Napovedujem naporen teden

Tam čez lužo je nekdo pravkar postrelil nekaj ducatov šolarjev (zadnja številka je dvaintrideset + sodil-si-je-sam),1 v Domžalah je menda (nič ni dokazanega, nihče nič točno ne ve, sošolci dvomijo, nihče nič slišal, sredi belega dne,) pred meseci gimnazijec posilil sošolko.

V prihodnjih dneh nas čaka kup debat na to temo, pripravite se na glodanje in sejanje strahu. Oba dogodka sta tragična, ni dvoma, a vseeno me glava boli že vnaprej. Spet bo veliko vpitja okoli morale in otrok in vrednot in dehumanizacije in vrednot in vzgoje in pornografije.2 Največ bo pa navadnega ugibanja, pametovanja, špekuliranja in telefonskega glasovanja. Na CNN-u že imajo orgije senzacionalizma.

Prosim, povejte mi čez teden dni, da sem se zmotil.

-Jonas

  1. BTW, bi bilo lepše “dvaintrideset + samosodeči si storilec”? Kot otrok hrasto na kolenu rad mrcvarim Slovenščino. Ajs!
  2. V četrtek se ve, kaj bo v Trenjih , stavim.
  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. Fetalij W. Tyschew, - 16.4.07 | 23:34

    nisi se zmotil. poplava blogov okoli posilstva se je že začela, novice o poboju pa tudi že počasi kapljajo.

    jutri vsi časopisi, morda celo že preverjeno, potem pa standardno trenja in še kakšna oddaja.

    skratka, predvidljivo je vse skupaj…

  2. verbatim, - 16.4.07 | 23:49

    Če bi le razpravljali o morali tisti, ki o njej lahko razpravljajo. Zdaj pa gre večinoma za ljudi z dvojno moralo. In mogoče bi starejši že morali pomisliti, da so njihove vrednote takorekoč mrtve in pustiti mlajšim, da si oblikujejo novi svet.

  3. Vini, - 16.4.07 | 23:50

    Vsak pač čuti potrebo po pristavitvi piskrčka, pa če ima kaj za povedat ali pa ne :) Se pa strinjam, bolela bo glava, mogoče bomo imeli pa vseeno srečo, pa bodo Strojanovi kaj ušpičili in bodo malo porazdelili vse skupaj, začeli so že :)

  4. jonas, - 16.4.07 | 23:52

    Ja, navijam za Strojanove, da bi ga le že jutri kaj ušpičili. Raje bi se pogovarjal o tem, raje.

  5. klemen, - 16.4.07 | 23:57

    mam tak obcutek da kriminal v sloveniji zelo narasca zato me ne bi cudilo, ce bikdorkoli prekosil to prigodo, ne samo strojanovi:)

  6. klemen, - 16.4.07 | 23:58

    mam tak obcutek da kriminal v sloveniji zelo narasca zato me ne bi cudilo, ce bikdorkoli prekosil to prigodo, ne samo strojanovi

  7. mumbo, - 17.4.07 | 00:01

    tudi jaz navijam za Strojanove. Ker je blo že malo dolgočasno brez resničnostnega šova Barikade.

  8. Rok, - 17.4.07 | 00:03

    @all: Se popolnoma strinjam

  9. smehtomaž, - 17.4.07 | 00:09

    ha Jonas.

    Tole je pa že začetek take tihe vojne za gledalce za ta četrtek in reklama za kviz:smile:

  10. MarkK, - 17.4.07 | 00:09

    Heh, ravno o tem sem razmisljal, ko sem bral porocila o poboju. Tako bo kot si ti rekel, en teden bo povsod v vseh medijih, nato pa bo, kot za tolikokrat, vse utonilo v pozabo.

  11. persson, - 17.4.07 | 00:15

    Res tragično. Trenja (bolje rečeno Slak) mi gredo pa tako na živce, ker gre za golo natolcevanje in do besede pustijo samo tistemu, za katerega oni mislijo, da sme vse povedat.

    Sicer pa pravijo: dokler ni kdo obsojen, je nedolžen…

  12. Simon Frank, - 17.4.07 | 00:25

    A ni blo že prejšnji četrtek ta tema v trenjih? Drugače pa ena velika žalost!

  13. bane, - 17.4.07 | 00:37

    SLOVENIJA:MADŽARSKA 4:1

    naj se govori o tem…

    ps: govori se da je Iva Jana že v 1/3 v križu uščipnl.. je to res ali so samo govorice?

  14. gene, - 17.4.07 | 01:49

    Res

  15. b0j3, - 17.4.07 | 05:59

    Kako že pravi Ice-T: najprej štejejo trupla in potem “…and now sports.”

  16. MIŠKO, - 17.4.07 | 06:44

    ne vem če kriminal res narašča, ga pa seveda vedno več gledamo/slišimo v medijih.

    in kot vedno, samo dosti se pogovarjamo/jo in pri tem bo tudi ostalo.

    zato, pomagaj si sam in bo vse ok. :-)

  17. chef, - 17.4.07 | 06:55

    Najhuje od vsega bo pa to, da bodo tudi vsi blogi polni tega pametovanja…

  18. buba švabe, - 17.4.07 | 07:12

    Samo to pa tudi ni fer, oni majo dvaintrideset mrtvih, mi pa samo enega wannabe posiljevalca…

  19. CIC, - 17.4.07 | 07:50

    Tudi sam se dogodkoma nisi mogel izogniti, čeprav si to zavil v papir antinovice in si kao nekaj bolšega! To samo potrjuje, da mediji živijo od aktualnih dogodkov. Drugače pa sem bil pred kratkim na omenjeni SI šoli in nisem vedel, da se je karkoli zgodilo. Ko sem prišel domov sem komentiral dogajanje ženi: tako kot se tam ljudje obnašajo, ni čudno, da se jim dogajajo razne stvari! Stal sem pred zbornico in niti 1 (z besedo en) profesor mi ni odgovoril na moj pozdrav, vsi so gledali proč, da jih ja nebi slučajno mogoče ogovoril ali še kaj hujšega! Ljudje, ki se tako nesocialno obnašajo, ne morejo sejati pozitivnih misli. Drugače pa vidim kot največji greh in problem, da so šole tako gromozansko velike. Po propadu nekaj velikih podjetij, so danes šole organizacije, kjer direktor upravlja največje število ljudi. Vlada pa podpira gradnjo Popovičeve velikanke v Kopru. Grem stavit, da se bo tam v prihodnosti zgodila kaka pi*. Vzgoje se ne da iti v takih velikostnih razmerah. Kar poglej razvoj Jonasove Zoki, ko se gresta vzgojo ena na ena!

  20. IGOR, - 17.4.07 | 09:34

    Posilstvo se obravnava kot posilstvo oz. kaznivo dejanje ko je DOKAZANO. Tko da govorit o posilstvu ko še ni nič dokazano je TRAPASTO. Lahko sta imela spolni odnos oz. karkoli je je blo, če je bilo posilstvo bo pa odločilo sodišče…

    lp

  21. nora, - 17.4.07 | 09:49

    @Igor, če je dekle reklo NE, je to posilstvo, ne glede na to kako spolni akt interpretiraš…..kakršnokoli odstopanje od tega NE-ja je zloraba….sicer še nisem na tekočem, kaj se je zgodilo a NE je vedno NE!!

  22. pengovsky, - 17.4.07 | 09:57

    In seveda zdaj vsi povzemajo in “povzemajo” tistih pet medijev, ki so dejansko o vsem skupaj poročali na dolgo in široko…

  23. rox, - 17.4.07 | 10:25

    Bah, spet bomo poslušali o tem, da bi bilo potrebno prepovedati video igre, prepovedati nasilne filme, pornografijo, kot je že omenil Jonas, pa tudi oblačila, ki jih je morilec nosil bodo smatrana za zločinska. Super.

    Zanimivo pri amerih je to, da vzroke za to, da se nekomu strga iščejo v marginalnih stvareh, ali pa jih iščejo izven svoje države. Dva meseca nazaj se je v Ameriki strgalo enemu Bosancu (evo link http://www.cbsnews.com/stories/2007/02/15/national/main2480419.shtml ) in Ameri so seveda vzroke za to iskali v dejstvu, da je doživel bosansko vojno. Nikomur ni padlo na pamet, da se mu je strgalo pač zato, ker preživlja ameriško masovno psihozo.

  24. nimiy, - 17.4.07 | 10:26

    ta jonasov zapis me spominja na prizor iz filma obala, ki ga sicer nisem gledal. ampak v tem filmu je baje en prizor, ko je nekdo iz druščine ranjen ali nekaj podobnega in seveda to slabo vpliva na razpoloženje ostalih, tako da se odločijo, da tega ranjenca pač “odstranijo” iz prizorišča, tako da se lahko potem nemoteno zabavajo. taki smo pač ljudje.

    sicer pa si pozabil na tisti dve bombni eksploziji v iraku, ki so pred nekaj dnevi terjali nekaj čez 80 življenj, se mi zdi. ampak koga se to sploh še dotakne. zdaj pa pomisli, da naenkrat umre 80 ljudi, ki so ti tako ali drugače blizu.

    seveda iskati krivca za vse to je nekako jalovo početje, ker dejavnikov je nešteto in so od primera do primera različni. in zato seveda nima smisla posploševati. to, da je en dijak nekoga posilil pač še ni znak, da je naša družba tik pred propadom in da sta vzgoja otrok ter splošna moralna kondicija družbe na psu, ampak le znak, da s tem tipom nekaj ni v redu.

  25. kobrowsky, - 17.4.07 | 10:51

    Da pa je Flavio Pastazzone 8. aprila létos med vožnjo s tovornjakom próti Avstriji mésil testó za velikonočno šunko in zraven zaspal, o tém pa ni pisalo skoraj v nobenem časopisu, še na Trenjih se niso o tém pogovarjali. Me karne čudi. http://kobrowsky.sopca.com/2007/04/13/med-voznjo-mesil-testo-in-zaspal/

  26. tinekr, - 17.4.07 | 11:12

    Ja, prav pretiravali bodo spet, đizs. Poptv senzacionalizem, Agelca Likovič in meni je prekleto vseeno dokler doma vse štima in je moj otrok priden in zdrav.Takšnega kruha pa kot ga poptv ponuja, pa se jaz ne hranim z njim, iger pa imamo dosti družabnih. .D

  27. štulič, - 17.4.07 | 11:32

    Što te panika hvata…? Neče biti…. 3th word war!

  28. štulič, - 17.4.07 | 11:37

    Gospoda lažu… Spiker trešti…. Neiki su zaglavili..u psihozi….ti ne bježi…stani…stani..sjedi jedi….sjedi jedi! (Serdjo Blažič)

  29. šlag, - 17.4.07 | 11:39

    Nič presenetljivega, še manj šokantnega če upoštevamo da je prešnji teden v iraku bilo 435 civilnih žrtev oz. okoli 62 na dan.Kar 2x več in to vsaki dan.Najhujše je, da si s tem nihče ne beli glave.

  30. Robert, - 17.4.07 | 11:59

    Jonas in vsi, ki se vam od vsega zdi najhuje to, da se bo zdaj o tem dosti pisalo po medijih in pametovalo po blogih. A je to res tako zelo hudo? Se mi zdi, da je zavzemanje intelektualne cinicne distance do vsega predvsem zelo VAREN hobi, ki clovevka drzi v obcutku, da je vse okrog njega pac beda, on sam pa seveda najpametnejsi na svetu. Kar si lahko privoscimo, dokler trpljenje, pred katerim si zatiskamo oci, ne postane nase lastno. Ko pa gre zame, za mojega otroka, ali pa za tebi ljubljeno osebo, ki je posiljena, umorjena, trpeca, se pa vse spremeni, a ne? Sam nimam nobenih resitev, kakor tudi vi ne. Ampak morda je dobro vsaj za pet minut dnevno prenehati vzviseno pljuvati naokrog ter taistih pet minut z empatijo pomisliti tudi na bolj oddaljeno trpljenje in clovesko bolecino…

  31. believer, - 17.4.07 | 12:08

    Men se zdi pa vseen bolj pozitivna cinična distanca, kot pa senzacionalizem in prazne debate v medijih, ki ne spremenijo ničesar. Če človek nima sposobnosti empatije, ga ne spreobrne niti govorjenje o teh temah.Če pa ti ni vseeno za druge, se pa že tko al tko trudiš, da delaš dobro tudi za druge ljudi, ne samo zase. In pomisliš na to tudi brez teh groznih novic, ki jih bomo zdej poslušali pri vsakih poročilih, brali v vseh časopisih…

  32. ljubo, - 17.4.07 | 12:27

    Mogoče so spet krive igrice cs, dod al zx…

    Ejga, Jonas še pomniš?

    http://www.joker.si/slika.php?cid=3789&id=10470

  33. Robert, - 17.4.07 | 12:39

    Mislim, da niti senzacionalizem in prazne debate niti cinična distanca ne spremenita ničesar. Ne bi pa si upal kar vsako debato označiti za prazno. Tam zunaj je resnično ogromno ljudi, ki jim ni vseeno, ki se z vso iskrenostjo trudijo dati nek svoj prispevek (pogosto zato, ker se je njim pred davnimi časi zgodila intimna tragedija, ki jih je spreobnila iz nič-ne-vidim-nič-ne-slišim cinikov), in kadar se oglasijo ti ljudje (tudi v medijih), ki se v vsakodnevni praksi tudi nenehno razdajajo, temu ne bi rekel prazno debatiranje. Ne razumem pa, kaj naj bi bilo pozitivnega v cinični distanci?

  34. Rak, - 17.4.07 | 13:53

    (no v teh temačnih trenutkih je(no ja) spet na mestu vprašanje: ali še vedno teče tekma za miši?)

  35. london, - 17.4.07 | 13:57

    Ne vem zakaj nebi vsak ki zeli, na svojem blogu napisat kaj si misli tudi o stvareh ki so omenjene v temu zapisu. ( o domnevnem posilstvu + streljanju v USA..) Ce kdo hoce odkrivati toplo vodo, bo itak prezrt, ce pa ima kdo kaj pametnage za napisat pa naj napise. Sto ljudi sto cudi al kako ze pravijo.

  36. janus, - 17.4.07 | 14:05

    Robert, ne zdi se nam najhuje to, da se bo o tem pisalo in govorilo, ampak se nam zdi najhuje to, na kakšen način se bo to počelo! Večina debat pri nas, na naših TV programih in cajtngih, JE praznih! Konstruktivnih je pa res bolj malo oz. niso v primetimu. Spet bomo poslušali avtoritativne floskule ovite v celofan newagevskega in tradicionalističnega vzorca. Kaj argumentiranega, strokovnega pa kot vedno bolj malo.

    To kar pa delajo na Trenjih (ko je Likovička, strokovnjakinja za kaj že?!? praktično abonirana) je pa že za bruhat! No, pop ma Trenja, nacionalka pa Piramido. Vsako tele naj ima svojo oddajo.

  37. Gajči, - 17.4.07 | 14:12

    Shit… spet bo Likovička živčnega fasala na Trenjih…

  38. Rojc, - 17.4.07 | 14:12

    O čem bodo pa neki pri trenjih govoril? Posilstvo al kamikaznik? Gledau tistega degena tko al tko nebom… sem pa vseen firbčen kaj se bodo izmislili ene bedne stvari spet..

  39. mikimirko, - 17.4.07 | 14:18

    Še večji problemi so…

  40. Puba, - 17.4.07 | 14:29

    “Doživljal sem veliko vrst ošabnosti, pri sebi in pri drugih. Ker pa sem v mladosti sam sodil vanje, lahko iz lastne izkušnje priznam, da ni požrešnejše, drznejše, porogljivejše in od hudiča bolj obsedene ošabnosti, kakor je ta avantgardističnih umetnikov in radikalnih intelektualcev, ki pokajo od domišljave sle, da bi bili nizki in temni, težavni in da bi koga prizadeli. Pod zabavljajoče ogorčenim krohotom nekaterih filistrov smo bili nelepi ogrejevalci pekla, v katerem se zdaj cvre človeštvo.” Franz Werfel

  41. darkness, - 17.4.07 | 14:32

    Ja itak, da take novice dvignejo prah pa debate o tem, ka se je zgodilo do frjolčnga. Vsuje se pametovanje z vseh strani in tolk ene pameti je ka bi blo treba naredit. Pri tem pa noben ne pogleda ka bi lahko naredil da se to v bodoče nebi več dogajalo. Do takrat pa odaje, ki govorijo o perečih temah pridobivajo na gledanosti predvsem na račun kje se bo več preklinjalo in pošiljalo koga v p.m. Je že res da je civilizacija postala ena takšna kultivirana, (bolj ali manj)jungla. Če hočeš bit prepoznaven je treba pač izstopat. Na kak način izstopati pa je danes malokomu še važno samo, da je tistih nekaj trenutkov v središču. Se vprašam ka bi blo, če bi kriminal upadel tragedije pa se fenomenalno zvišale. Morda bi se pojavilo podjetje, ki bi organiziralo katastrofe, da bi le kaj dogajalo. Ker množica hoče kri. In smo spet v časih gladiatorjev in pri ugotovitvi, da vojna prinese več denarja kot mir. Lp.

  42. Hanzy, - 17.4.07 | 14:33

    A bo Luka Koper tud kej poročal o tej temi??

    Jonas.. čist tko mim grede.. še vedno bi želel tvoj mail.. lepo lepo prosim.Morda bi mi ti pomagal rešiti tisti pereč problem.

    Lahko pa ti pišeš meni.. ne bom jezen :)

    ko bom velik bom Jonas!!!

  43. suj, - 17.4.07 | 14:34

    Prosim neeee, da ne bo spet Angelca na TV. Me skrbi za njeno zdravje. Včeraj sem gledu Elephant, danes zjutraj pogledam na 24ur in vidim – 33 mrtvih na univerzi v US&A. Frapantno šokantno!

  44. blabe, - 17.4.07 | 14:47

    no ne navijate za Strojenove, raj sami kej odmevnga -(beri prfuknenga) naredte!

  45. Anč, - 17.4.07 | 14:52

    jebiga Jonas… Klasika je da se tragedije dost bolš prodajajo kot kake pozitivne zgodbice… Tko je blo vedno – zakaj so pa Slovenske novice najbol prodajan dnevnik v slo? Ker se folk rad naslaja nad stvarmi ki se njim niso zgodile… Zato sta ti dve tragediji, ki sta pač odmevnejši, praznik za vse cajtnge in druge medije, ki se kao nočjo spuščat na nivo novic, hočjo pa prodajat… jupi

  46. Alen Norm, - 17.4.07 | 15:18

    vse debate so prazne… in to bodo ostale ker z besedami ne resis nic…za dejanja pa imamo prepolne riti in prevec prijateljev ki jih se nihce ni ubil… druzba je bolana…vsak gleda le se na to kaj bo kupil in kako se bo cimbolj prodal in postal slaven… Z blogom? S pobojem 32 ljudi? In jonas zakaj te take debate motijo? pravi razlog:ker te moti pomanjkanje morale vrednot in dehumanizacija pa ne znas naredit nic drugega kot ohranjat cinicno distanco.

  47. robert79, - 17.4.07 | 15:19

    Bral sem, da so se v Ameriki takoj oglasili nasprotniki orožarskih pravic in zahtevali spremembe v smeri svojih prepričanj. Na kar se je odzvala orožarska zveza in rekla, prejoj, da kliče minuli dogodek po ravno nasprotnem; da bi se bilo treba z orožjem rokovati bolj svobodno. S tem je mogoče mišljeno, da bi imeli šolarji v torbi orožje. Res ne razumem te ameriške zveze za orožje. In Charlton Heston je, ne spomnim se drugega, bedak; kdo ga pomni iz Moorovega dokumentarca … Žalostno je, da je navdušujoče predstavil Bena-Hurja in Mojzesa.

  48. Alen Norm, - 17.4.07 | 15:26

    ergo ko bo ljudstvo nehalo kupovati bedarije, (ne ker jih bodo prepovedali ampak ker bo spoznalo, da to so) bo tudi proizvodnja le teh sla v nic… aja pa se to Robert kapo dol, se popolnoma strinjam. soobcutenje zalosti bi zaleglo vec kot kakrsnokoli govorjenje. ampak zalost zal ni in…ce bi jonas govoril o zalosti in empatiji ne bi nikoli imel toliko postov…

  49. IGOR, - 17.4.07 | 15:50

    kja pa če je rekla najprej ne, potem da in potem še enkrat ne ko je blo vsega konc? Ne vemo kaj se je dogajalo, tko da ne pametujmo.

    lp

  50. barbiblond, - 17.4.07 | 16:05

    Groza, Strojanovi pa se vračajo v Ambrus nepaženi…

  51. Milan'che, - 17.4.07 | 16:07

    Folk se pobija in posilja, jaz se pa ukvarjam z motečimi pasicami na Siolovi strani. Sem se krepko zamisli.

  52. barbiblond, - 17.4.07 | 16:08

    Pa predlog: dvaintrideset žrtev in samostorilec.

  53. Tone, - 17.4.07 | 16:43

    zanimiv da se mora najprej nekej hudga nardit da začnejo to debato?

  54. smehtomaž, - 17.4.07 | 16:49

    Vsi nekaj jamrate, kako boste vse to morali poslušati ta teden, ampak komentirate pa kar naprej,heh.

  55. gyzar, - 17.4.07 | 17:27

    sicer malo nepomembna opomba, pa naj bo: ni gimnazijec posilil sošolke, temveč je bil baje na delu dijak poklicne šole, žrtev pa je bila gimnazijka.

  56. W., - 17.4.07 | 17:34

    Trenja? Kaj to gledate? A ni takrat miljonar na tvslo1? :D

  57. [...] Te dni je bilo veliko povedanega, ravnokar pa sem prečital še Jonasov zapis. Hotel sem se distancirati o tej temi, ker nimam ničkaj lepih besed zanjo, pa vendar … [...]

  58. markopigac, - 17.4.07 | 17:47

    robert79: ves kaj je rekel Bata Zivotinja? Cel sem lajf igral partizane, ampak jaz sem nekaj cisto drugega.. ;) zato igralstva (igralskih kvalitet) ne mesaj z realnostjo (dejanskim razmisljanjem).

  59. Mark, - 17.4.07 | 18:03

    Mislim da imaš kar prav saj je ob vsakem takšnem dogodku vpitja oh in sploh..,zopet bodo vsi pametovali 100 na uro..obup… :s

  60. blitz, - 17.4.07 | 21:08

    Jonas, hecno, da ravno ti to pišeš. Novice seveda bodo in bodo predvidljive. Denar je sveta vladar. Tudi Jonasa in Milijonarja vladar. Tudi milijonar je svojčas povozil Trefaltov kviz, pa je imel Trefalt veliko boljše tekmovalce in zahtevnejša vprašanja. Če češ kakovost, trpi šov. In obratno.

  61. jrch, - 17.4.07 | 22:17

    Ja Jonas, tudi meni je priljubljeno opravilo ugibanje teme naslednjih Trenj. Slak bo lahko nadaljeval prejšnji teden načeto temo. Je pa en slab voditelj s skakanjem v besedo in gledanjem v tla. Aja, še nekaj bi dodal. Ko je čas kislih kumaric, ko se ne dogaja nič, naš Uroš privleče na dan odose s Hrvati ter partizane&domobrance…

  62. goldi, - 17.4.07 | 22:23

    Dober teden za ugasnt TV in se naužit mal svežega zraka, morda prebrat kako fajno knjigo, … in predvsem se ne pustit medijem da ti posiljujejo obe polovici možganov.

  63. persson, - 17.4.07 | 23:06

    V bistvu na slovenskih televizijah ni nič pametnega, razen Prison Breaka, ki ga predvajajo prepočasi, TV Dnevnika, Milijonarja (kdaj pa kdaj), nogometa, F1 pa ter kakšnega filma neameriške produkcije.

  64. persson, - 17.4.07 | 23:07

    Aja pozabil sem Hri-Barja :)

  65. G-man, - 17.4.07 | 23:34

    Mogoče malce offtopic, to je citiral Matthai na slo-tech (zanimivo razmišljanje):

    Although statistics show that rates of child abduction and sexual abuse have marched steadily downward since the early 1990s, fear of these crimes is at an all-time high. Even the panic-inducing Megan’s Law Web site says stranger abduction is rare and that 90 percent of child sexual-abuse cases are committed by someone known to the child. Yet we still suffer a crucial disconnect between perception of crime and its statistical reality. A child is almost as likely to be struck by lightning as kidnapped by a stranger, but it’s not fear of lightning strikes that parents cite as the reason for keeping children indoors watching television instead of out on the sidewalk skipping rope.

    And when a child is parked on the living room floor, he or she may be safe, but is safety the sole objective of parenting? The ultimate goal is independence, and independence is best fostered by handing it out a little at a time, not by withholding it in a trembling fist that remains clenched until it’s time to move into the dorms.

    Meanwhile, as rates of child abduction and abuse move down, rates of Type II diabetes, hypertension and other obesity-related ailments in children move up. That means not all the candy is coming from strangers. Which scenario should provoke more panic: the possibility that your child might become one of the approximately 100 children who are kidnapped by strangers each year, or one of the country’s 58 million overweight adults?

  66. grosuplc, - 18.4.07 | 04:16

    prav je to kar hoces oz. mislis da je prav…

  67. Robert, - 18.4.07 | 08:43

    G-man, tole je res zelo zanimivo razmišljanje. Mi je spet dalo misliti o tem, kako neskončno smo ujeti v svoj omejen zorni kot gledanja (v katerem se nam seveda zdi, da vidimo vse in da nam je vse jasno). In kako neskončno veliko je še drugih, povsem enakovrednih zornih kotov, neka celotna slika pa že povsem neujemljiva. Pa nas vseeno kar razganja od ošabnosti, češ, jaz vem, mene poslušajte… In prava vrednost tovrstnih dopisovanj se mi zdi v tem, da spoznamo (če seveda hočemo) tudi kaj drugačnega, ne pa da zgolj iščemo potrditve svojega.

  68. Z, - 18.4.07 | 14:12

    Ja maš prav.. čeprav mene VEDNO glava boli ko gledam Trenja.

    Vsakič ko se pojavi neko konstruktivno mnenje, ki nosi težo in se navezuje na problem, ga zasenči izjava kake osebe, ki je sicer zgrešena vendar nosi nek emotivni impuls(je smešno,”razočarana sem..” itd). In lovimo se v krogih, na koncu pa pametni vedno ostanejo pametni in glup ostanejo glupi. Pointless. Gledanost ostaja :P

  69. goldi, - 18.4.07 | 16:15

    Gledanost = Oglaševalci = Profit = Zadovoljni lastniki.

    (ali bolj morbidna varianta: Gledanost = Brainwash = Manipulacja = Power = Še bolj zadovoljni lastniki) :|

    Kar pa nima toliko veze z IQ-jem gledalstva… hmm… ali pač. (no za morbidno varianto je verjetno že vredu če populacija nima prevelik IQ in ne razmišlja preveč s svojo glavo) Kakorkoli že, običajen gledalec rad srka senzacijo in če je ni, se jo pa naredi. Pač, večina medijev in šov-biznisa sloni na popularnosti, kar pa nima veze s kvaliteto. Kot recimo nekatere naše popularne domače glasbene skupine… A NE! Zraven izkoristiš še čredni nagon pa si zmagu. :)

    Tako da je na vsakem posamezniku da iz vsega informacijsko-medijskega bombardiranja izlušči tisto kar se mu zdi kvalitetno… seveda če mu je to sploh v interesu.

    Sicer pa je verjetno point da je človek zadovoljen in naj si izbere tisto kar mu fila dušo, pa naj bodo to trači, črna-kronika, reality šovi, medijske senzacije ali pa znanje, osebni razvoj in družabno življenje.

  70. G-man, - 18.4.07 | 17:38

    Ja, jst lohk sam rečem, da nisem jokal, ko nam je crknila televizija doma. Še vedno sem na tekočem z vremenom/novicami, filme gledam tiste, ki hočem. Še Jonasa ne gledam na Miljonarju, spremljam pa blog, heh.

    Ljudje gledajo TV, vidijo same slabe novice, dobijo neko izkrivljeno predstavo o svetu, se zato bojijo it v ta svet (oz. ne spustijo svojih otrok iz gnezda), ugonobijo sebe in svoje bližnje (poznam take primere).

  71. ISTRIJAN, - 18.4.07 | 17:51

    Jonas ti si faca. Zakaj si samo ti faca in vsi ostali so tiho in pridno ubogajo … saj vemo komu !!

  72. Misterr, - 18.4.07 | 19:17

    NE nevemo komu. Razsvetli nas.

  73. nian, - 18.4.07 | 19:41

    Jonas hrasto si olupil z veliko začetnico slovenščine. Me pa veseli, da ti ‘S’lovenščina toliko pomeni, da si jo po-lastno-imenil.

  74. Anča Pomaranča, - 18.4.07 | 19:46

    Bi bilo zaskrbljujoče, če bi šlo vse omenjeno kar tako zlahka mimo, kajne?

  75. Ivan, - 18.4.07 | 21:14

    ja res bi bilo,treba izkoristit “senzacijo”.Teh 14dni moraliziranja,nebo nobenmu pomagalo,razen medijem. :) Medtem pa dobrih novic se niti ne omenja.

  76. Dajana » V spomin, - 18.4.07 | 22:51

    [...] Ob takih tragedijah se spominjam vseh tistih, ki so se borili za to, da do tega ne bi prišlo in ki so plačali s svojim življenjem. Spominjam se “moje punčke” iz Beslana, ki sem jo imela pri sebi na sliki, kako leži tam na nosilih. Mrtva. Spominjam se tistega dne 1.septembra nevemkaterega leta že, ko sem slišala, da so obkolili šolo z otroci in… sem vedela, da bo zelo veliko otrok umrlo in… sem vedela… da ne morem narediti nič… in sem vedela, da… Bog mi boš odpustil? Morala bi iti tja in… nekako to preprečiti… Bom dala to slikico noter, v opozorilo Jonasu, ki piše take strašne poste o tem, kako se bodo nekateri ljudje zdaj razburjali, ja, kam pa to vodi, ja kaj pa je to, če nekdo postrelja 32 ljudi… saj jih je na drugem koncu umrlo še več… kaj je vredno človeško življenje…  [...]

  77. kuki, - 19.4.07 | 00:40

    Ni druge, odgovor je SecondLife!

  78. Uroš, - 19.4.07 | 06:02

    Jonas nekaj sem slišal na to temo, a vendar…zelo zanimiva kolegica ga je februarja odletela v Indijo in mi pred tem potrdila mojo slutnjo. Slovenija bo v naslednjih dveh letih na težki preizkušnji, kar se tiče notranjih zadev. Cela jeba, ki pa je vseeno dobra…je pa ta, da predsedujemo OVSE in IAEA in od 1.januarja 2008 še EU…pa še 13. (to je good cifra) država, ki ima evro in itd. Drugič. Sem prletu za PC-ja in letim nazaj v Matriko:)

    Lp, Uroš

  79. dost mam, - 19.4.07 | 09:24

    Zadeta žebljica. Non-stop pridigarsko moraliziranje o tem in onem je najbolj agresivno nasilje, s katerim nas posiljujejo v moderni informacijski družbi.

    Pridigarji in moralisti, crknite!

  80. G-man, - 19.4.07 | 09:57

    Heh, so se že spravili nad igre. Dečko je (itak) igral Counterstrike: Source. Hehe.

  81. jebiveter, - 19.4.07 | 13:20

    Jonas, danes te ne bo nihče gledal! Danes so na Trenjih Strojanovi!!!

  82. jebijebiveter, - 19.4.07 | 14:22

    Trenja bodo gledali samo še patološki mazohisti in politikanti, ki iz Strojanovih kujejo politični dobiček, ostalim so mediji Strojanove zagabili za vse čase. Kar tako naprej, čez pol leta nam bo vseeno, tudi če jih jinčajo, samo da bo že enkrat mir.

  83. Suj, - 19.4.07 | 15:53

    Strojan power!!!

  84. iceberg, - 19.4.07 | 17:03

    Kva se pa lahko pricakuje od pateticne druzbe, kakor to?

  85. Kristjan, - 19.4.07 | 21:04

    Jonas, glede trenj si se zmotil :D Spet jamrajo glede romov…

  86. nace, - 19.4.07 | 23:21

    katastrofe?… ka pa ta nov komad od fredija??? kaj je pa to? bljah fuj bruhuhu… besedila slovenskih wannabe zvezd itd. so za skozlat se… inteligenca na visku… to je katastrofa!!!

  87. B5, - 20.4.07 | 14:19

    Če že bo v Trenjih, apeliram na njih, naj se enkrat javo pove, da skoraj križan romski deček ni bil kriv posilstva v šmihelski osnovni šoli.

    Deček je bil obtožen posilstva zgolj zaradi tega, ker je bil Rom in po treh letih sojenja se je izkazalo, da je deklico ni posilil obtožen deček ampak njen ožji član družine. Zaradi nagnusnih okoliščin so prihranili dekletu (ni bila edina žrtev tega pedofila) sramoto v javnosti, a nihče ni jasno in glasno povedal, da je bil deček nedolžen in so ga skoraj linčali. Če bi se to zgodilo v občini Ivančna Gorica bi ga gotovo! No kliknite na spodnji link. Novinarjem v namig. Odvetnik, ki je zastopal šmihelsko osnovno šolo je Borut Škerlj iz NM.

    http://www.dol-list.si/si/default.asp?clanek=1392&stevilka=2512 B5

  88. Morska, - 20.4.07 | 19:38

    Ja, ti blogi so postali kot moje nogavice… iste, le da je ena leva, ena pa desna, pa še to ne vedno. Namesto, da bi kdo napisal, da me je videl, kako sem parkirala pri vaškem pokopališču in si preoblekla majico, ker sem med vožnjo ugotovila, da je narobe obrnjena. Pa še modrc sem pozabila. Še dobro, da je Jezus že vstal od mrtvih. :)

  89. [...] Enako meni Jonas: Napovedujem naporen konec tedna. 2 Ali neuspešno. Potem sem bil na obisku pri kolegu, celo malo sorodniku, enemu naših [...]

  90. [...] naporen teden se nadaljuje.   Oglasna [...]

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !