Novi telefonček

Crni pravi, da prisega na Nokie, jaz nisem nikoli nobene imel, tako da ne vem. Ericsson je moja preferenca, od zmeraj (le enkrat sem imel Motorolo, pa ne za dolgo). Moj zadnji je T610, fenomenalen telefonček, ki mi že dolgo služi brez vsakih zapletov in se odlično povezuje z Macom in tudi s Priusom. Le fotoaparatek je bolj smešen kot ne na njem, pravzaprav popolnoma neuporaben. Kolikor vem, sem z njim posnel dve fotkici leta 2003, potem pa nikoli nobene več. Vseeno, T610 je zakon. Ne zamenjam ga, razen če mi naredijo enakega, ampak s solidnim fotoaparatom.

Hm, kaže, da sem ga dočakal, tegale (na debelo se reklamira tudi po tv) so mi v testiranje dali pri Svemi: SonyEricsson K800i.

K800I-1

Po dveh tednih uporabe je že jasno, da gre stari eriksonček v pokoj. K800i ga je zamenjal brez travme, s Priusom se dobro razumeta, z Macom pa tudi (čeprav ga Apple še ne šteje med podprte modele). Tri-mega-pikslni fotoaparatek je pa prav sladek bonus, dobre fotke dela, pravi blogerski telefon je to. Da bi le zdržal tri leta, kot prejšnji…

-Jonas

P.S. Crni mi je na Blogosu naslov popravil v “Nov telefonček”, pa še zdaj razmišljam, kaj je bolj prav. Naslov je bil mišljen kot “Tule je tale novi telefonček,…” Vseeno, naj popravim?

  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. Mungo, - 30.10.06 | 19:37

    Ena gospa na DeloBlog je rekla, da ti vsi lezejo v rit. Torej: Jonas, kolk je super!

    Sicer sem takoj prebral, ampak nisem imel nobene pametne pripombe. Pred kratkim sem Samsunga X660 podaril naprej. Saj je odličen, ampak pisanje in pošiljanje SMS-ov… Nokia 6021 je pa v spodnjem razredu enaka kot 6310i. Pri hiši je še ena 6020, ampak fotoaparati na Samsungu so neprimerno boljši. Prej sem imel še tistega polkilskega z vrtljivim zaslonom – bomba, ampak SMS-i…

  2. antrock, - 30.10.06 | 20:20

    Sam sem iz Nokie 6210 prešaltal na 6310i – jo imam že dobri 2 leti, par mescov nazaj sem zamenjal ploščice tko da zgleda kot nova. Fotkiča v telefonu pa ne rabim, so slike še vedno neostre pa še fleša ni, tko da mam v žepu vedno še digitalca! Old skool baby :D

  3. Milan'che, - 30.10.06 | 21:11

    A slikal si ga pa s T610? :) Joke..

    Če ga sodim samo po videzu (drugače ga ta trenutek itak ne morem) bom rekel, da zgleda tako kot telefon mora zgledati in pika. Jaz imam Nokio 3230 in ga ne zamenjam s kakšno novejšo in zmogljivejšo Nokio samo zato, ker mi vizuelno delujejo kot babji telefoni (sorry, pač sem dobil tak vtis). Tale K800i pa vsaj na sliki zgleda kot pravi dedec med mobilniki, mater!

    Drugače pa sem sam do sedaj (glede na izkušnje) vedno preferiral Nokije ALI Sony Ericssone (in obratno).

  4. Tadej, - 30.10.06 | 21:15

    Hja, kakšno leto nazaj sem si tudi jaz kupil telefon (bil v “akciji” za nekje samo 10.000 SIT, če me spomin ne vara), glavni razlog, da sem se odločil zanj (torej za ta konkretni model: “Nokia 3210 Dual Band”), pa je bil “in built” fotoaparat. Samo kaj, ko so fotke posnete z njim, podobno (kot ste napisali zgoraj Jonas), popolonoma neuporabne (beri: premajhne), da pa je stvar še bolj zagonetna, mojega PC-ja kljub temu, da je bistvu ena od mojih “specialitet” reševanje takih in drugačnih računalniških težav, nisem mogel usposobiti za prenos le-teh (fotk); mogoče je bil kriv tip mojega mobo-ta, mogoče pa hudo “nabloatan” program od Nokie (in po velikosti in po funkcijah, GUI-ju itd.), ki je prišel z njim, res ne vem točno in se tudi ne ukvarjam več s tem.

    P.S. – Aha, malo “off topic” sicer, ampak glede same uporabe mobilcev nasploh pa tole: seveda obstajajo ljudje, kot so naprimer zdravniki itd., za katere je koristna ali še bolje potrebna non-stop dosegljvost, ker pa jaz na srečo nisem eden izmed njih, to zame pač ne velja. S tem mislim na to, da imam jaz svoj GSM stalno na “mute”, ker že v principu nekako ne maram tega, da odkar ga imam (torej mobilca), naj bi baje moral biti raznemu folku non-stop dosegljv, 24/7 na voljo. Ne, kot rečeno ga imam jaz preprosto raje ves čas potihem in potem (če so seveda vmes sploh bili kakšni klici) pokličem le tiste osebke, katere res hočem/želim poklicati. Za druge se bo pa že kasneje našel čas (heh, ali pa tudi ne) in to takrat, ko bom jaz sam tako hotel.

    Tadej

  5. Milan'che, - 30.10.06 | 21:15

    P.S. V zadnjem odstavku zapisa si aparat napačno poimenoval kot “T800i”. Zapuščina upokojenega aparata, tisti T se je očitno prijel.. ;)

  6. t39m, - 30.10.06 | 21:17

    Ne, ne – T800i ni med mojimi vnučki :) t39m, t68i(2002), t610(2003), K700i(2004), K750i(2005), K800i(2006)

  7. vito, - 30.10.06 | 21:20

    Oppala Jonas vozi Priusa :))

    hm, bi blo mal čudno, če bi ob T800i še vedno obdržal T610…

    lol hahahah citiram od “Milan’che”: “A slikal si ga pa s T610?”

    :))

  8. Tadej, - 30.10.06 | 21:28

    Hja, kakšno leto nazaj sem si tudi jaz kupil telefon (bil v “akciji” za nekje samo 10.000 SIT, če me spomin ne vara), glavni razlog, da sem se odločil zanj (torej za ta konkretni model: “Nokia 3210 Dual Band”, tisti z oranžno-zelenimi lučkami), pa je bil “in built” fotoaparat. Samo kaj, ko so fotke posnete z njim, podobno (kot ste napisali zgoraj Jonas), popolonoma neuporabne (beri: premajhne), da pa je stvar še bolj zagonetna, mojega PC-ja kljub temu, da je bistvu ena od mojih “specialitet” reševanje takih in drugačnih računalniških težav, nisem mogel usposobiti za prenos le-teh (fotk); mogoče je bil kriv tip mojega mobo-ta, mogoče pa hudo “nabloatan” program od Nokie (in po velikosti in po funkcijah, GUI-ju itd.), ki je prišel z njim, res ne vem točno in se tudi ne ukvarjam več s tem.

    P.S. – Aha, malo “off topic” sicer, ampak glede same uporabe mobilcev nasploh pa tole: seveda obstajajo ljudje, kot so naprimer zdravniki itd., za katere je koristna ali še bolje potrebna non-stop dosegljvost, ker pa jaz na srečo nisem eden izmed njih, to zame pač ne velja. S tem mislim na to, da imam jaz svoj GSM stalno na “mute”, ker že v principu nekako ne maram tega, da odkar ga imam (torej mobilca), naj bi baje moral biti raznemu folku non-stop dosegljv, 24/7 na voljo. Ne, kot rečeno ga imam jaz preprosto raje ves čas potihem in potem (če so seveda vmes sploh bili kakšni klici) pokličem le tiste osebke, katere res hočem/želim poklicati. Za druge se bo pa že kasneje našel čas (heh, ali pa tudi ne) in to takrat, ko bom jaz sam tako hotel.

    Tadej

    /OPOMBA: Prej sem imel neke težave s “postanjem” (moral sem prekiniti “establišan konekšn”, hehe) in zato submitam še enkrat ker ne vem, če je “prijelo” (btw. sem še vedno na dial-up, zato je do tega sploh prišlo), tako da admina/Jonasa naprošam, če lahko objavite samo enega od obeh komentarjev.

  9. urški, - 30.10.06 | 23:03

    to jonas ti veš kva je telefon ERICKSSON JE ZAKON

  10. Domen, - 30.10.06 | 23:34

    Živjo Jonas! Faca si, pa tvoji videi na googlu so tudi v redu! Ej, če ne veš kaj bi naredil s svojim straim telefonom, jaz mam enga bolj zanič, pa rade volje sprejmem v poklon tvojega. :)

  11. Domen, - 30.10.06 | 23:35

    Se opravičujem za tikanje.

  12. Luana, - 31.10.06 | 00:30

    Kaj se kdo hvali, da je dobil telefon? Pa Prius, je hibrid? Ali si si privoscil navaden motor? Zakaj pa se hvalis? Saj ni potrebno. Kdaj boste (bomo) mali Slovenci nehali gledati vse skozi denar kot Americani?

  13. Tadej, - 31.10.06 | 00:42

    Jaz mam ze dve leti pa pol Motorolo v525 in za zdej je še uporabna. Dela kar vredu, z občasnimi izpadi ;)

    Jonas kok pa stane takale igrača?

  14. Luana, - 31.10.06 | 00:50

    Tadej kaj nisi prebral da ga je dobil?

  15. Sašo, - 31.10.06 | 00:51

    Ja.. kaj je s priusom? je hibrid? Če je, mu lahko nameniš kakšen članek ;) EKO JE KUL!

  16. Andraz, - 31.10.06 | 01:31

    kolk je sploh cena tega telefona? ker na linkani strani presenetljivo nikjer ni velikega knofa BUY!!! pa se dons sm cekeru ta telefon k ga ma sosolka, pa tud ona ni vedla kolk je cena novega (don’t ask me why) ps: pa pr mobitelu ga nislm najdu v akciji

  17. Jaško, - 31.10.06 | 01:50

    Tud jst sem bil navdušen nad T610 in blazno razočaran ko sem ga (moral!) zamenjat .. z Z520. Slednjega sem nedolgo nazaj končno zamenjal, saj je bil daleč od telefona, ki se mi zdi funkcijsko in nasploh uporaben. In zdaj si lastim K610 nad katerim sem spet navdušen in ima vse kar rabim in še kakšno stvar več. Da bo le zdržal…

  18. ynos, - 31.10.06 | 02:40

    :o

    Jonas, sem bil zihr, da imaš kak bolj gadget telefon s symbianom, UIQ, mobile W….

    Lep je. Lepe fotografije. Uporabnost pa je na nuli v primerjavi s smart phone-i. :)

    Druga zadeva je če človek ne rabiš teh stvari in samo telefonira, sms-a in slika.

    Če ne pa Nokia N73 Music Edition:

    fotka:

    http://www.infosyncworld.net/resources/products/nokia/nokian73musiceditionp00.jpg

    opis:

    http://www.nseries.com/nseries/v2/media/product/techspecs/en-R1/techspecsn73meenR1.html?lang=en&country=R1

  19. Tomaz, - 31.10.06 | 09:36

    Ja tudi sam sem imel T610. V redu, samo clovek potrebuje se koledar, pa alarme, pa adresbook … Pa smo sli na UIQ P910i. V svojem casu je bil fancy gadget, vendar… Zadeva je v redu, dokler od nje ne zahtevas prevec. Npr. bistvo njegove uprabne vrednosti je v tem, da sinhroniziras koledar, adresar, zapiske itd. z bazo v velikem bratu (PC). In ko to naredim (sinhronizacija z Lotus Notes-ovimi uporabniškimi bazami na serverju), se telefon zadeva sesuvat. Ocitno tezko prebavlja zaznamke o sestankih (res, da jih je relativno veliko), se posebno, ce so v njih pripeti kaksni objekti (dokumenti). Tako me vsake toliko pozdravi welcome screen, pa vnesem PIN, pa life tece dalje. Nerodno, nerodno… Vceraj sem bil na Svemi – je bil tam en tip, ki si je omislil P990 – je se disal po novem. Pa ga je prinesel na software upgrade, ker se mu dogaja podobna zadeva… Razmisljam o zamenjavi s kaksnim solidnim (konzervativnim) handyjem. Nokia?

  20. Kašpar, - 31.10.06 | 11:54

    mal sem skeptičen do teh telefonov s fotoaparati. zdi se mi, da še vedno fotke niso na nekem nivoju. prov maš jonas, da so to blogerski telefoni, :) dobr izraz. žal pa so samo to. zdi se mi, da je bolš kupt mal slabši telefon pa zraven še en pocen mini digitalc, ki ti bo bolš služu kot pa fotoaprat na mobitelu. pa tut če ma erikson 3 mega piksle. naj telefon služi svojemu namenu.

  21. ynos, - 31.10.06 | 12:09

    Da bi bilo enakovredno oziroma bolje, kot mobitel s fotoaparatom, bi moral s seboj vedno nositi slabši mobitel in digitalca.

    Poletje, kratke hlače….praktičnost oz. nepraktičnost.

    Saj ni poanta, da z mobitelom poslikaš družinski piknik (za to že prišlepaš digitalca), ampak kake neplanirane spontane zadeve ipd…

  22. Kašpar, - 31.10.06 | 14:59

    glede praktičnosti imaš prav.

    fotoparati na mobitelih pa so še daleč zadaj. podpiram razvoj foto-mobitelov predvsem iz tega stališča kot si ga izpostavil – praktičnost. vendar se jih še ne poslužujem zaradi slabe kvalitete oz. previsoke cene za kvalitetni foto-mobitel. ko pa bodo v širšo potrošnjo prišli foto-mobiteli z optičnim zoomom, nekoliko boljšim flešem in izboljšanim makro fotografiranjem pa zagotovo enega kupim.

  23. vsemouzel, - 31.10.06 | 22:57

    A se da kej viđeošpon dobit??! Hvala, lp anže

  24. Boštjan, - 1.11.06 | 07:30

    Kašpar, potem pa kar začni dajati solde na stran za novo Nokio N95, ki počasi prihaja ;). 5 megapixel fotoaparat, fleš, 3x optični zoom, carl zeiss optika,… Tole bo po mojem že kar soliden mobi_fotkič…

  25. Grega, - 1.11.06 | 09:25

    Jaz tudi od nekdaj prisegam na Ericssone, trenutno se mi po žepu premetava W810i. Tale K800i je definitivno telefon prve klase, vendar mi pri njem nekaj ni všeč. Joistic! Meni se je že 2x pokvaril. Pri T610 in K700i. Jonas upam da bo tebi zržal željena 3 leta :).

    lp Grega

  26. Lan, - 1.11.06 | 10:25

    N95 bo zamudila big time tako, da bo SE s 5mpix prej zunaj :)

  27. Kašpar, - 1.11.06 | 11:00

    sem mal pogooglov in morm rečt da tale n95 izgleda kar obetavno. čeprov so mi zadnje čase bolj simpatični eriksoni, ki so mal manši pa vseeno precej dobri – w810i recimo, ki ga ima Grega. še kšn let pa pol in bo takih mobitelov ko dreka. in po ugodni ceni seveda.

    @vsemouzel tut jest si želim še kšnih starih posnetkov, ki jih nisem mogel videti (al pa sem jih že pozabu). sem bil še premlad. more bit pa kr smešn, vsaj po žejotiku in podobnih scenah sodeč.

  28. nebby, - 1.11.06 | 13:31

    offtopic: Jonas kje se da videt se taksnih posnetkov? http://video.google.com/videoplay?docid=5367274750916980097&q=jonas

  29. DAVID, - 1.11.06 | 15:55

    OD KDAJ JE LAHKO UREDNIK BLOGA NEKDO, KI NI AVTOR IN LASTNIK BLOGA. KAKO LAHKO CRNI POPRAVLJA NASLOVE DRUGIH BLOGOV? IN KAKO SI DRZNE POTEM GOVORITI O BLOGOSFERI IN NASTOPATI KOT NEKI REPREZENTATIVEN SOGOVORNIK IN POZNAVALEC BLOGOV NA NACIONALKI.

    NAMIG: PO TEM DEJANJU JE BLOGOS WEB CAJTNG IN NE BLOG SCENA. SICER PA STA ITAK HOTELA SALON.

    P.S.: LITERATURO NAVEDEM V KRATKEM, DA SE NE BOSTA SMEŠILA.

  30. Bustaa, - 1.11.06 | 16:00

    Jonas kolk so ti plačali na sonyericsson-u da si jim šel delat reklamo ? Al so ti podaril ta telefon v zameno za tvojo reklamo ? Bedno !

  31. jonas, - 1.11.06 | 16:12

    ?

    Kaj nisi prebral? Posodili so mi ga v test (in prosil sem jih, naj mi posodijo še kakšnega, ko bo kakšen nov in zanimiv).

    Bednih blogov pa ne beri, jaz jih ne.

    lp

  32. urški, - 1.11.06 | 16:34

    tudi jaz sem prej mel T630 DOBER-pa sem zamenjal za sony ericksson W8010 odličen mobilc

  33. urški, - 1.11.06 | 16:38

    se opravičujem za tiskarskega škrata v ericssonu lp in čaooo

  34. Andrej R., - 1.11.06 | 21:13

    Huh… lahko bi pocakal vsaj na iPhone, ki bo upam da predstavljen Januarja na Expo-tu…

  35. imme, - 1.11.06 | 21:37

    joj, folk, a ne štekate, kako vas nategujejo? vi mislite, da blogate in da se greste neko free sceno, kapital pa vam uturi svoje produkte skozi Jonasovo prijazno podobo. Mobitel plača Jonasu, da dela reklamo na Siolu, vi pa tle o novi civilni družbi, jao…

  36. imme, - 1.11.06 | 21:38

    in Crnkovič glumi e-eksperta na TVS…! ojojoj…

  37. Milan'che, - 1.11.06 | 22:08

    Zarota imme, svetovna zarota! Izklopi ta kabel iz vtičnice, pa boš ponovno svoboden.

  38. imme, - 1.11.06 | 22:32

    evo, Milan’che, sem izklopil kable, a kaj ko ta hudič dela še naprej, baterija je polna, signal na na wifiju, porkaduš…, brez kablov še lepše…

    ampak veš, mene v bistvu boli k za to zaroto, da se razumeva, ker sem del nje in jo predobro poznam.

    kar me moti, je edino to, da teli otroci, ki tle blogajo oz komentirajo, tega ne vejo in pol mislijo da se kao uau ful open dogaja.

    no history, štekaš?

  39. imme, - 1.11.06 | 22:46

    it’s a game, Milan’guevara, not zarota, don’t u know? :)

  40. sleby, - 2.11.06 | 00:11

    k800 dela odlicne fotke, upam stavit, da ekvivalentne srednje cenovnim digitalcem z 3 mpix. razen opticnega zooma ima vse, kar imajo “tapravi” digitalci. prej sem imel w800, sedaj pa k800 in aparat je razred zase!

  41. sleby, - 2.11.06 | 00:12

    aja, jonas.. a tole je mal cudna fotka al ma tvoj dejansko modro osvetlitev tipkovnice? moj ima namrec vijolicno, ki se zelo lepo sklada z crno barvo aparata.

  42. Nick, - 2.11.06 | 09:13

    Ko že vprašaš – kar pusi naslov Novi telefonček. Ker misliš na točno določenega, je prav, da uporabiš določno obliko pridevnika. Pa kako to Crnemu ni jasno???

  43. Cartman, - 2.11.06 | 09:31

    Mene pa zanima, če je kdo odkril kak mesinđer, kompatibilen z MSNjem in telefonom SE K750? Hvala

  44. Rok, - 2.11.06 | 15:41

    Nokia FTW!

  45. mathjazz, - 3.11.06 | 01:54

    Glede fotoaparatov: http://www.gsmarena.com/n73d900k800_photo-review-102.php

    Nokia N73 ima CarlZeiss leče in očitno jo to vleče naprej.

  46. Davorin, - 3.11.06 | 08:38

    Jaz imam K600i, pa ima 1.3 MP foto, ki za blog dela skoraj solidne fotke, … me pa res zanima kako se obnese K800i.

    Sicer pa, a ni K610i direktni naslednik T610 (2MP foto, 3G, bluetooth, MP3 player, razširitev za Memory Stick Duo, …)?!

  47. metodl, - 3.11.06 | 09:16

    “jonas, – 1.11.06 | 16:12 ?

    Kaj nisi prebral? Posodili so mi ga v test (in prosil sem jih, naj mi posodijo še kakšnega, ko bo kakšen nov in zanimiv).

    Bednih blogov pa ne beri, jaz jih ne. “

    Hja, to je pač Mobitelov način podkupovanja. Deal je bil takšen: dajmo Jonasu telefon, on ga butne na svoj blog in obiskovalci njegovega bloga ga bodo kupovali. Seveda bo Jonas za backup izpolnjeval neke liste, kakšen je telefon, a telefona nikdar ne bo vrnil. Dejstvo. In isto so dali Crniju Nokio.

  48. Grega, - 3.11.06 | 09:30

    No uredu poturili so mu telefon, zato kr naj bi oni vedeli, da ga bo Jonas dal na svoj blog in s tem privabu nove kupce. Ja super, tisti ki si je to zmislil sigurno ni zabit. Tako ali tako se marketing rine danes povsod, to je že čisto nekaj običajnega. Ne razumem vas zakaj vas to tako moti. A ste fouš Jonasu ali kaj?

  49. @jdin, - 3.11.06 | 11:15

    Jonas, si v redu napisal “novi”, lahko je tudi sicer “nov”, a moras se pravilno vprasati. Kateri? Novi. Kaksen? Nov.

    Tudi sam sem imel t610, preprosto sem ga moral imeti, ko sem ga videl. Moj model se je znal dobro od tal odbijat :P. Si kdaj poizkusil Sharp-a (uporabljal sem gx30i in 902 – res ql :) ; sta pa oba vecja kot Ericssonova modela, morda bi te to lahko motilo)?

  50. AndiG, - 4.11.06 | 11:35

    Pozdravljeni

    Mene pa nekaj zanima. Kakšna je razlika med K800i in K790i. Oba imata 3.2 Mpix. Oba zgledata enako. A sploh je kaka razlika, razen oznake? Pa razlika v ceni? Pri zelenih pride K790i 60 jurjev.

    p.s. Mogoče je že kdo napisal, pa sem spregledal :)

    Lep pozdrav Andraž

  51. AndiG, - 4.11.06 | 11:41

    No, še par minut bi počakal, pa bi si lahka sam odgovoril. Firbec me je matral, pa sem mal oba telefona na fotografijah primerjal in ugotovil… K800i je UMTS telefon.

    Lp Andraž

  52. M.O.U, - 4.11.06 | 12:29

    Jest prisegam na Fince, oz na finke!!! ;)

  53. [...] Lep primer tovrstnega vpliva so recimo Jonas, Crnkovič in had (primer!), ki lahko s takimi, takimi ali npr. takimi zapisi spodbudijo bralce k nakupu (ali nenakupu) nečesa, ali s takimi in takimi zapisi k turizmu, itd., itd., možnosti so neomejene.. Tukaj govorim samo o vplivu, nikakor ne trdim, da ti fantje izvajajo nek prikriti plačani marketing za bilokoga.. [...]

  54. [...] Lep primer tovrstnega vpliva so recimo Jonas, Crnkovič in had (primer!), ki lahko s takimi, takimi ali npr. takimi zapisi spodbudijo bralce k nakupu (ali nenakupu) nečesa, ali s takimi in takimi zapisi k turizmu, itd., itd., možnosti so neomejene.. Tukaj govorim samo o vplivu, nikakor ne trdim, da ti fantje izvajajo nek prikriti plačani marketing za bilokoga.. [...]

  55. Samo Kuščer, - 18.12.06 | 15:03

    Jonas,

    si potem obdržal telefon? Si morda kaj primerjal z Nokio N73?

    LP

  56. Jonas - Zapisi » Vzpenjača, - 29.12.06 | 00:50

    [...] K sreči je na pomoč priskočil kolega Jani Sever z imenitnim posnetkom (sploh prve, z veljaki, škljocinarji2 in vipovci) otvoritvene fure. In k sreči sem se še pravočasno spomnil na zvestega eriksona, enkrat sem že omenjal, da je to pravi blogerski telefon, ker dela že res dobre fotke.3 [...]

  57. Jonas - Zapisi » Apple iPhone, - 10.1.07 | 11:55

    [...] -Jonas Menda zadnji krik tehnologije s kar 160 piksli na palec in odličnim kontrastom. (↩)Resnici na ljubo, zadnjega, SE K800i, še nisem zabrisal po tleh in sem z njim zelo zadovoljen, najbolj zaradi odličnega fotoaparata. iPhone je pa korak naprej (↩) Sreda, 10. januar 2007, zapisano v kategorijah Digitalni lajf, Apple [...]

  58. accim, - 22.1.07 | 00:09

    Tudi sam sem imel vedno Ericsson-e oz SonyEricsson-e. Ni nekih napak, meniji tako logični in preprosti da tudi če si pijan in te zbudijo ob 3h ponoči skoraj znaš napisati SMS. Prejšnji telefon je bil SE T630 (zelo podoben T610) kateri mi je zaznamoval življenje :)) Sedanji K700, naslednji upam da K800. Čeprav smartphone tudi ni tako slaba zadeva..

    Lp

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !