnici odpisali pri 15- ih letih, da mi ne morejo pomagat in so me poslali domov umret! Groza. Z dobrim zdravilcem sem premagala zaprtje in normalno brez težav živim naprej!

    Drnovšek je pa car. Njemu bo uspelo premagat bolezen, boste vidli!

    Obe medicini bi lahko super skupaj delovali.

  40. beba, - 19.6.06 | 14:11

    prebrala sem Evin email nekako enako se mi sedaj dogaja doma, res mesec in pol smo čakali na končno diagnozo, potem klinični center, operacija, stanje še slabše kot pred operacijo, si samo številka, dobiš tabletko, inekcijo ,
    si samo še nov pacient za odpis, zdravnik ti reče, bolezen ga bo ubila, samo še ne vem kdaj, lahko gre še na eno operacijo, lahko gre na kemoterapijo, samo bolezen ga bo ubila; zakaj pa bi še hodil na rezanje , če ni pomoči, ko smo se vrnili od bienergetika, pa je ponovno nastalo upanje, zavedati smo se začeli, da si samo človek in , da imaš pravico končati življenje kot človek, glede na vse diagnoze pa se ponovno telo nepokretnosti premika, ne vem zakaj, pač se, tudi bioenergetik ne ve kako dolgo še do smrti, je pa vendarle upanje, upanje, katero pa ne more umreti. Jonas zate ne vem, če pa ti bi zdravstvo reklo, bolezen te bo v zelo kratkem času ubila,ne moremo ti več pomagati, v zdravilišče ne moreš, ker je predrago, lahko te še malo obsevamo, mogoče bi tudi ti v plenici in s katetrom iskal lepo besedo pri kakšnemu zdravilcu,ali prosil tetin čaj, kateri ti ne bo lagal o bolezni, skušal pa ti jo bo oblažiti in ti z dejanjem ponovno vrnil dostojanstvo človeka. pa še nekaj o plačilu, da bi prišli na slikanje za diagnozo je bila pri medicini čakalna doba do 11 mesecev, v štirinajstih dneh pa po samoplačilu, ni problema,/ena slika cca 15.000 sit/?????????????? pri bioenergetiku pa plačaš samo koliko hočeš…….

  41. Jonas, - 19.6.06 | 14:16

    Točno tako.

    In zdravilci se redijo na račun obupa bolnega človeka. Upanje ni vredno nič, če je lažno.

    Pička jim materina.

  42. duh123, - 21.7.06 | 01:17

    Jonas! Laura ti je tako lepo povedala ti si brez argumentov napadal zdravilce + Drnovška. Imam prijateljico ki je imel raka in je na začetku sam dohtarjem zaupala ko pa je vidla da ne gre več tako naprej je šla do zdravilca in od takrat ima voljo do življenja in tudi rak je izginil tvojih vulgarnih besed pa raje ne komentiram. lp duh123

  43. Provokateruska, - 11.10.06 | 13:40

    mhm, Jonas? A farmacevtska industrija se pa ne redi na račun bolanega človeka? Mislim, da je rešitev v združevanju obeh medicin. Fino si je kaj prebrati na to temo na odličnih slovenskih straneh o alternativnem zdravljenju -altermed.org, holmedmarket.com, nasvet-vs.si, …. drugače pa naj vsak uporablja tisto, kar mu pomaga, pa naj bo to le kozarec donata na tešče

  44. Tam, - 21.10.06 | 10:22

    o,moj bog!res vam ne privoscim,da pridete v situacijo,da bi rabili pomoc….in uradna medicina odpove,ne zmore,ni zdravila…ja,sem domanciceva ucenka!in ni se pol ure kar je bil na terapiji gospod s parkinsonovo boleznijo…morali bi ga videti pred in po terapiji!!…in ne gre za alternativo!komplementarno-v sodelovanju z uradno medicino…placebo efekt,ce ne cutis vec bolecin,ce se prenehas tresti?? lahko bi vam nastela se in se primerov…..vsekakor bi se pa pri taksni kocljivi zadevi kot je ta,ki se se je lotil,vedla bolj zadrzano…ker,dragi jonas,nikoli ne ves kdaj!!

  45. Aron, - 10.11.06 | 22:03

    Ko vidim, kako se je začela ta stran, mi takoj postane jasno, zakaj zahodna kultura še ni pripravljena na alternativno medicino. Glavna napaka je, da veliko ljudi vidi te metode le iz ene strani. Ločit je treba, alternativne medicine je dosti dosti več kot le smrekovi čajčki itd. Mislite, da je penicilin samo zdravilo? Ja, saj je, ampak poleg tega je še blazno strupen. In da vam povem dva zelo preprosta primera, zakaj ni dobro metati vso alternativno medicino k pravljicam:

    1. uradna medicina + rak: Ena ženska je imela raka. Ta ženska je storila to, kar stori 98% ljudi z rakom. Šla je na operacijo. Rak je bil odstranjen. Zelo kmalu zatem se je rak ponovno pojavil in ona je bila telesno tako šibka od prejšnjega, da bi to res težko prestala, pa vendar, rak sploh ni bil tisti glavni razlog smrti (ja, umrla je). Kemoterapije so ji uničile jetra, niti če bi se rak takrat ustavil nebi preživela..

    2. alternativna medicina (Breusov čaj) Ja, gre za čaj, vendar ne za smrekov. Pred leti je izšla knjiga, v kateri je bila ta “kura” ali “dieta” opisana in že takrat – preden je knjiga sploh obstajala, je bilo znanih že daleč čez 6000 ljudi, ki so se raka uspešno z Breusovim čajem ozdravili. Mislite, da je to čiračara? Vam bom povedal zelo poenostavljen princip te kure: Mesec, dva ali tri (odvisno od pacienta), ne zaužijemo nobene trde hrane, vse kar zaužijemo, je natanko določena zelenjava v obliki soka. Kaj s tem dosežemo? Pustimo rakave celice stradati. Z razliko od uradne medicine, ki raka odstrani z nožem, je to dosti bolj naravno in učinkovito.

    Za zaključek pa: -Je alternativna medicina čiračara? -Če je, potem je uradna medicina tudi. -Zakaj? -Še vprašaš? Ogromno koristnih metod, ki jih danes uporablja uradna medicina prihaja ravno iz alternativne. -Ne verjamem! -Potem pa poglej akupunkturo. Ravno je na poti proti uradni medicini

    Drnovšku se ne trga. Če bi ti bil na takšnem položaju, mar nebi imel pravice, da bi ubral vse poti, ki bi ti rešile življenje? Ne glede na to kar drugi mislijo.

  46. Balmung, - 10.11.06 | 22:24

    To je vse res, kar praviš. Dodal pa bi še to: Od česa ima farmacija več? Od tega, ko se v medicini uporabljajo zdravila, ali od tega, ko se v medicini uporablja hrana, ki nima stranskih učinkov in ki jo lahko z potrebnim znanjem pripravimo doma? Farmacija je enako kot je bila cerkev nekoč. Kar oni rečejo je prav, ostalo je pa čiračara, le z razliko, da čiračara ne pristane na grmadi, ga pač kamnajo.

    95% bolezni je psihičnega izvora, je napisano. Nekdo je napisal, da bi potem šli na eno hostijo pa bi bli spet zdravi. Zakaj ima ta nekdo tako zelo “rasistični” pogled na alternativno medicino? Vidi se, da česar ne pozna niti noče poznati. Ta nekdo zagotovo ne bi razumel, zakaj mu bi akupunkturist zapikoval iglo v nogo, da bi preprečil glavobol. Pravtako ne bi razumel, zakaj ga bi akupunkturist pred posegom spraševal o njegovih odnosih v družini. Konkretno akupunktura je priznana že v velikem delu Evrope, ne le v človeški medicini ampak tudi v veterinarstvu.

    Današnji svet je prepričan, da če smo zboleli, gremo k zdravniku, on nam da zdravilo in ozdravimo.

    Ravno tukaj pa se velik del zahodne kulture spotakne ob alternativni medicini. Če je že 95% vseh bolezni psihičnega izvora, potem mora pacient (za razliko od pacienta uradne medicine) sam naredit glavni del svojega zdravljenja. Akupunkturist mu lahko naravna vse utripe in uravnovesi njegovo delovanje, vendar pa pacient ni pasiven gledalec. Ravno zato nam zdravilci ne morejo garantirat ozdravljenja, saj je glavno odvisno od nas.

    Alternativno medicino bi morali začeti priznavati, da bi bila dostopna tistim, ki jo iščejo. Tisti, ki je pa ne želijo, pa bi le rad rekel, naj ne pljuvajo po njej, saj jih nihče ne sili v to.

    Saj se lahko tudi prepustijo nožu v operacijski sobi.

  47. Boris Turk, - 10.12.06 | 00:51

    Jaz pa mislim, da bi morali alternativci in ortodoksni medicinci sodelovati in ne scati en po drugem, ker v bistvu taki, ki to počnejo, mečejo sami sebi pesek v oči. To mnenje sem podkrepil s parimi članki na 17 straneh tukaj: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Boris&e_id=14224

  48. Tjulen, - 21.1.09 | 10:12

    Pravim sledeče: danes ti nihče ne zagotavlja da ti bo ozdravil bolezen, ne uradna ne alternativna medicina (če ti pa, pa ne jemlji zagotovilo v zakup). Več znanj, potencialno več zdravja. Tudi jaz sem srečen da obstaja uradna medicina ki veselo maha naokoli s svojimi dokazi o učinkovitosti. Vsak posameznik sam odloča o svoji usodi, komu se bo prepustil zdraviti in to je privilegij.P.S. a farmacevtska podjetja se pa ne redijo na račun bolnega človeka, s tem pa poizkuša odpraviti samo posledice namesto da bi se ukvarjali (tudi) z pripravljanjem terena za preprečevanje novega nastanka…to jim seveda ni v interesu saj BOLEZEN POMENI DENAR!

  49. milan, - 29.10.09 | 20:04

    Moje mnenje je da bi morali obe medicine sodelovati in omogočiti čim bolj optimalno zdravljenje.Sam imam diagnozo raka na prostati in bi mi bilo dosti lažje sprejeti odločitev glede načina zdravljenja.Tako pa se odloči,ko je toliko protislovij.Kaj ste storili vi,ali bi v podobni situaciji dragi bralci.!

  50. rene, - 9.12.09 | 11:03

    dragi milan, seveda je ortodoksna medicina na nek način najbolje definirana, vendar ti sam svetujem da preden greš pod nož ali na kemoterapijo, poskusiš breusovo metodo z čajem. Metoda je takšna da ne zaužiješ hrane, temveč piješ breusov čaj. S tem pustiš da kancerogene celice stradajo in postopoma izginjajo. Na mojem dedeku je delovalo, ne zagotavljam pa da deluje v vseh primerih. Ampak če vprašaš mene, je vredno poskusit – konec koncev, koliko ti pa lahko čaj škodi?

    Glede farmacije pa, dragi Tjulen, v tvoji trditvi je malo protislovja. Če je v bolezni denar, in bolezen v bolnem človeku, in če si ne zatiskamo oči pred tem, da denar dobi farmacija, se potemtakem farmacija le redi na račun bolnega človeka. To je zelo pokvarjen posel, a hkrati tako bogat, da ne pusti pljuvat po sebi.

  51. mojca, - 30.1.10 | 01:15

    “… je rekel en star doktor medicine nocoj v Trenjih in še prej pripomnil, da “zdravilci” zdravijo samo nevidne bolezni. Ne zdravijo hrast, izpuščajev, kariesa itd., ukvarjajo se le z notranjimi, podkožnimi bolezni.”

    Že ta prvi odstavek in dejstvo da se, Jonas, strinjaš z njim kaže, da ne ti, ne doktor, ki je to rekel, NIMATA POJMA o alternativni medicini. Sama sem bila priča številnim ozdravitvam, številnim tudi takih “vidnih” bolezni.

    Da se v argumentu proti alternativni medicini tako rado omenja denar in “ožemanje” folka mi je pa kar smešno. Verjemte mi, če bi uporabljali samo alternativno medicino, bi porabili BISTVENO MANJ denarja kot ga za zdravljenje z uradno medicino. Prav kapitalizen farmacije je lepo poskrbel, da se je folku spralo možgane in je pozabil na naravne metode zdravljenja, ki so dosti bolj učinkovite in zdravijo vzroke in ne posledice.

    A se noben ne vpraša kolko dnarja pa gre v uradno medicino al kaj?! A to, da če greš samoplačniško k zdravniku in moraš plačat tud če ti ničesar ne reši, pa ni nateg?! Da niti ne govorim o vseh ostalih stroških če si samoplačnik… in o tem, da če imaš dnar, lahko prideš hitro na vrsto, če ga nimaš pa moraš čakat po pol ali eno leto, vmes pa lahko tud crkneš, se ne bojo sekirali zarad tega.

    Veliko je zdravilcev, ki zdravijo tudi zastonj, če nimaš denarja oziroma so prispevki prostovljni, torej daš na koncu terapije kolikor imaš oziroma kolikor čutiš, da ti je pomagalo. Sej ne rečem, so tudi nategovalci, ki ne znajo zdravit ampak to ni razlog za blatenje alternativne medicine kot take, sej so tud diplomirani doktorji uradne medicine, ki zelo slabo opravljajo svoje delo.

    Največja ironija pri vsem tem pa je, da za uradno medicino MORAMO plačat vsi davkoplačevalci, al nam to paše al ne in al jo rabimo al ne (js sm recimo bla v zadnjih 10-ih letih mogoče 3x pri zdravniku).

    Tako da ne srat kako zdravilci skubijo folk za dnar, tud oni morajo neki jest in met streho nad glavo in če se ne bi s tem preživljali, ne bi mogli pomagat tako velikemu številu ljudi, ker bi morali hodit na drug šiht v tistem času. In konec koncev, zakaj ne bi nekdo, ki nekomu pomaga nazaj do zdravja, bil pošteno nagrajen za to.

    Sicer pa kot so že drugi rekli, vsak ima svobodno izbiro. Predlagam pa, da se ljudje (vključno s tabo, Jonas) prej praktično prepričajo (po možnosti na več kot enem primeru) preden grejo nekaj govorit, ker so nekje tako slišali ali ker je nekdo nekaj rekel ali ker se imajo za kvazi racionaliste, ki jim je farmacevtska industrija uspešno sprala možgane… ker je škoda, da pridejo neutemeljeno na slab glas stvari, ki si tega ne zaslužijo oziroma lahko celo zelo koristijo in pomagajo mnogim ljudem.

    Mir in vse dobro.

  52. nevenka, - 30.1.10 | 03:45

    Še večja beda pa je prerokovanje oz.vedeževanje. Večina ljudi, ki se s tem ukvarjajo so čisti prevaranti in bleferji, ki poskušajo ožemati naivne ljudi. No, nekateri so tako hudi “vedežvelci”, da so od vedeževanja že kar psihotični.

  53. nevenka, - 30.1.10 | 05:30

    Zelo se zavzemam, da bi šarlatanstvo v naši državi prepovedali. Z državo, ki dovoljuje registracijo šarlatanskega dela, samo zato, ker potem plačuje davke in s tem legalizira prevarantstvo, je nekaj narobe. Še posebno, ker take dejavnosti doživljajo neverjeten razcvet ravno v obdobju največjih kriz. Kaže tudi na neverjetno lenobo posameznikov, ki želijo po lahki poti priti do zaslužka in se nikakor ne lotijo nobenega poštenega dela. To so ponavadi ljudje, ki so malo na socialni podpori, ker nočejo delati, malo pa čarajo. Šarlatanstvo je zanimiv indikator kvalitete življenja v neki deželi. Nižja je, več je šarlatanstva. In Slovenija je raj za šaratanstvo, to ugotavljajo celo v deželah, kjer je tradicija spremljanja “paranormalnega” dosti daljša, npr. V Angliji. A tam se zadeve lotevajo vsaj znanstveno in ežlijo nenavadnim pojavom priti do dna. Saj jasnovidca ni tako težko preveriti, kot se nekaterim zdi.

  54. WTF, - 20.5.13 | 19:08

    Jonas preveč vlečeš belo :) Ali si jo pa hahaha :)

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !