Kardinal

Odprta so nebeška vrata,

imamo rdečega soldata!

Ni soldat, poreče mat’,

je božji brat, ima vse rad!


Mogoče res, a tisti plašč

gotovo je nadel nalašč,

in takih plaščev vidim sto,

in vsakemu se klanja kdo.


A trud teh generalov

se zdi mi jako jalov,

ker jebena je past

boja za oblast.


-Jonas

  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. krempl, - 24.3.06 | 20:38

    evo pravkar videna reklama na por tv “cerkev proti davincijevi cifri” je reku en od unh u rjavh oblekah “šlamparija” !

  2. BigWhale, - 24.3.06 | 23:02

    “Hahahaha, ej a si videl kak post je Jonas napisal?”, je rekla Gaby… Pa sem sel pogledat. :)

    Pa da bo reply v podobnem stilu:

    ‘Rdeci’ generali se trudijo globalno, Ampak vsi delujejo precej podtalno. Velikega sefa na cedilu ga pustili, Svoje parklje predalec so stegnili.

    Mnjah…

  3. had, - 25.3.06 | 03:41

    skoda, ker socializma vec ni, potem ne bi v casopisih bralih taksnih stvari in gledali teh starih ljudi na televiziji, zanimale bi nas druge stvari in vec casa bi lahko jim posvetili.. pa da rekel kdo ne bo, ni vsem lepo bilo, smo pa vseeno clovesko ziveli in titota radi imeli (nekateri bolj kot trefalt mitota)..

    ta crna sodrga ostane naj tam, kjer ima varen pristan, za njih pravi je vatikan, naj tam mirno ali razuzdano zivijo, slovenijo pa pri miru pustijo..

    se pa bojim, da se vec vsega v sloveniji nazaj dobijo, nove delniske druzbe ustanovijo, dobicek pa vatikan dobi in slovenijo se bolj crno naredi..

    p.s.: zgodnja ura in jeza naredita svoje :evil:

  4. Pero, - 25.3.06 | 08:13

    “Reliđen” je zdej In. To, da predstavniki religije natepavajo (nekateri dobesedno) narod že stoletja na račun sirot, revščine in nedostojnega življenja ćloveka sploh ni pomembno. Pomembno je da je država plačala skoraj 250.000.000 EUR “odškodnine” in vrnila skoraj pol slovenskih gozdov ter drugih nepremičnin. Pa ni dovolj. Pika na i bo najbrž Blejski otok.

  5. krempl, - 25.3.06 | 17:22

    he he jonas link na rdecga soldata postavi…ne zaveda se intelekta ki na njegovi strani se pojavi…pa se to cerkev proti da vinciju, izjavu edn u ta rjavi “šlamparija” hmm

  6. eva, - 25.3.06 | 23:21

    ….aha o medicini najlažje razpravlja in je tudi ful strokovno primerno usposobljena čistačica Fata…o točno določeni religiji in njih predstavnikih pa tisti, ki se izrekajo za ateiste….

    BIg Whale……ma kdo te ogroža, tko v real lajfu?…

    Had… hm večina folka v Sloveniji se je po zadnjem popisu izrekla za pripadništvo Vatikanu…si v manjšini, če ne želiš živeti v sožitju… se čist lahko izseliš…

    …jao Pero, a zdej k si na zemlji izčrpal že vsa bitja, s katerimi bi kao spal si se odloču obrnit proti nebesom…hm a da so Pirkmajerju vrnil 3/4 Ljubljane…te ne moti,

    pa vendar halo, katera država, ki v svetu neki pomen nas je prva priznala?

    no pa da vidmo to glodanje kosti…

  7. eva, - 25.3.06 | 23:29

    sorry Pero, ja utrujenost dela svoje… sorči ni blo teb namenjen, vsaj 1 del ne…žal mi je res… sm te zamenjala z nekom…

  8. Pero, - 25.3.06 | 23:51

    Ja glih gledam eva kva ga lomiš.:-)

    Drugače pa za pravo ceno te priznajo še marsovci. No problem. Mi bomo odcolali za ta strošek 250.000.000 EUR in cirka pol Slovenije v nepremičninah. Sitniš. Da nebi “srote” na stara leta še beračili jim bomo po novem plačali tudi socialno zavarovanje in delovno dobo. Važno je, da je to “v imenu” očeta in…

  9. cedevita, - 26.3.06 | 00:19

    Če se kej spoznam na statistiko, potem glede na trend v zadnjih, recimo 200 letih, čez naslednjih 500 let pripadnikov rimokatoliške cerkve sploh ne bo več, oziroma bo katolikov še tolk ko mormonov po Ljubljani. Že rezultati zadnjih dveh popisov so pokazali padanje pripadnikov RKC.

    Ne me narobe razumet – nimam nič proti veri, proti RKC pa veliko!

  10. had, - 26.3.06 | 03:23

    eva: kardinalna napaka :) naj uvedejo cerkveni davek.. da placujejo verniki za duhovnike, tako kot je v avstriji.. in potem ob ponovnem popisu prebivalstva, ugotovijo koliko je se vernikov.. pri denarju se vera konca.. priznanje.. seveda.. ce ne bi imela koristi od tega, nas definitivno ne bi priznala.. isto sra.nje kot evropska unija.. je treba dobit nove drzave, da ne usahne vir denarja..

    kaj pa je zate sozitje.. a to, da sta locena cerkev in drzava, pa vendar se cerkev vmesava vsepovsod, za namecek pa se ne placuje davkov od prejtega denarja, od mas, ki jih placujejo ubogi na dusi in podobno.. glede izselitve bom pa rajsi zadrzal mnenje zase.. ker nerad zalim ljudi.. verjetno pa se nisi slisala za strpnost med ljudmi, ki jo VI tako radi uporabljate..

    vsak dan 5 ocenasev, pa bo tvoje zivljenje popolno.. uzivaj v svoji veri.. nikar pa drugih ne posiljuj z njo!

  11. eva, - 26.3.06 | 12:08

    …dragi moji sogovorniki… predvsem had…prosim te no, sej sem posebi poudarla, če ne želiš živeti v sožitju…. nihče te nikamor ne podi… …sem bila deležna verske vzgoje v skladu s prepričanjem svojih staršev, vendar sta mi dovolila, da sm se že v najstniških letih odločila za meni lasten življenjski nazor…iz vere vzeti samo tisto, kar pomaga živeti meni sami… …dragi moji, smo pred leti vsi bili na volitvah in volili predstavnike države, ki so uzakonili vračilo premoženja tudi cerkvi…., torej smo vsi po malem krivi, da se sedaj to dogaja… ne obremenjujte s svojimi travmami in jezo glede financiranja verne ljudi, ki niso nič krivi.. in had nimaš prav… vse verske skupnosti v Sloveniji plačujejo davek na vse pridobitne dejavnosti, na prostovoljne prispevke pač ne…čeprav je že napovedana sprememba zakona, torej sej se najbrž strinjamo, da če v lokalu pustiš napitnino ali doniraš ne vem katerikoli organizaciji… to ne more bit obdavčeno,.. to so pač prostovoljni prispevki fizičnih oseb…čeprav bomo videli, kako bo novi zakon, ki predvideva celo kazen za beračenje… to urejal ja definitivno podpiram ločitev cerkve in države, čeprav mi da mislit naslednje… če je v Sloveniji velika večina ljudi vernih, neglede na to kakšni veri pripadajo… hm bi po mojem mnenju imeli pravico, glede na to da so davkoplačevalci zahtevat zase, za svoje otroke tudi določene stvari, torej tisti, ki prispevajo največ v proračun, oziroma v demokraciji pač večina odloča, ne? Had, lej če želiš živeti v sožitju, te nihče ne bo izselil, samo moraš se pa zavedati, da določenih pravic zase ne moreš zahtevati… si pač v manjšini, si bil na volitvah, si volil ljudi, ki niso bili izvoljeni, torej…. če pa so tvoji na oblasti… potem pa pač ne delajo tako kot bi ti hotel in maš prav jaz v svoji veri sicer ne uživam dobesedno, mi pa pomaga živeti…. Draga Cedevita…. če želiš, lahko ob koncu tega šolskega leta pridobiš seminarsko nalogo na temo… mladi… njihov odnos do vere v eni od gimnazij na obrobju Ljubljane, te bodo najbrž presenetili rezultati… torej neizpodbitno dejtvo je, da se vedno več- skoraj izključno vsaj srednješolsko izobražene ( raziskava je bila izdelana med maturanti )mladine odloča za versko pripadnost, torej sklepam, če na mladih svet stoji in je vedno več mladih, ki želijo živeti aktivno versko življenje, potem tvoja statistika ne drži popolnoma, sicer pa poglej kako veliko tudi novih verskih skupnosti se je pojavilo po zaključku totalitarnega sistema…. in poglej statistiko, povprečne starosti vernikov… ej Jonas oprosti, blokiraj me, pa bom nehala vznemirjat folk kle gor, res vam želim vse dobro, in upam, da boste malček manj nestrpni, res…

  12. cedevita, - 26.3.06 | 12:32

    Nisem nestrpen, govorim samo o dejstvih. Se mi pa zdi, da so rezultati državnega popisa bolj relevantni kot pa neka seminarska. Sem jih spisal že dosti in vem, da se dajo rezultati prirediti po želji avtorja. Če se že greš statistiko, raje poskušaj ugotoviti korelacijo med npr. starostjo in pripadnostjo RKC ali pa izobrazbo in pripadnostjo RKC. Tako na pamet rečeno je povprečen pripadnik RKC starejša gospa z nižjo izobrazbo, ki živi na deželi. Ne trdim, da je tako – lahko da se motim. Sicer je zanimiv tvoj podatek o mladih pripadnikih verskih skupnosti. Jaz osebno ne poznam niti enega, ki bi bil zvest pripadnik RKC…

  13. had, - 26.3.06 | 15:00

    eva: in kaj je pridobitna dejavnost cerkve, od katere placuje davek? a tole ni pridobitna dejavnost.. http://www.rkc.si/aktualno/?id=1094 in od tega cerkev ne placuje davkov..

    a potem ti pravis, da ima cerkev(RKC) iste pravice, kot ostale skupnosti v sloveniji? hmm.. koliko dzamij imamo postavljenih pri nas? koliko templjev? koliko pagod?

    ti pa verjamem, da ti vera pomaga ziveti.. meni pac delo, ki ga opravim in za katerega sem placan.. in ce bi cerkev imela dome za starejse, ce bi imela bolnice, ce bi imela stvari, ki pomagajo ljudem, bi razumel da potrebujejo nepremicnine.. tako pa jih itak financiramo vsi davkoplacevalci!

    pa ti ves, koliko denarja iz proracuna gre vsako leto TVOJI cerkvi?

    pa nikar ne govori o strpnosti.. ce si vzgojena v cerkveni vzgoji, le to zadrzi zase.. to je strpnost..

  14. eva, - 26.3.06 | 17:44

    had…preber ustavo.. poglavje o verskih skupnostih v Sloveniji, džamije,templji… ja brez problema, sicer bo potem to mal drgačen kulturni prostor ampak nimam nič proti, naj si jo pripadniki te skupnosti postavijo… zame to ni problem… pa zate? za bolne, stare, onemogle je dolžna poskrbet skupnost v kateri so živeli, familija, država, kateri so plačevali davek… iz proračuna gre denar moji cerkvi?… hihihi, ta je ful bosa…. jaz ne pripadam nobeni cerkvi….moja vera je moja osebna stvar, ne potrebujem ustanove, stavbe…izvajalca obreda, sploh nikogar… vera je moja osebna stvar… deležna sem bila verske vzgoje, kakšne…. je moja osebna stvar-važno je, da se med ateiste ne morem prištevat… hihihi, pa še neki, da se ne oddaljim od osrednje teme, point Jonasove pesmice… novi slo kardinal… hja, jaz bi zagovarjala svoje mnenje, tudi če bi bla vržena kost o budizmu v slo al pa o islamu…rimokatoliška skupnost je pač največja pri nas, zato je prmernejša za glodanje, o budistih, ki mal zvončkljajo na Prešercu, če glih ni preveč mraz pa ne mormo dost povedat, ker niso opazni… ne in dragi had… domnevam, da boš šu zdej v slovar pogedat kaj pomen strpnost…….med drugim tud pravico, do izražanja mnenja, prepričanja….hja mam res mal preveč časa danes k je nedelja… se ne oglasim več na to temo, zagotavljam… le privoščite si… lep pozdrav

  15. had, - 26.3.06 | 18:39

    “Had… hm večina folka v Sloveniji se je po zadnjem popisu izrekla za pripadništvo Vatikanu…si v manjšini, če ne želiš živeti v sožitju… se čist lahko izseliš…”

    ti govoris o manjsini in ti govoris o veri, ki je tvoja osebna stvar.. vse lepo in prav, dokler tudi jaz, ki sem ateist ne prispevam za TVOJO ali NJIHOVO vero..

    ce mora poskrbeti familija in drzava za ljudi, kateri so placevali davke, zakaj ne bi tudi cerkev, katera dobi denar iz proracuna in to ne malo, poskrbela za njih.. tako kot je po svetu.. in ce so ljudje za vero, zakaj sami ne prispevajo davkov za njo? tako, kot je v svetu.. in potem bomo videli koliko bo pripadnikov rkc-ja v sloveniji..

    vmes pa jim se vrnimo blejski otok in vse ostalo, kar se niso dobili.. bodo lahko ustanovili se par delniskih druzb in si polnili malhe..

  16. Pero, - 26.3.06 | 18:44

    Ja ljudje radi zaradi take teme zbašemo v besu pol vse v en koš. Strele letijo po dolgem in počez. Tudi vojne so se začele zaradi take teme. Osebno verovanje v nekaj seveda ni sporno eva. Vsak ima tudi z ustavo zagotovljeno to temeljno pravico. V kaj res ni važno. To kar velika večina ljudi ne mara je “inštitucionalna” oblika vere, če smem to tako poimenovati, ki določa pravila igre glede na politične, ekonomske in druge trenutne razmere. Ta seveda nima nikakršne zveze z religijo samo in to neglede na religijo. Važna je manipulacija zadostne količine ljudi in njihovega premoženja. To, da imamo po novem “škrlatnega princa” samo še dodatno povečuje to možnost pri nas. Ponavljam, tudi druge religije niso nič kaj boljše.

    Tako na koncu ostanete vi sami, vaša osebna vera in seveda tisti pravi vsemogočni, ki je v vašem srcu…le ta najbrž res obstaja…;-)

  17. BigWhale, - 26.3.06 | 23:04

    Institucija vere, ki vzame eno versko knjigo, v tem primeru Biblijo, napise en povzetek, ga malo priredi in potem svojo vero prodaja kot ‘vero iz tiste knjige’, ni vredna nic. Ker je zlagana in zaigrana.

    In ja, bil sem vzgojen v rimokatoliskem ‘duhu’, opravil vse zakramente (ajd, pustimo poroko in maziljenje) in bil kar nekaj let tist ‘tapridn’ ministrant.

    RKC je zgolj iz strogo teoloskega vidika ena farsa.

  18. mamojebac, - 26.3.06 | 23:26

    namesto neproduktivnivnega zmerjanja, se raje vprašajmo, čemu je prejel šklatni plašček? zaradi dobrote in usmiljenja sigurno ne, drugače ne bi šele sedaj dobili prvega kardinala (novodobnega, skupno tretji)! zgolj kot plačilo za usluge Vatikanu – omenjenih 250 mio EUR!?! (OPUS DEI press)

  19. Tomi, - 30.3.06 | 16:58

    Men je pa Rode čist faca. Brigten, zalo načitan, kar je pa najbolj pomebno je, da je bilo veliko stvari, ki jih je delil z nami pred leti točnih. Ne pozabimo komunizma in njenega obnašanja do cerkve. Če kdo misli sej je prov, kva pa imamo od njih, se moti. l.p.

  20. Tomi, - 30.3.06 | 17:01

    popravek na 19.mnenje Men je pa Rode čist faca. Brihten, zalo načitan, kar je pa najbolj pomebno, je, da je bilo veliko stvari, ki jih je delil z nami pred leti točnih. Ne pozabimo komunizma in njenega obnašanja do cerkve. Če kdo misli sej je prov, kva pa imamo od njih, se moti. l.p.

  21. Jezusov učenec, - 11.4.06 | 22:36

    glede ne večino mnenj bi človek mislil, da je rkc organizacija za kopičenje neobdavčenega kapitala. vračanje med socializmom zaseženega premoženja (nepremičnine in ozemlje) je povsem logično, saj je bilo ukradeno s strani takratne države. plače duhovnikov niso davkoplačevalski denar in so povsem neodvisne od države in odvisne od vernikov, ki plačujejo, po mnenju nekaterih neobdavčene, maše. ne vem pa tut ne, kje ste našli takšne količine evrov, ki bi se naj stekali v vatikan?

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !