Verbalni delikt

Danes ob 20:00 bo Zidane menda javno povedal, kaj ga je tako razburilo. Grem stavit, da je nekaj v zvezi s Šmarno goro…

A mora res še špecat?

-Jonas

P.S. No, izkazalo se je, da so me nategnili poptevejevci s svojo napovedjo v oddaji 24ur. Zidane ni špecal in ni povedal skorajda nič (novega, da mu je jebal sestro, smo že brali), le opravičil se je za izpad, čeprav polovično. Dogodka namreč ne obžaluje, ker naj Materazzi ne bi imel pravice ziniti kar je pač zinil. Strinjam se jasno ne, v verbalni delikt pri nogometu žal ne verjamem.

Pa še tole se mi mota po glavi: a veste, kaj v vsakem prepiru najbolj razpizdi nasprotnika? Resnica.

  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. Marko, - 12.7.06 | 20:17

    Temu sicer ne bi rekel špecanje, čeprav se mi ne zdi nič narobe s tem, da bi pojasnil kaj točno je bilo izrečeno.

    Kar se meni pri vsem dogodku zdi najbolj bizarno je to splošno sprejemanje žalitev kot popolnoma normalnega športnega dogajanja. Žalostno v bistvu.

  2. Marko, - 12.7.06 | 20:39

    Napačen URL si navedel. Ta je pravi -> http://www.verybestvideos.com/?media=Zidaneheadbuttanother_angle.flv

  3. Marko, - 12.7.06 | 20:46

    Hm, neki bug je očitno v blogu ali kaj. Jaz sem namreč copy/pastal pravi url z _ med besedami in je kljub temu prikazalo napačnega, takšnega kot tebi pod linkov. Skratka pravilni URL je (v sliki)

  4. Marko, - 12.7.06 | 20:47

    V tej sliki http://www3.shrani.si/o.php?zidaneur698512.jpg

    (markdown tagi očitno tudi ne delajo kot bi morali)

  5. __wacko, - 12.7.06 | 20:58

    “He’s always been my hero, I admire him a lot.”

    in na igrišču mu jebeš familjo… osladnež zabiti

  6. Jonas, - 12.7.06 | 21:01

    Marko, Markdown tagi delajo kot je treba, le uporabil nisi nobenega. Link sem že porihtal.

  7. Richard, - 12.7.06 | 21:16

    Baje nameravajo Zizuju odvzeti nagrado za najboljšega igralca prvenstva. Ah, tragedija.

  8. Matjaz, - 12.7.06 | 21:19

    To kar je naredil Zidane ni opravičljivo! Športnik si takšne reakcije ne bi smel privoščiti ! Podobne besedne provoakcije niso nič novega in jih je veliko v vsaki tekmi, so pa redki podobni izpadi…

  9. Matjaz, - 12.7.06 | 21:21

    Udarec je izvedel preračunljivo. To, da je naredil nekaj korakov naprej in se vrnil nazaj in potem udaril… to ni bilo v efektu… to je bilo enostavno bedno.

  10. Marko, - 12.7.06 | 21:21

    OK, sem videl da zdaj dela. Bi bil pa edinstven škandal, če bi se morala finalna tekma ponoviti in bi slavili Francozi :)

  11. Deathrow, - 12.7.06 | 21:25

    Lepo da se je opravičil, s tem je dokazal da je lepo vzgojen :) Še lepše je, da udarca z glavo ne obžaluje in ve da je naredil prav, sam škoda če mu bojo zlato žogo vzel! Zidane je vedno igral z glavo, tako je tudi končal!

  12. Jaka, - 12.7.06 | 21:49

    Ah dejte ga žgat no. Model je zajebal, kaj ga zdej v zvezde kujete. Je dober igralec, kolerik, pa še kaj bi se našlo. To je samo še ena poteza, ki kaže kako primitiven šport je nogomet. Čeprav je bilo SP sila zanimivo so ga zaključili na tradicionalen način … s primitivnostjo. Kaj čmo, kar je res očitno res najbolj boli.

  13. matjaz, - 12.7.06 | 21:51

    mau bi se delu gluhga pa bi biu zdele že par dni na počitncah, ne pa da se more opravičvt po tv

  14. Alex, - 12.7.06 | 22:15

    Jaz mislim da bi blo popolnoma enako, ce bi ga pocakal zunaj – po tekmi. Prav tako bi se vmesala Fifa. Edina razlika bi bila mogoce le ta, da bi Francija zmagala SP.

  15. đexon, - 12.7.06 | 22:49

    Italijani so še posebej občutljivi, če jim omeniš mamo. Verbalni revanž bi bil logičen in učinkovit.

  16. Marko PIGAC, - 12.7.06 | 22:59

    stari, no ofens, ampak, potem tudi tebe s požarjem najbolj resnica boli? ;)

  17. As, - 12.7.06 | 23:12

    No, o tem, da boli samo resnica se pa ne strinjam. Sicer pa naj mi kdo pokaže enega fusbalerja, ki drugim na igrišču ne jebe mater in še ni nikoli namerno grobo igral. Vsi imajo track record, Zidane pač na “napačni” tekmi.

  18. Milan'che, - 12.7.06 | 23:30

    Jaz bi verbalne žalitve na igrišču strogo kaznoval, če se jih le prestreže. Nogomet je zmeraj bolj umazana igra in vse ma neko mejo.

    Zidanov primer je pa dokaj jasen. Sodniki so za to tam, da sodijo igralcem na igrišču in Zidane se je odločil da ne bo več igral ampak da bo sodil. Glede na to, da je sodnik na terenu že bil, je pač Zidane moral zapustiti igrišče. Ni pa potrebno omenjati, da je Zidane s to potezo na cedilu pustil celotno reprezentanco, Francijo in številne oboževalce po svetu. Naj se kar opravič kot se spodobi.

  19. Jonas, - 13.7.06 | 01:07

    @Marko Požar ne boli, le živcira.

  20. mathjazz, - 13.7.06 | 01:27

    Eh, kakšna ponovitev tekme. Niti najmanjše možnosti ni za kaj takega.

  21. Marko PIGAC, - 13.7.06 | 01:27

    saj, to postane en kurčev “začaran krog”, ker ne veš ali je resnica ali živciranje. je pa res, da tudi resnica zaživcira. pa si že pomislil kdaj, da komu stisneš “zidana”? :)

  22. Durkheim, - 13.7.06 | 07:25

    @Jonas Požar te je še prekleto bolel, drugače nebi pravice iskal na sodišču. Pa kljub temu ni govoril resnice, mar ne?! Pa ne govori, situacija ki je bila med njima ni niti približno normalen verbalni boj. Materazzi je pač italijanska podgana, ki je točno vedel kaj mora rečt, da bo Zidanu odpihnilo pokrov. Njun pogovor je bil prijazno inicializiran s strani Zidana; na nekih posnetkih, z nasprotno stoječe kamere se lepo vidi, kako mu Zidane z nasmehom reče nekaj v smislu “če si tok želiš dresa, potem povej, pa ga dobiš po tekmi”, kar je provokacija, vendar na nekem nivoju, z nasmehom. Poglejte potem Materazzija, podgano eno, ki mu j… vse po spisku, tist trenutek je to sodu izbilo dno. In Zidane ga je kot bik, k sreči (ali pa na žalost) brez rogov, z glavo nasadil v pleksus. Krvav je pod kožo, to je to. Na katerikoli anketi na netu pogledaš, kjer sprašujejo kaj je za njih Zidane, povsod je krepko čez 60% odgovorov, eden najboljših vseh časov. Pa če ti je všeč ali ne, tako tudi je. One of the greatest! Tudi Jordana imamo vsi za največjega, pa se spomnim, kako je na neki tekmi izgubil živce in s komolcem, namerno knockautiral enega od nasprotnikov. Lp, -d

  23. Ravnopravi, - 13.7.06 | 08:14

    Eh, Jonas, vsi imamo svoje nevralgične točke. Tudi ti ne skrivaš, da jo imaš(http://www.jonas.si/zapisi/kategorija/mediji/page/7/). Žal je Židana (prosto po Katancu) Materaci dregnu na pravo mesto in se je jelo zgoditi nekaj, kar je bolj odmevalo kot italijanska znaga na svetovnem prvenstvu.

  24. jasna, - 13.7.06 | 08:48

    Ja bravo fantje, končno znate g.Jonasu izreči pravo besedo na pravem mestu. Primerjava s Požarjem je odlična, očitno Jonas verjame v verbalni delikt (saj ni važno, kje je zagrešen, tistega, ki ga zadeva, ga boli, bodisi na igrišču bodisi kjerkoli drugje).

  25. Jonas, - 13.7.06 | 09:29

    Otroci, ne ga biksat. Ko bom jaz nekoga usekal po gobcu pred kamerami, takrat se bomo pogovarjali o meni. Danes je na vrsti ZZ. Noben angelček nisem, a vaše prepričanje, da bi mi moji grehi morali nekako zavezati jezik, je naivno in na nek način tudi ostudno. Potemtakem lahko ves svet kar molči.

    Raje mi nasprotujte z argumenti, prosim, ne z razlagami kako sem grd.

  26. Jonas, - 13.7.06 | 09:36

    Jonas: \”Zidane ga je polomil.\”

    Pravičnik: \”Tiho, tvoja mama je debela.\”

  27. jasna, - 13.7.06 | 09:41

    Resnica BOLI, mar ne??? Imamo pa tudi svobodo govora, kajneda (upam). In vaš zadnji zapis ni v kontekstu.

  28. Liza, - 13.7.06 | 09:46

    prav mate, vsak ma svoje grehe. samo un Požar bi si pa zaslužu eno čez gobec, prav zares. (zakaj,hudiča, ga niste? najbrž se nočete spustit na njegov nivo, sam je pa primitivc do amena.) sorry, offtopic

    Zidane ga je polomil, samo un Italijan bi pa vseeno mogu držat jezik za zobmi.

  29. jasna, - 13.7.06 | 09:50

    Ja točno to, Zidane ga je polomil, Italijan pa bi moral biti tiho. In vse kar sem hotela povedati, je to, da mi ni všeč, da ima g Jonas dvojna merila. Ker požar in dotični italijan sta si po primitivizmu enojajčna dvojčka, v tem je point.

  30. Liza, - 13.7.06 | 09:54

    ja, oba sta provokatorja. zidane bi moral ohraniti mirno kri in ne nasesti provokacijam.

  31. rox, - 13.7.06 | 10:16

    Kolikor vem, kazni za verbalno nasilje v nogometu obstajajo … Siniša Mihajlović je bil enkrat kaznovan za nekaj tekem in tudi nekaj denarja, ker je črnemu igralcu nasprotne ekipe celo tekmo razlagal, da je opica.

  32. Brane, - 13.7.06 | 10:19

    @jasna: Je Jonas Požarju kdaj spustil čelno? Kolikor sem seznanjen z zadevo, Jonas samo laja nazaj, z besedami (včasih tudi na sodišču). Če bi se tega držal Zidane, bi bilo vse dobro in prav.

    Nobenih dvojnih meril ni.

  33. Deathrow, - 13.7.06 | 10:20

    Le zakaj bi moral ohraniti mirno kri??? Beseda boli bolj kot udarec z glavo (pomoje)! take stvari delajo šport zanimive…in zaradi takih stvari se potem še govori in govori…torej dokler nihče ne umre je vse dobro.

  34. Liza, - 13.7.06 | 10:24

    ja, to je pa rasizem. po mojem še veliko večja žalitev, kot jo je izrekel italijan.

  35. Kofi, - 13.7.06 | 10:43

    Jonas, v kaksnem kontekstu naj razumem tvoj zadnji stavek? To kar si napisal je namrec res in se strinjam. Ne vem pa, kaj si hotel s tem povedati glede Zizuja in Materazzija??!! Zidan je izgubil zivce in naredil veliko neumnost – to je res. Vendar pa glede na tvojo razgledanost verjamem, da ves kam moras dregniti ce hoces sprovocirati cloveka, ki prihaja iz tocno dolocenega okolja kjer dolocene vrednote postavljajo dalec na prvo mesto… Skratka, ce mu je jebal mater in sestro ( verjetno na zelo specificen nacin ) je Italjan pac vedel kaj mora storiti, da ga bo razpizdi. Jaz vidim resnico le v tem…

  36. laspe, - 13.7.06 | 10:43

    Ne gre za nogomet. Gre za to, da smo v 21.stoletju in da je še vedno prisoten rasizem ter zapostavljanje. Tudi v končnici svetovnega prvenstva. Če se spomnite so letos prvič kapetani moštev na začetku tekme prebrali izjavo, v kateri so proti nestrpnosti. In kaj se zgodi? Zidane nam je pokazal samo to, da smo še vedno v 15.stol. Ni važno, kdo si in kaj si.Še vedno lahko največjega igralca sveta, zmerjamo s teroristom. Fuck off pa tak svet!

  37. lale, - 13.7.06 | 10:51

    Ma jaz verjamem Materazziju, da ni omenjal teroristov … Se mi ne zdi, da bi M. tako kompliciral. On deluje na nižjem nivoju in tam sta se z Zidaneom ujela. Povsem verjetna se mi zdi tale različica: na Zidaneov odgovor, da ga M. premočno stiska za bradavičko in ga ne rajca, M. odgovori, da ni vedel, ker njegovo (Z.) mamo pa to rajca. Skratka, M. je nekaj rekel, Z. je nekaj nazaj rekel in potem je M. še nekaj rekel, nakar Z. ni imel več odgovora in se mu je strgal. Zidane je torej v verbalnem dvoboju potegnil kratko, zatem pa namesto besed demonstriral fizični napad.

    Še malo šale. Zidaneov gib ztegne imeti resne posledice zaradi vzora pri prenapetih nestrpnežih: http://www.youtube.com/watch?v=js0vOgjBfD8 :)

  38. sergeja, - 13.7.06 | 11:15

    Čelna Materazziju je prikrila veliko sranja letošnjega tekmovanja. Fifa jima je lahko samo hvaležna. Izbiro sodnikov, dolgočasnost in staromodnost sta izbrisala grešna kozla. In mi, laiki, kažemo s prstom na njiju. Fifa pa si je obrisala rit.

  39. Durkheim, - 13.7.06 | 11:31

    Sorry za caps, sam na živce mi gre, ko ljudje ne preberejo vsega! (http://24ur.com/naslovnica/novice/spnemcija2006/20060712_3077378.php “ZIDANE JE SAM REKEL, DA GA MATERAZZI NI ZMERJAL S TERORISTOM!!!!”)

    Sicer pa, prejšnji moj komentar si niste pravilno razlagali. Človek je krvav pod kožo. Za polboga ga je naredila raja in ga časti kot najboljšega nogometaša. Opravičil se je, kar je pravilno, človeško. Ne obžaluje: SVAKA ČAST! Tudi jaz nebi. In ne nismo nazaj v 15. stoletju, kdor to trdi, očitno še nikoli ni bil na zelenici ali asfaltu, ko ti nekdo j… vse po spisku od prve minute. Na vsakem igrišču se to dogaja redno. To je pač šport, čustva, nacionalni naboj, … Zidane in Materazzi sta bila v tistem trenutku le človeka, ki nista prenašala en drugega, pač počilo je, so f. what?! Big deal no. Edina in EDINA žalost v tem primeru je tragičen poraz Francije, to je pa to.

    Lp, -d

  40. matej, - 13.7.06 | 11:41

    Sej to da ima Zidane mamo v bolnici ni noben pomislu ane…..me zanima kdo bi kako drugače reagiral če bi mel mamo v bolnici fašist bi ti pa po 1 uri in 50 minutah laufanja in švicanja jebal mater

  41. lale, - 13.7.06 | 12:23

    Da se pustiš takole sprovocirat (na besede odgovoriš s čelno) govori le o primitivnem značaju. Glede tega sta se Materazzi in Zidane pač lepo skupaj ujela …

  42. Durkheim, - 13.7.06 | 12:43

    (http://www.siol.net/novice/anketa/anketa.asp?Q=4624&siteid=8&pageid=0/ “Zanimivo”), kaj menite? Še enkrat, still one of the greatest.

  43. matjaz, - 13.7.06 | 12:44

    3 temni trenutki njegove drugače sijajne kariere
    link

  44. Durkheim, - 13.7.06 | 12:46

    Sorry: Klik

  45. Carpensky, - 13.7.06 | 13:43

    Jaz pa mu dam čisto prav, ker mu makaronar ne seže do pet mu je začej jebati vse po spisku in označil njega in njegovo familijo za teroriste (kako čedalje bolj občutljiva je ta oznaka vsi vemo) in kaj?? naj bi se mu nasmehnil in “ponosno” brcal žogo naprej, meni je samo žal, da gi ni res ornk prefukal makaronarja vulgarnega nevoščljivega-fuj in fej

    Jonas si hotel s tem, da resnica boli (btw odkrivaš toplo vodo-star slovenski pregovor)povedati, da mu je nevzgojeni cabron povedal tako kot je?

  46. Marko PIGAC, - 13.7.06 | 13:45

    Jebiga, je kar je, spremeniti vec ne more (rezultata finala), to pa najbolj boli (predvsem Francoze).

  47. Anolopka, - 13.7.06 | 14:08

    Najbolj boli krivica…

  48. pablo, - 13.7.06 | 14:10

    Coup de Boule

  49. Lunca, - 13.7.06 | 14:38

    BTW, razžalitev je kaznivo dejanje povsod (bolj al manj recimo); Če je razžaljenec razžalitev vrnil, sme sodišče obe stranki ali eno izmed njiju kaznovati ali kazen odpustiti. Hudirja, zakaj je samo Zizou kaznovan. Pa ne bi o tem, da nobeden od 4 sodnikov dogodka ni videl-FIFA rules

  50. bedpah, - 13.7.06 | 14:50

    zaka se vsi avtomatsko postavlate na stran Zidenea, res je da je mojster, res je da ga tepejo, sam a ne tepejo tud Messija pa Ronaldinha, pa jih nikol niste vidl nardit kej takega, Zidane je še enkrat pokazal da mu živci niso močnejša stran, za nevedneže pa : preberte si tole pa pol sodte http://www.vecer.si/blog/lipa

  51. Simon Gležnjarski, - 13.7.06 | 14:57

    nekje sem prebral zanimiv predlog: vsem igralcem mikrofone montirat in potem prbijat kazni za žaljivke in podobno … pa še v prenos se lahko komentarje vključi :)

    Sicer pa – ja, bolano je to, da večina ljudi zagovarja žaljivke kot del “športnega obnašanja”, vzgojni udarec s pomenom dovoljimamtvojegažaljenja_ pa je “nekaj čisto preveč, pravi športnik si tega ne sme dovoliti”.

    T.im. “pravi športnik” tudi ne žali nasprotnikov, temveč jih spoštuje.

    Všeč mi je, da je Zidane nališpanemu makaronskemu grdavsu pribil eno v pleksus pred 1,5 milijarde gledalcev.

  52. Godfather, - 13.7.06 | 15:08

    nogomet je MOŠKA igra. štejejo goli. kdo pač ne prenese pritiska in podleže žalitvam, ter se da sprovocirat, pač ne more bit na vrhu, jebiha, tko je. in italija je svetovni prvak in bo ostala svetovni prvak 2006.

    nekak naj bi bilo svetovno prvenstvo na nekem profesionalnem nivoju. zato po eni strani nisem pričakoval da bo zidane unemu prilepil glavo.

    po drugi strani pa je zidane pussy. naj bi ga na gobec, ne da ga po joških šlata. a je dec al kaj.

    -5er

  53. Marko PIGAC, - 13.7.06 | 15:46

    No, jaz povezavo iscem sicer tukaj -> http://www.vecer.si/blog/v1/default.asp?kaj=2&blog=sanmarco&id=3249

    cantona – zidane. oba francoza. oba svinsko dobra fuzbalerja. in hudo nepredvidljiva (tako ali drugace).

  54. ales, - 13.7.06 | 15:52

    Jaz pa Materazziju cisto privoscim, kaj vse je ze on naredil: http://youtube.com/watch?v=XVFMuY1CjSE&search=materazzi

  55. sifo, - 13.7.06 | 18:37

    Fantje tukaj na blogu ki igrate nogomet strastno veste da je moska igra, zatorej kaj je to v primerjavi z ameriskim nogometom?Durkheim strinjam se s teboj v 22-tim

    Kar se pa tice provociranja mislim da bi na vrhuncu adrenalina vsak podobno ravnal razen mogoce zen – budist…. Za ZZ “Direkt” vprasajte Kucmanna ki ga je ustanovil skupaj z uredniki in niskim nivojem blatenja- zavedanja ljudi? ana jud ipd.

  56. Johny, - 14.7.06 | 02:36

    Zidane ima kupček rdečih kartonov in 3x je na igrišču pretepal nasprotne igralce. Materazzi pa rad favlira – in menda grdo provocira. Italijanu v najslabšem primeru lahko rečemo, da je grob igralec, v lepši luči “steber obrambe”. Zidanu po videnem lahko rečemo, da je huligan iz marseillskega predmestja, v najboljšem primeru, da je naivni otročaj, ki za svoj prav in kratki ejakulacijski egotrip zajebe celo reprezentanco in državo za nekaj ur užitkov. Materazzi je svetovni prvak, Zidane penzionist….kot radi rečejo novinarji, ko nekdo zmaga za mišjo dlako: popolnoma upravičeno! :-) Ps.: Da 60% ljudi podpira Zidana (oz. njegov izbruh), se nekako ujema z odstotkom ljudi, ki ponorijo, če ne spelješ v 0,0001s po prižgani zeleni luči…promet in fuzbal zgleda sproščata podobne agresije….

  57. Durkheim, - 14.7.06 | 07:51

    @Johny Um, je že na 75% …boš rekel da ti jih v koloni trobi 7 od 10-ih?! – Ja, v Italiji ja.

    Lp, -d

  58. klemen, - 14.7.06 | 08:52

    Za mene je Zidane eden najvecjih velikanov nogometa-zaradi te neumnosti, ki si jo je pa prvošču bi mu pa še zlato žogo uzel!Kaj pol če je velikan takih stvari se ne sme delat na igrišču! Lp

  59. meva, - 14.7.06 | 09:08

    Zidane je zame res faca. Spominja me na mamo, ki je nekega večera na obisku pri sorodnikih, po tem ko je imela občutek, da jo fotr kao nekej v zvezi s Šmarno goro, vstala in mu eno primazala. Njeno načelo je ni važno kdo, kdaj, kje in nje se nobeden ne bo delal norca. Faca.

    Lp

  60. Johny, - 14.7.06 | 09:51

    @Durkheim Šibki pravijo – tudi on(i) tako mislijo…pa kaj, povej svoje misli, če jih ‘maš…da se večina večinoma moti, že vemo…:-)

  61. Durkheim, - 14.7.06 | 09:53

    @Johny Živela revolucija! :-)

  62. Durkheim, - 14.7.06 | 12:35

    Anketa RTVSLO

    Samo še ena od mnogih…

    Lp, -d

  63. matjaz, - 14.7.06 | 13:10

    nobena anketa ne more opravičiti umazane poteze Zidana

  64. Godfather, - 14.7.06 | 13:41

    sprašujem se kakšni so kriteriji za izbor NAJ nogometaš na svetovnem prvenstvu?

    ali to kaj pokaže na svetovnem ali se štejejo tudi stvari pred svetovnim?

  65. Durkheim, - 14.7.06 | 14:03

    @matjaz Ne govorim o opravičilu, to je ZZ sam povedal, da za to ni opravičila!
    Jaz samo pravim, da je “One of the greatest”. Nogometaš in krvav pod kožo. Lp, -d

  66. christooss, - 14.7.06 | 16:51

    Kdo je ta požar k ga skoz omenjate.

    Drugač je bila tekma vredna ogleda samo zaradi exscesa Zidana. Sm se kr nasmesjal k je bergantu čist zamedl :)

  67. Okapi, - 14.7.06 | 23:45

    A podmuklo se lahko brcajo, suvajo, scipajo … (enkrat mi je pravil en znanec vaterpolist, kaj vse si pocnejo pod vodo, ne mores verjet:-), ce ga odkrito na gobec, je pa takoj tragedija. Zato je pa hokej edini pravi moski sport:)

    O.

  68. lakoslave, - 15.7.06 | 12:53

    Ma, če ga je že hotel udariti bi ga naj s pestjo. Bi ga vsaj odnesli z igrišča na nosilih. tako pa je lahko “makaronček” nadaljeval s špilom. Bravo ZZ

  69. Durkheim, - 15.7.06 | 13:43

    @Okapi Točno tako! Hokej rulz :-)

  70. adolf, - 15.7.06 | 14:48

    Folk, zdej se pa skulirite že enkrat. Boli vas kurac za enga Zidana, kar je naredu je naredu. Fuzbal je dobr špilu, to je 1*1. Prebolte že. SP je mimo, Italjani so prvaki, to je to. Ko jebe Zidana če ne premore športnega duha in tolerance za nek višji cilj-npr. postati SP na svoji poslovilni tekmi? Je pa tud brihten. Rokenrol, važn da se gre na morje pa da je bejb polno. Živeli!

  71. Kingstone, - 15.7.06 | 15:47
  72. ruph, - 16.7.06 | 16:17

    Pa je res smešno. Italjani so svetovni prvaki, premagali so Francoze pa se vseeno govori samo o tem kako je Zidan nabil italjana. Odlomek so si pogledali še tisti, ki ne gledajo nogometa, pa sedaj vse zanima kdo je komu kaj rekel…

    Zakaj? Ker je Zidane spletel boljšo zgodbo kot jo je zmoglo celo svetovno prvenstvo, ker je presentil, in to isto kot je presenečal s podajami in goli. In odšel v pokoj v polni medijski pozornosti kot najboljši igralec prvenstva…

    E, bolje kot v filmu :) Škoda, da je konc.

  73. Marko PIGAC, - 16.7.06 | 16:21

    pozabite pubeci na zidana in materazzija. je kar je. raje se radujte (kot bi rekel kardinal rode) kako je mb peljal hcat lanske polfinaliste lige prvakov villarreal v gosteh na tekmi evropskega pokala!!!! goli tukaj -> http://www.vecer.si/blog/sanmarco/id3303

  74. MEŽIČAR, - 16.7.06 | 19:37

    Fantje vsi igramo nogomet in vedno se med tekmo zezamo a to kar je naredil Zidane nikakor ni športno pa, če prav ga ji italjan zezal in mu mamo in sestro… To je zelo slab vzgled za otroke bodoče nogometaše kajti če si bodo za vzgled vzeli Zidana bomo čez leta gledali na nogometnih tekmah podobne dvoboje kot na hokeju!!!

    http://www.vecer.si/blog/FOTKE

  75. Marko PIGAC, - 17.7.06 | 01:47

    Valentino Rossi je na strani Marca Materazzija. To je pokazal in povedal ob vcerajsnjem zmagoslavju. Buffon in Conte pa pravita, da je kriv? ;)

  76. __wacko, - 18.7.06 | 19:28

    MEŽIČAR … tako je!!111 naj si mladi nogometaši vzamejo za vzor italiane in čez nekaj let bomo gledali odličen, napadalen, čist nogomet, brez bunkerjev, grdih prekrškov, zmerjanja in podobnega. Res poezija ta italjanska igra…

  77. Kaya, - 18.7.06 | 23:44

    Jonas, preberi si komentar v sobotni prilogi dela. Morda boš zadevo videl v drugačni luči.

  78. Aleško, - 19.7.06 | 20:19

    Jonas js te ful občudujem,ker si dejansko naredil nekaj v svojem življenju,če ne za druge pa tebi sigurno ni težko..rad bi ti pa povedal da ne pametuj preveč okrog Zidana,ker sem prepričan da tudi tebe zna čisto vsak sprovocirat do te meje da bi nekoga tako udaril kot se je to zgodilo v finalu WM.Vključno z mano.Sploh pa ni rečeno da se ta verbalni dvoboj ni odvijal skozi celo tekmo…

  79. had, - 19.7.06 | 21:05

    se strinjam.. resnica najbolj boli.. ni opravicila za izpad, karkoli mu je rekel.. ampak zidane je tudi clovek, ki je pac imel trenutek, ko ni slo vec.. ce mene kdo vprasa in na sreco me ne, ga je se premalo..

  80. Durkheim, - 20.7.06 | 10:19

    Jonas je očitno šel na dopust. Al je pa prevroče, da bi kej zanimivega napisal :)

  81. Vijolica, - 20.7.06 | 11:32

    Ravno to sem hotla napisati – Dragi Jonas novo kost za glodanje prosimo. Ta se je že ohladila. Konec sončenja in namakanja v slani vodi – nam, ki delamo in smo brez dopusta je dolgčas

  82. durrrrr, - 20.7.06 | 12:03

    Jonas je v Ameriki.

  83. @jdin, - 20.7.06 | 13:27

    durrrrr, hoces povedati, da tam ni interneta :P?

  84. dijablo, - 21.7.06 | 01:20
  85. Jest, - 22.7.06 | 21:04

    Ja, Jonas je najbrž že v ZDA…

  86. BlAžY, - 3.8.06 | 03:29

    ohjooj…kok se wi pregowarjate…sorry sam sm športnik in tud sam doživim da me kdo sprovocira ampak na to odgoworim samo z nasmeškom…ker se mi zdi brez weze da bi za brez weze dobil rdeči karton in s tem zaj*** swojo ekipo…zidane je naredil najwečjo neumnost…če ga pa že je sprovuciral…naj bi mu wrnil z besedami in ne z udarcem…in to u finali SP… v zadnjih minutah podaljška…poslovil se je na najbol grd način od nogometa…:(

    lp

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !