Cmerjenje ob splavu

V preteklem tednu sem se okoli te problematike naposlušal cmeravih zgodb. Recimo, na televiziji v spet nekem omizju mati petih otrok razlaga, kako je bilo težko ampak so vseeno zdržali, v časopisu berem o neprilagojenih in nezaželenih otrocih, na mreži pripovedujejo o znankah z rekordnimi števili splavov ali promiskuitetnih sošolkah s kavbojkami na pol pičke in kam da to pelje. In kako je to grozno in kako je to žalostno. Zdi se, da ima vsak na zalogi kakšno zgodbo, najraje kakšno v zvezi s starši in kaj bi bilo, če bi bilo.

Jaz imam tudi svojo. Ko je moja mama po dveh splavih1 tretjič zanosila, je šel foter najprej v bife, zvečer pa jo je zagrabil za vrat in ji skozi zobe zasikal: “Če narediš še en splav, ti zlomim vrat.” In sem se rodil jaz. (Šmrk, šmrk.)

Jaz, Jonas Žnidaršič, sin Rozine Pavše, sem vesel, da se je tako razpletlo, foter, prisrčna hvala. Živ sem in diham kljub travmatični mladosti po njuni ločitvi. Sem zelo obrazgotinjen, a vesel da sem živ (šmrk).

Ampak.

Vprašanje splava ni in ne sme biti vprašanje emocij, ampak svobode.2

Jaz, državljan XXX svobodne Slovenije, vam rečem tole: Pička ti materina fotrova,3 NIHČE NIMA PRAVICE ŽENSKE DRŽATI ZA VRAT!!! Nihče, ne pijan dedec, ne starši, ne prijateljice in ne nerojeni otrok, …

Še najmanj pa župnik ali država.

-Jonas

  1. Zataknilo se je kljub kontracepciji. Kot mulc sem v maminih predalih našel zaprašeno diafragmo, znorela je, ko sem jo neveden posadil svojemu medvedu na glavo za vaterpolsko čepico.
  2. Tu je osrednji problem nizke slovenske rodnosti. Danes je za mlado dekle otrok kot kamen okrog vratu. Osvobodimo ženske in bodo, prepričan sem, rade rojevale.
  3. Težko mi je to zapisat. Z očetom si nisva bila nikoli blizu, a se imava rada in živiva v isti hiši (mama je v domu). Žalosten bo, če bo tole bral. Ne znam si pomagat, oprosti.
  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. nordstar, - 28.11.06 | 11:31

    Tudi pri tebi se resnica skriva v drobnem tisku.

  2. had, - 28.11.06 | 11:32

    svoboda.. kako lepa beseda.. pa vsak dan bolj oddaljena..

    sicer pa klobuk dol pred tem zapisom!!!

  3. Irena, - 28.11.06 | 11:49

    Jonas…Ne vem kaj naj rečem…Kmalu boš mel oltarček pri meni doma. Za čisto vsak stavek in vejico – JA! Bravo.

  4. Ninočka, - 28.11.06 | 11:49

    Kaj naj rečem, s tem zapisom je zame debata zaključena, če potem, komu še ne bo jasno mu nikoli ne bo… Hvala, Jonas, za tole.

  5. samuelion, - 28.11.06 | 12:01

    Rozino poznam kot žensko na mestu. lahko je več kot ponosna.

  6. tinek, - 28.11.06 | 12:01

    Hvala, Jonas :)

  7. Matej, - 28.11.06 | 12:07

    Jonas za predsednika!

  8. london, - 28.11.06 | 12:13

    Jp-pod ta zapis komentar ni potreben! Bi blo fajn ce si ga Drobnic prebere.

  9. Adi, - 28.11.06 | 12:22

    Moja mama je tudi dvakrat splavila (po mojem in pred bratovim rojstvom). Ko mi je govorila o tem, se mi je zdelo, kot da ji sploh ni mar za to. Žalostno.

  10. jo.n, - 28.11.06 | 12:27

    jonas matematik, kaj hudiča je pravica in svoboda ?

  11. Jao, - 28.11.06 | 12:29

    Krneki. Kaj je to svoboda ??? Da daš otroka na rob prepada ??? Sej je svoboden naj gre kamor hoče. Problem je v naši osveščenosti in kulturni ravni. Obstajajo namreč primeri za katere se upravičeno sklepa, da namesto kontracepcije že prakticirajo splave. DEnimo ženske, ki nekajkrat letno opravljajo splav. Imamo primer, ko je prišla delat 18, da osemnajstič splav.

    Radi bi, da se spremeni naše dojemanje. Ko prideš na prvi pregled, k ginekologu te sestra vpraša kdaj bi se naročil za splav in se čudi, da boš obdržal otroka.

    In temu se reče svoboda. The best.

    Z zakonom sprejet splav (tudi ustavno) je bilo omogočeno ženski svobodno izbiranje, na primeren način opravljati splav. Vsi vemo, za primere mazaštva, zato se je to sistemsko prekinilo. Na žalost pa je danes šlo v tako skrajnost, da se splav zlorablja za druge namene.

  12. Position Female, - 28.11.06 | 12:44

    Nič več ali manj za dodati. Bravo!

  13. vapo, - 28.11.06 | 12:51

    Jonas, pohvalen zapis, strinjam se z vsem, sem tudi proti plačevanju splava, a razmišljam, ali ne bi mogoče plačevanje recimo od tretjega splava naprej pripomoglo k bolj odgovornemu obnašanju??? Verjetno da, a neodgovorne ženske bi lahko potem šle k mazaču ali kaj podobnega, da ne bi plačale…in bi blo vse skp še hujš. Pa smo spet pri osveščenosti in kulturni ravni…

  14. bane, - 28.11.06 | 13:01

    ne verjamem da “mazači” zastonj opravljajo storitve… mogoče bi bili samo malo ugodnejši… plačaš dva splava – tretji zastonj..

  15. vlatka, - 28.11.06 | 13:02

    a je tebe tut štorklja ptinesla :) :)

    Moja mama je imela enega otroka (fantka) in ko je spet zanosila, je hotela iti delat splav, pa jo je doktor pregovoril in (ji obljubil punčko)tako sem tudi jaz tukaj, ki težim po zemljici naši.

    Ja, Jonas, lepo si napisal.

  16. amalie, - 28.11.06 | 13:11

    Nihče nas nima pravice držati za vrat! Lahko pa kaj naredimo, da ne bomo zanosile. Dandanes že. Nisem za prepoved, da se razume. Vem kaj to pomeni. Ko sem svojega moža včeraj vprašala, kaj pa bi midva naredila takrat, če bi se kaj zataknilo. Mi je rekel pošteno. Ne maram filozofirat. Ne vem. Pusti me pri miru s temi groznimi temami. Upam, da bi se našel kakšen pameten in rekel flašo na mizo in nazdravimo novemu življenju in da mi kakšne psevdo feministke ne bi preveč napumpale glave s pravicami. Jonas, no pa sva že dva.

  17. [...] Berem stavek nekoga, ki se norčuje iz Slovencev in kontracepcije. Berem vse te bloge o Drobniču in splavu. Danes je had objavil na enem mestu bloge, ki govorijo o splavu, Jonas pravi, da se cmerimo o splavu in Amelie je napisala svoj drugi blog z naslovom: Kontra? cepci! ja. [...]

  18. majakrizaj, - 28.11.06 | 14:28

    Kolikor ljudi, toliko različnih zgodb.Jaz sem se rodila in odraščala v strogo planirani družini.Skrivnosti je prekrila zemlja. Meni pa so bili otroci dar, četudi sta me v tretje presenetila dva, a vse smo zmogli, materino srce je dovolj veliko za vse.

  19. Jonaz, - 28.11.06 | 15:40

    jonaz je ena zafurstrirana osebnost. Še dobro, da ima otroka. To ga skup vleče. Čene bi se človek še zapil.

  20. raz..., - 28.11.06 | 15:47

    Res mi gredo že na k… te teme o negativni nataliteti. Kdo od teh veleumnežev pa nameni kakšno besedo o ljudeh, kot sem jaz, ki te možnosti, da bi kdaj razmišljali o splavu sploh nimamo. Pri 16-ih letih sem izvedela, da otrok ne bom mogla imeti in ginekologinja me je pomirila, saj ko bo tvoj čas za otroke prišel se bodo stvari spremenile na bolje. Danes po 10-ih letih se ni spremenilo nič. Na zobe se moraš metat, da prideš do posvojitve, seveda najbolje je, da imaš milijone. Da ne govorimo o kakšnem nadomestnem materinstvu, buhu, to je šele ena tema, ki buri duhove. Torej, če že morate razmišljati o splavu, pomislite tudi na vse ženske, kot sem jaz. Če ste sposobne nezaželjenega otroka dati v posvojitev, bi kot kaže v prihodnje prišparali vsi in seveda bi vsi bili presrečni. Sicer pa kot kaže, bo država zopet zrihtala zadeve v svojo prid, da bomo vsi plačali, razen revčkov romov, ki jih jasno nataliteta nikoli ni skrbela.

  21. mijau, - 28.11.06 | 16:35

    Jaz sem tudi za svobodno odločanje o splavu. Toda, če rabiš očala ali protezo – ali si sam kriv za to? Pa vseeno moraš nekaj dodati sam k stroškom, ki nastanejo. Tudi mazačke niso zastonj, kot je ugotovil že Bane. Zdravstvo naj zaračuna nekaj manj kot mazačke, da bo konkurenčno, komisija pa naj odloča o tistih, ki jim participacije ni treba plačati. Navsezadnje tudi za vrtec ne dajo vsi enako.

  22. Lucija, - 28.11.06 | 16:49

    Splav je ena tistih tem, kjer se mnenja krešejo še in še… Vsakdo ima svoj odnos do njega in svoje mnenje, mišljenje… Rekla bi, da je bolj kot “svoboda” pomembna “svobodna volja” in “liberalizacija” moškega v tej odločitvi. Čeprav na veliko govorimo o ženski, ki bo nosila, dojila, vzgajala… in bla,bla,bla… Se vse premalokrat zavedamo, da ga ni spočela sama… Namesto, da se država in cerkev mešata v intimo dveh, naj raje ustvarjata pogoje, da se bosta ta dva v svoji intimi lažje odločala o vstopu tretjega v njuno intimi… No, jasno, da govorim o v partnerstvih spočetih otrocih, ne o nekih patoloških zanositvah…

  23. zolja, - 28.11.06 | 17:14

    DVE STVARI ME FASCINIRATA PRI SPLAVU:

    1.Dejstvo, da mu nasprotuje organizacija neporočenih pedofilov, ki družino (in otroke) povzdigujejo onkraj svojega razumevanja;

    2.dejstvo, da potem, ko ga moški potegne ožetega ven, vsa odgovornost (po Drobničevo tudi stroški) ostane na ženski. Kaj pa ni poskrbela za zaščito?!?

  24. andy, - 28.11.06 | 17:27

    jonas… ti dam ramo, da se mi zjoces na njej;)

  25. vasija, - 28.11.06 | 17:28

    jonas… ti dam ramo, da se zjoces na njej;)

  26. eduard, - 28.11.06 | 19:45

    SPLAV ALI NE .TAKO BO KOT BODO REKLI ŽUPNIKI IN DRŽAVA.JONAS RAJE SE SPRAVI KAM NA TV TAM SI DOMA IN ZELO POGREŠAN. TOLE ZA TVOJ DROBEN TISK: MISLI RODIJO TRPLJENJE.

  27. Tina., - 28.11.06 | 19:53

    Kudos, Jonas.

  28. amalie, - 28.11.06 | 20:06

    Ja pa še nekaj. Pijan dedec nima pravice pridet domov in je zgrabit za vrat. Ima pa dolžnost , pred njo pokleknit in ji reči Oprosti, obdrživa tega otroka. Saj veš, da te imam rad. Ne bom več pil, ne bom več kartal, ne bom te več tepel ne bom se več kurbal. Eno od tega ali pa kar vse.Vse bo še dobro. Žal ni tako enostavno in je težko že svojemu staršu pogledat v obraz in mu reči rad te imam. Kaj šele zakoncu, ki smo si ga sami zbrali.

  29. nakladac, - 28.11.06 | 20:33

    “Če narediš še en splav, ti zlomim vrat” skozi zobe zasikal foter.

    kakšna škoda, danes pa beremo te topoumne ž. izlive !!!

    srbi pravijo: svašta rodi pička !!!

  30. Aco, - 28.11.06 | 20:47

    Hvala, Jonas.

  31. UrbanD, - 28.11.06 | 21:10

    Ej Jonas, podpis pod tole.

  32. Boštjan, - 28.11.06 | 21:28

    Podpis pod tole Jonas! Če bi lahko, bi ti stisnil roko…

  33. kinkitone, - 28.11.06 | 21:35

    Meni pa se vedno ni jasno, kako to, da isti ljudje, ki jih skrbi nataliteta, ki so “za zivljenje”, karkoli ze to pomeni, torej da ti isti ljudje gorece nasprotujejo umetni oploditvi. ?

  34. ikari, - 28.11.06 | 21:53

    EJ Ž!!!!

    Mislem res globok tekst! A se lahk neki vpraša!

    Od kdaj v tej slovenščini prevajamo tekst “a hundred meters mark” s “Znamka za 100m” ???? Ja pa takih primerov je v športu velik. A so prevajalci bebci. Sem mislil, da TI trende gradiš-ne pa da jim slediš….

    Želim odgovor.

    Pod črto, ki je zgori: A vso svobodo ene ženske si zdj skrčil na pravico da rukne froca v kanto. Bedno ni nej. Nasledn teden bomo, upam da nr, mel razpravo o pravicah mladoletnika. Bistvo njegove svobode bo da onanira. Glede na trend…. al pa da posiljuje in je nekaznovan.

  35. ikari, - 28.11.06 | 21:57

    črto mi je blog požrl, v osnutku je bla!!!! nad tekstom ki pravi pod črto

  36. tatjana, - 28.11.06 | 22:00

    jonas, takole bi rekla glede splava. Naj se ženska in samo ženska odloča o splavu in če ti za navaden prehlad, zaradi katerega so navadno čakalnice čist polne, ni treba nič plačati, je zastonj v zdravstvu, če si le zdravstveno zavarovan, pa navaden prehlad lahko zdraviš 7 dni ali pa en teden s počivanjem in čajem (mnogo tekočine, je navadno vsa terapija), potem naj bo tudi splav brezplačen, če se ženska zanj odloči. Pa nobene ženske ne poznam, ki bi kar tako btw te stvari opravljale. Vsaka ima nek razlog, navadno so to ekonomski, pa NIHČE noče tega videt pa slišat. Ekonomski in socialni moment je tu odločilnega pomena, pa če še tako tiščimo glavo v pesek. In če že govorijo, da so v večini ženske, ki splavljajo v starostni skupini od 34*39 let, potem se malo zamislite, kaj bo otrok z mamo, ki pri 39 rodi, pri 50 bo otrok hodil v tretji razred, pri njenih 60 bo pa mogoče začel študirati. In kakšne so nekatere ženske pri teh letih. Pa saj to je dve generaciji razlike. Pri teh letih se ža počasi začenja skleroza, pa take in drugačne bolezni. In otrok bo preklinjal starše, ker bo namesto da bi užival mladost, bo negoval ostarele starše . Lepo vas prosim, a to želimo svojim otrokom? A ni to sebičnost? In ko gledaš otroke, ki jih imaš, kakšna prihodnost jih čaka? Saj so cukrčki, ko so majhni, tja do šole. Pol pa se začnejo pritiski na te uboge otroke. Izobraževalni sistem ima od teh otrok neskončne zahteve, otroci jih ne zmorejo, in če starši bolj zaupajo ciljem sistema kot pa lastni presoji, so običajno ti otroci čustveno prizadeti. Ker ne le da sistem pritiska na otroke, k temu s svojim neumnim ravnanjem pripomorejo še starši, ker menijo, da s svojimi pritiski na lastne otroke zanje delajo dobro. In če starši odpovejo, ker niti sami niso sposobni slediti takšnim bremenom, ki so naloženi otrokom, potem pa iščejo “strokovno pomoč”, s čimer otroku odvzamejo prav čist vse, kar naj bi otroku pripadalo. Mladost, otroškost, razigranost. Otroci so čist zmedeni, saj ostanejo čist sami, brez vsakršne podpore, podpore tam, kjer bi jo moralo biti največ. In potem ti otroci iščejo uteho v samopoškodbah, v drogi, alkoholu, ponočevanju, televiziji, računalniških igrah. Ustvarijo si počasi svoja pravila, ki spet ne gredo v koncept družbe. In potem se tukaj spet najde Cerkev, ker se čutijo poklicane, da bodo po svojih naukih te ovčice spravili na pravo pot. Zato trdim, da kateri starš ni na vse to pripravljen, da nima čisto pošlihtanih pojmov o tem, da otrok ni samo igračka, cukrček, ampak da mu že mnogo prekmalu (v cca 5 letih, ko vstopi v šolo)odvzamemo vse radosti, do katerih je upravičen vse dokler ni sam dovolj zrel, da bi dojemal odgovornost življenja in kdor ni na to pripravljen, ta je do rojenega otroka popolnoma neodgovoren. Zato menim, da bi bilo do otrok najbolj pravično, da bi jih bilo še manj, kot jih je sedaj. Ker več otrok rabi država za en sam cilj-plačevanje davkov.

  37. amalie, - 28.11.06 | 22:10

    Kaj , če bi se kar takoj vsi fentali. Pa bi bil mir.

  38. tatjana, - 28.11.06 | 22:36

    Ja, amalie, moj brat je točno to storil, ker ni zmogel. In sedaj ima večni mir in pokoj.

  39. amalie, - 28.11.06 | 22:41

    Žal mi je Tatjana.

  40. Simon, - 28.11.06 | 22:57

    A je skoraj sedem milijard novih duš res premalo za Kristusovo Cerkev?

    A ni vsaka menstruacija že po malem splav?

    A je splav zdaj res brezplačen?

    A ni v povprečju malo preenostavno narediti otroka, da bi bila že prav vsaka uspešna oploditev tako sveta?

    A gre sploh za splav, ali morda bogaboječi konzervatici ne projicirajo svojege negotovosti o prihodnosti in strahu pred lastnim neizogibnim izničenjem v strah pred negotovo usodo in izničenjem svojega naroda.

    A je skoraj sedem milijard novih duš res premalo za Kristusovo Cerkev?

    Be fruitful and multiply. — John Paul II, in address to Kenyans in Nairobi, one of the world’s fastest-growing populations

  41. Lucija, - 28.11.06 | 23:00

    amalie, – 28.11.06 | 20:06 Zapisala si, cit: Ja pa še nekaj. Pijan dedec nima pravice pridet domov in je zgrabit za vrat. Ima pa dolžnost , pred njo pokleknit in ji reči Oprosti, obdrživa tega otroka. Saj veš, da te imam rad. Ne bom več pil, ne bom več kartal, ne bom te več tepel ne bom se več kurbal. Eno od tega ali pa kar vse.Vse bo še dobro. Žal ni tako enostavno in je težko že svojemu staršu pogledat v obraz in mu reči rad te imam. Kaj šele zakoncu, ki smo si ga sami zbrali. Konec citata. Ti ni še nikoli nihče povedal, da prvi klofuti sledi druga in drugi tretja itn. Da prvi prevari sledi druga in drugi tretja itn. In NE, tisti, ki ti bo na to rekel oprosti, te nima rad in te ni imel rad, ko je to počel. In zakaj bi bilo težko staršu reči “prasec”, če se obnaša prašičje in nima spoštovanja do tebe? Ne razumem te… Kje ti živiš? Kaj šele zakoncu, ki smo si ga sami izbrali, praviš. Halo – še nisi slišala za ločitev? In če to delajo tebi, bi morala včeraj oditi, kaj čakaš? Prvo si razčisti, kaj smejo in česa ne smejo, potem pa delaj otroke in se odločaj, če jih boš imela ali ne… Si mi pa dvignila pritisk!

  42. Simon, - 28.11.06 | 23:08

    @ikari Nekaj zate, ko že omejaš onaniranje mladoletnikov. Saj znaš angleško? Pozorno poslušaj! Bill Maher o religijah.

  43. tatjana, - 28.11.06 | 23:13

    Amalie, ne misli, da govorim kar tako v tri dni o ženskah, ki imajo otroke v dost pozni dobi. Tud jaz sem otrok matere, ki je rodila pri malo več kot 40 letih. In danes, ko rabi zaradi starosti pomoč, pa ne takšno, da greš mal na obisk, pa mal pospraviš, opereš. Rabi, da jo v postelji obračaš, ker je čist nepokretna, pa da jo po žlički hraniš, pa da si non stop ob njej, ker je dementna. No, a je luštn bit otrok takšnega starša, sploh če imaš še svojo družino, ki te 100 odstotno rabi,/ še nesamostojni otroci). Komu boš dal prednost? In v teh primerih , za take primere država čist odpove. Preverjeno. Znajdi se. Zato pravim, življenje, rojevanje in vse kar zraven paše, je cel projekt, resen projekt, na vse moraš mislit. Za daleč naprej, ne samo na ta trenutek, ali bog ne daj, da se zanašaš na srečo. In kdor ni na menda čist vse pripravljen, je res bolje, da se sploh ne spravi še kakšnega novega življenja na svet spravljat. In tovrstno razmišljanje se je pojavilo v zadnjih nekaj letih. Kolebanje med otrokom in splavom. Vprašajte se rajši, kaj so pravi razlogi za to. Jaz imam tri otroke in tedaj, ko sem se jaz odločala zanje, so bile razmere še normalne, ni bilo problemov takšne vrste, kot danes, ko je služba nezanesljiva, denarja malo, stroški veliki, kapitalizem na pohodu. Če bi bila danes stara zopet 25 let, dvomim, da bi imela kakšnega. Je bolj gotovo, da nobenega.

  44. vinci, - 28.11.06 | 23:22

    Hej – jaz mam tud svoj “šmrk šmrk” na http://vinci.blog.siol.net – ampak vseeno stari – enkrat sem o tebi napisal:

    “Zvečer se dobim z Milijonarjem (ki me hoče prepričati, da je znan pod imenom Izmet Fekalij) in še z nekaj fanti (soimenjakom znanega politika in z možem, ki mu pravijo Vadim Jigeru – kar naj bi pomenilo vadim đigeru) na partiji pokra.

    MILIJONAR

    Vedno je hotel biti v vsem najboljši in se je vsega lotil s finomehanično preciznostjo. In je postal v vsem najboljši, kar pa ga je tisti hip nehalo zanimati. Poznam celo dekle, ki ji je rekel: »Štej!« Preveč je genialen, da bi lahko bil socialen, in zato izstopa. Oblečen ekshibicionist v preobleki. In z masko. Čustven, a osoren. Samoironičen. Nežno okoren. Pokroviteljski – včasih že nasilno. Ljubi lepa dekleta in hitre avtomobile, vendar sem prepričan, da vsega ne počne samo zaradi tega.”

    In zdaj preberem, da je vsega kriva ena pijanska melanholija?

    Saj ne, Jonas, da ne bi mogel živeti brez tebe ampak, če te ne bi bilo, bi bil jaz drugačen – slabši. Ti si moški, na katerega sem bil največkrat ljubosumen (pa ne zaradi žensk – zaradi preciznosti). En patetičen “hvala ker si” je sicer več, kot si zaslužiš (he he), je pa blizu tega, v kar zares verjamem.

  45. jonas, - 28.11.06 | 23:38

    Kaj naj rečem… Premalo se vidimo, kolega, pogrešam te.

  46. Denis, - 28.11.06 | 23:38

    ….rešpekt…

  47. Gad, - 29.11.06 | 00:01

    V splav se ne bom vtikal, naj sicer ne bo kontracepcija ampak to so izjeme, ta ženska pravica, torej, absolutno mora ostati. Mi je pa žal, da se Hadova mama ni odločila za kaj takega – poglej kdaj iz Jonasove riti in malo manj kompliciraj o svobodi “and alike” pa bo svet zate takoj lepši.

  48. Metod, - 29.11.06 | 07:24

    Kaj naj rečem Jonas sem sicer, da bi bil splav plačljiv za tiste, ki se namenoma hočejo znebit ortoka npr. za posiljene ženske in ženske v stiski sicer Drobnič čisto preveč naklada o tem in je čas, da odstopi. Drugače pa bodi vesel, da si privekal na svet po fotrovi zaslugi!

  49. Bessie, - 29.11.06 | 07:52

    Sem zato, da splav sploh ne bi bil nikoli potreben, ker je, naj bo za vse, ki ga rabijo.

  50. Napredna sila, - 29.11.06 | 08:25

    No, vidite, saj smo vsi skoraj istih misli. In zdrave pameti nam tudi ne manjka. Zdaj pa končno brco v glavo nadutim oblastnikom! Čas je za ljudsko fronto!

  51. amalie, - 29.11.06 | 09:35

    Lucija Imam tri otroke. Zaradi njih sem se odpovedala karieri. Začasno. Sem pozitivna in prepričana, da bom vse še nadoknadila. Otroštva mojih otrok nočem zamuditi. Tudi jaz se torej znam odpovedovati. Moj mož me ne tepe, ne karta in ne pije. Mislim, da nima drugih, ampak tega niko ne moreš stoprocentno trditi. Mislim da ne in o tem ne razmišljam preveč. Če pa bi me poskusil maltrtirati bi se mu postavila po robu, verjemi mi. Cankar mi ni bil nikoli všeč.

    Tatjana. Začni pisati blog. Na moj blog mi napiši sporočilo, da bom vedela. Ne misli, da se meni ne motajo take kdaj po glavi. Vendar pa sem jih rodila in jih nimam pravice okužit z melanholijo, tako kot je mene poskušala moja mati. Če bi ji nasedla, bi bilo sedaj z mano drugače. Pridi kaj na moj blog in nujno začni pisati svojega.

  52. MICA, - 29.11.06 | 10:38

    Imam 4 /štiri/ otroke, in če malo pojamram /kar gre komu na živce/…ni bilo zmeraj lahko, bilo- in je še- lepo. Mogoče sem tiste sorte ženska, ki zelo težko upogne hrbet, ki /skoraj/ zmeraj najde kakšen zasilen izhod…. Življenje mi je dragoceno – res pa je, da nikoli ne bi vrgla kamenja v žensko, ki je v splavu našla izhod v sili.

    Čeprav…ob vsem tem, kar se piše, bi dodala še svojo misel. Ker pač vem, kakšna je trenutna, dokaj kruta slovenska realnost: prihajamo v čas, ko NI več splav problem, temveč NEPLODNOST. Mladih, ki ne morejo imeti otrok, je vedno več. In nihče jih nikjer NE omenja. Še najmanj TALE Drobnič! Da o tem, KOLIKO morajo ONI plačevati, ko gredo skozi mukotrpne postopke, raje NE govorim….

  53. Dajana, - 29.11.06 | 11:12

    @Tatjana, tretjega otroka sem dobila, ko sem bila stara malo manj kot 40.let. Zdaj jih bom imela kmalu 44.let. Prvega sem dobila pri 32. Nikoli ni bilo denarja, nikoli ni bilo nič urejeno. Pa se je vse. Pri otroku se – ponavadi, kot po čudežu vse uredi – država pa bi morala tu krepko pomagati. Pri svoji vesti trdim, da imam normalne, ma kaki normalne, superinteligentne otroke (katerih slikice in zgodbice o njih si lahko ogledaš na mojem blogu – kategorija: Otroci) in meni najbrž tudi nič ne fali. Razen, da so mi zadnje čase začeli lasje malo bolj siveti. Se moram pobarvat. To so samo predsodki, da je kaj narobe, če je mama starejša – lahko, da si imela ti slabe izkušnje. Moja prijateljica je tudi imela mamo., ki jo je imela pri 38.letih – pa je bil to zaželjen otrok, njeni starši sicer malo starejši od mojih, pa agilni, simpatični in sploh “normalni”. Danes je pa TREND, da imajo mamice, sploh pa tiste, ki so študirale, otroke šele po tridesetem. Ne rečem, da je to prav, ampak tako je, povsod, kjer ženske delajo. Šele okrog štiridesetega jih resnično prava panika. Do takrat pa gre lahko zelo zelo hitro. :))

  54. Nick, - 29.11.06 | 11:13

    in kaj je bilo narobe z mojim postom, da si ga zbrisal??

  55. jonas, - 29.11.06 | 11:17

    ?

    Je bilo kaj zanimivega?

  56. Nick, - 29.11.06 | 11:20

    ma, tisto o butalcih za izvoz sem napisal posto po spominu iz sobotnega Dela (Pa še to)

  57. Nick, - 29.11.06 | 11:20

    ma, tisto o butalcih za izvoz sem napisal posto po spominu iz sobotnega Dela (Pa še to)

  58. Nick, - 29.11.06 | 11:23

    Jonas, se opravičujem:

    • ker sem te po krivem obdolžil, tisto sem nampreč oddal k Drobničevi temi, potem sem pa tu iskal;

    • ker sem zgornji post oddal dvakrat.

    ajd … fajn bod in tvoji tut :))

  59. Razkurjena, - 29.11.06 | 11:39

    Za Metoda:A ti bi zenski, ki je morala proti svoji volji seksat in je za rezultat proti svoji volji zanosla se splav zaracunu? Drobnic = ti!

  60. kaka, - 29.11.06 | 17:04

    off topic- jonas – trefalt se vraca ;)

  61. Luka, - 29.11.06 | 17:20

    Zdaj pa še mojih 0,002 eur. Pri vsem tem me je najbolj zbodlo kako lahko minister za delo, družino in socialne zadeve govori kaj bo plačljiva storitev v zdravstu in kaj ne? Kaj minister Bručan ni dovolj sposoben? (O tem kdaj drugič) Vsi se nekam jezijo, da bo treba splav plačat. News flash – splav že plačujemo. Tako kot vse standardne zdravstvene storitvega pokrije ZZZS denar za to pa nam trgajo od plače. Mislim, da mi ni treba razlagat, ampak vseeno več gre denarja z splave manj ga je za druge dejavnosti recimo za CT. Po tem pa so čakalne vrste, ki pa spet nobenemu ne dišijo. Po mojem bi morali vsako žensko, ki se odloči za splav pregledati osebni zdravnik nato pa še ginekolog (če gre za komplikacijo v nosečnosti itd.) in psihiater (zanositev proti njeni volji, nisposobna skrbeti za otroka itd.), ki bi za splav lahko napisali recept in ekola en splav “zastonj”. Če pa bi vsi trije spoznali, da gre tukaj samo za “kontracepcijski” splav pa bi morala ta storitev bit tako kot vsa kontracepcija in vse nadstandardne storitve v zdravstvu plačljiva. lepo se imejte

  62. amalie, - 29.11.06 | 17:49

    Minister Bručan se ukvarja s privatizacijo v zdravstvu. Potem pa tako ne bomo meli kaj več za lapat! Tvoje razmišlanje je precej skrajno a ne čisto brez soli.

  63. Ime(obvezno), - 29.11.06 | 17:54

    Zanimiva bo druzba, kjer bodo bivali otroci starsev, ki si iz taksnih in drugacnih razlogov niso uspeli privosciti splava..

    Imam skoraj raje nizko rodnost (in kolkr tolk normlane) osebe okoli mene :)

    (pa ne razumet da so vsi otroci takih starsev propalice :-)

  64. Ear, - 29.11.06 | 19:03

    Ma Jonas ti si car)))))

  65. Hear Hear, - 29.11.06 | 19:22

    v magu piše da se jonas vrača z milijonarjem kjer bodo pametnejši tekmovalci za več denarja.

  66. pet-in-g-seks, - 29.11.06 | 19:50

    vse povedano, zato le, HVALA, jonas.

  67. kuki, - 29.11.06 | 20:04

    Luka: Zdi se mi da sta za splav mozni samo dve resitvi, da ali ne,oz pravilna je samo ena. Tko k je jonas napisu! Da pa bi se spustil v take podrobnosti k si jih ti omenu, a si predstavlas cakalne vrste? jst ne. Gotovo obstaja z namenom beseda abstraktno in abstrahiranje! Predstavljej si zakonodajo brez abstrahiranja! Ena določba, norma vsaj 36 kilometrov samo za tatvino! Ce tat vzame stvar z nasmeskom dobi kazen po posebnem predhodnem postopku. Karikiram ampak verjetno ves kaj mislim!En stavek k zajame nesteto razlicnih kombinacij, nestetov dejanskih stanj, vendar use lahko podredis eni abstraktni dolocbi!Vsakdo ima pravico do umetne prekinitve nosecnosti!! brez dodatkov, razen ce bla blabla

  68. vasija, - 29.11.06 | 20:47

    @VSI:

    a neb naredili en mega piknik, se objemali in jokali drug drugemu kako je tezko zivet v tem krutem svetu?;)

  69. mijau, - 30.11.06 | 10:07

    Vasija, letos je za piknik že prepozno. Če bi pa že sedaj začeli, bi se morda do pomladi lahko uskladili, kje bi piknik bil.

    Pa ni nujno, da bi bil brezplačen.

  70. amalie, - 30.11.06 | 12:04

    Ma kakšen jok. Pesem in ples. Imam že idejo , kako bi se imenovala… Več drugje in drugič..

  71. teja, - 30.11.06 | 17:51

    Mislim da ste totalen frajer,zmeraj uživam v blogu ampak zadnji zapis je pa zakon, se pa strinjam z vsem;z glasbo ki vam je všeč,z mnenjem ki ga imate o stvareh,s smislom za humor (tisti video z hčerko je bil noro smešen),zdi se mi da ste super oče,skratka da vam je vse jasno..

  72. Boštjan, - 30.11.06 | 19:03

    Jep, se strinjam. Malo je takih, kot je Jonas…

  73. W., - 30.11.06 | 19:07

    Jonas je itak car, vecino stvari k jih pove je neverjetno resnicnih in so na mestu, ceprav bi si nekateri se malo zatiskali oci in kaksnih 200 let kasneje govorili o njih. Jonas, cakam ksn slasten komentar na torkovo Piramido… ;)

    lp

  74. jagoda.breskev, - 30.11.06 | 20:20

    Jonas, napisal si: “NIHČE NIMA PRAVICE ŽENSKE DRŽATI ZA VRAT!!!”

    Sicer se strinjam s povedanim (s tem, da to ne velja samo za ženske ampak tudi za moške, ki jih prav tako nihče nima pravice držati za vrat), na žalost pa je v praksi pogosto tako, da imajo številne ženske take tipe, ki slabo ravnajo z njimi in jih fizično maltretirajo, rade in se težko ločijo od njih. Takšna je pač njihova, na nek način zblojena psiha – jaz temu pravim pomanjkanje razuma. Poštene in miroljubne tipe, ki ne ravnajo nasilno z njimi, pa znajo ženske namreč zelo efektivno in po hitrem postopku sklenslati, na barabe pa jih očitno veže neka nevidna vez, ki si jo niti same ne znajo dobro razložiti, če jih vprašaš o tem. Torej so ženske povsem same krive za to, da dopuščajo, da jih kdo drži za vrat. Na žalost je resnica taka.

  75. martin, - 30.11.06 | 20:49

    Hruška. Želja po ljubezni, napačen občutek krivde, strah. To je resnica.

  76. jagoda.breskev, - 30.11.06 | 21:16

    martin.., temu se z drugimi besedami reče pomanjkanje razuma. Ergo. Če ženska iz želje po ljubezni ne sklensla tipa, ki jo davi za vrat, potem si je, sori, za to povsem sama kriva in ji noben bog ne bo pomagal. Ne vem, zakaj bi morali biti vsi drugi odgovorni za ženske neumnosti.

  77. Jest, - 30.11.06 | 22:36

    In ta dva splavljena otroka tako živita v tebi, Jonas, ne, kot tvoj alterego. Tvoj “brat dvojček” pokeraš in sestrica Ange…

  78. prometej, - 1.12.06 | 00:23

    Svoboda je do neznosnosti nadležna reč.

  79. lesica, - 1.12.06 | 11:15

    ej, ROPOTALČNIK, pa vendar ste je oče o vaši trojici prav fletne zgodbice zapisal…

  80. Ishtvan, - 2.12.06 | 11:28

    hehehe, tako pač je to, NIHČE, nima pravice, pa si jo kar jemljejo – what goes araound, comes araound-again and again, till you learn your lesson….;)

  81. Jimmy, - 2.12.06 | 13:10

    Jonas, pička ti materna, super si napisal, ampak zate je vse tako zelo preprosto…no ja..mogoče bi pa vsi morali začeti tako gledat na lajf. Najbrž imaš prav. Si pa nakladač, retorik, komedijant, blefer…vs v enem no.1 v Slo…Čast in slava ti!

  82. Phaedrus, - 3.12.06 | 21:07

    Kako pa veš, da je bilo tako? Ti je povedal oče ali mama ali …?

  83. Janez, - 25.2.07 | 20:37

    Splav je resevanje socialnega problema z (eticno spornim) medicinskim posegom. Vsa argumentacija, zakaj bi morali ohraniti pravico do splava, posredno prica o tem. Ce po splavu zenska ostane enakih socialnih okoliscinah kot prej, se zgodba pogosto ponovi… Vsekakor nauk tudi za nasprotnike splava, da te problematike ni mogoce resiti z represijo, temvec le s sistemsko socialno politiko.

  84. AG, - 11.9.08 | 14:54

    Takšnega idiotizma pa še ne. Sploh pa ne od človeka z diplomo iz matematike.

    1. Če je rojstvo otroka svobodna odločitev, se je treba o tem odločati, preden ga nekdo naredi. V tem kontekstu je lahko pravica do splava odobrena le, če je bila ženski ta pravica ob spočetju odvzeta (posilstvo) ali pa, če so se tekom nosečnosti pogoji spremenili (življenjska ogroženost ženske). Drugače gre za dejanje, ki je analogno umoru neljubega soseda ali sorodnika.

    2. Tisti, ki se cmerijo, so ponavadi tisti, ki spadajo med zagovornike splava. Z raznimi floskulami o svobodni odločitvi in čustveno (!!) uporabo kletvic.

    3. Zakon ponavadi ščiti šibkejšega, kar je etično utemeljeno. Zgolj s spremembno nomenklature človeškega bitja še ne spremenimo v nekaj drugega – prim. imenovanje, da so na smrt obsojeni kaznjenci živali in ne ljudje ter jih zato lahko odstranimo.

    4. Svoboda je neločljivo povezana z odgovornostjo – neodgovorna svoboda je etično nesprejemljiva.

    Pa lep pozdrav.

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !