Predsedniška rezidenca

Hehe, priznam, da sem se režal v brado, ko so na Popteveju ob sedmih dajali predsednika Türka na raženj, ker si je zaželel tiste (prazne in po zakonu njemu namenjene) rezidence pod Rožnikom. Naj kar takoj povem, da mu jo privoščim, ampak res, kaj mu je bilo treba te nerodnosti in vnaprejšnjega opravičevanja, češ da gre za nekakšno predsedniško varnost! Saj ga razumem, da ga skrbi slovenska fovšija in da se lepše sliši, če ga kao drugi prepričujejo, naj se vendar preseli tja v kristalno razsvetljene sobane. Ja, seveda, gospod predsednik, saj bi od žalosti kar krepali, če bi se vam kaj zgodilo tam na Pražakovi 7, 1 ulica je vendar enosmerna in kot taka prava mora za varnostno službo, obenem pa vaba za teroriste! V bližini sta, kako priročno, kar dve šipkrepčevalnici in kakšen muslimanski ekstremist bi se lahko samomorilsko prenažrl bureka, stopil par korakov do Pražakove, pogoltnil še zadnji grižljaj in eksplodiral v veži! Preden bi se policija prebila do trupel, bi golobi iz Miklošičevega parka že požrli dokazne ostanke.

No, pa grem, je predsednik včeraj menda končno popustil prigovarjanju, potem se je pa usulo. Živine s policije seveda ne marajo imidža nesposobnjakovičev in so danes glasno povedali, da jim gre sprenevedanje v nos in da ga bojo že nekako vahtali. Da zaradi njih se lahko tudi k Strojanovim preseli, naj le ne beza v varnostno situacijo, ker da so oni za to v službi, da o tem gruntajo, ne on. Tako nekako. Celo minister se je oglasil.

Meni pa je bil najbolj zanimiv tale odlomek, anketa šestih mimoidočih o tem škandalu:2

http://video.google.com/videoplay?docid=-751639338410828938

Zanimiv zato, ker sem ob drugem vprašanem samodejno vzkliknil: “Točno tako!”

Točno tako, predsednik naj stanuje v predsedniški rezidenci in nikjer drugje! Saj navsezadnje bo imel tudi obiske, menda ne bo tlačil Sarkozyja v otroško sobo, če slučajno v petek ponoči uletita z Brunijevo iz Globala! Saj navsezadnje ga za imamo za imidž, oblasti tako nobene nima! Sej je Pražakova čist luštna, ampak za imidž pa res ni dobra, pa da jo jebeš. Slabe volje sem, da nam mora to povedati edini južnjak iz ankete, ta njihov ponos in to bojevitost bi morali nekako genetsko posvojiti, nujno!

Na, pa sem v mislih že pri Hrvatih in njihovi ribojebni eko coni. To je pa spet druga, a podobna zgodba …

-Jonas

  1. Kjer poleg predsednika, btw, stanujeta tudi pesnik Andrej Rozman – Roza in pevec Lado Leskovar. Dolgčas jim ni.
  2. Ja, rekel sem “škandal”. Kaj pa drugega, saj so témi v oddaji 24 ur posvetili zajeten kos udarnega uvoda, jo obdelali z vseh koncev in je manjkala morda le še izjava predsednika. Teža in pomembnost problema je ergo očitna.
  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. Mitja, - 10.1.08 | 02:13

    Hja, na RTV-ju je bila popolnoma druga zgoba predstavljena, kot jo ti pišeš. Gre se za to, da je obljubljena vila protokolaren objekt namenjen protokolarnim zadevam. Med drugim je v taistem objektu, ki si ga je sedaj izboril Türk, napovedanih kar nekaj eventov v času predsedovanja. Tukaj in v tem je problem.

    Zakonca Turk živita nadpovprečno glamurozno življenje, če se jih spomnimo še s časa soočanj. Pa me to nič ne moti. Naj država za predsedniško družino najde primerno lokacijo (upam, da se ne ponovi primer Strojan), kjer ne bo konflikta interesov.

    Ampak, če se odvržejo maske, je verjetno šla zadeva tako: - zakonca Türk dobita informacijo o vili, ki je sicer prazna. Hitro se jima pocedijo sline po novem glamurju. - hitro zaktivirata PR in svetovalce, kako uredit ta oreh, saj do sedaj predhodniki niso koristili predsedniških objektov - PR-ovci svetujejo (in POP-TV pridno poroča), da je treba preusmerit pozornost. – Še najlažje je znakladat nekaj o varnosti, je najbolj na prvo žogo, verjetno pa nima neke realne osnove. - Türk še naprej v očeh javnosti ostane skromnež, žrtev brez strehe nad glavo, kjer mu še zapuščene vile (dezinformacija) vladniki ne privoščijo.

    Farbanje naroda je to. Predsednik naj ima kar mu pripada in pritiče, ampak ne politizirat in prodajat javnosti vsake stvari na tak način.

  2. Goter, - 10.1.08 | 02:40

    Zagotovo nam manjka več samozavesti!

  3. markopigac, - 10.1.08 | 06:23

    razhudil si se?

  4. fehim, - 10.1.08 | 06:32

    seve da,ta hiša na Rožniku,bi morala bit tko kot white house,zdej kad je Turk precednik naj gre on unutar,pa naj bo tam doma,pol pa kad bo drug precednik bio,pa Turk gre van,nazaj,pa drug unutar pol,ne more bit u bloku doma,ki si to še vido?

  5. had, - 10.1.08 | 06:59

    jonas: mogoce si prebral tole http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/291448/

    definitivno zanimiv pogled na drugo plat zgodbe.. :)

  6. chef, - 10.1.08 | 07:19

    Jasno, da mora imeti predsedniško palačo, in to nobel, veliko, kamor bo lahko gosta ponudil na šnopc, kjer se ga bosta lahko napila skrita pred očmi javnosti! Da bi predsednik živel v trosobnem stanovanju, pa saj to ni res. Če bi recimo živel v mojem bloku, bi bilo tudi meni nerodno!

    Tale članek v Dnevniku je pa precej oduren in spet nisem prepričan, ali bi naročil Delo ali Dnevnik :(

  7. had, - 10.1.08 | 08:23

    hopla hopla, kaj pa ce je vse res..

  8. chef, - 10.1.08 | 08:35

    Recimo, ampak ajde, vsaj uvedli so stražo in rezidenco. Mene moti, da je Dnevnik proti kar po difoltu.

  9. Dicky Hardy, - 10.1.08 | 08:38

    Očitno je, da letos naš predsednik ni pisal niti debelemu ameriškemu belobradcu Božičku, niti gospodu Miklavžu z zlato palico niti ni namenil misli dediju Mrazu izpod (zaradi čedalje večjega globalnega segrevanja) zelenih triglavskih gora. Očitno se je obrnil na zanj edino primerno izpolnjevalko želja; predsedniško Vilo. In gospa Vila, mu je njegovo željo izpolnila in naš predsednik, se seli v predsedniško vilo pod Rožnikom, kjer bo končno dobil predsednika vredno prebivališče. Marsikdo ima pomisleke, koliko bo to koštalo, pa ali ga bodo sedaj lahko varovali, tako kot je treba … za to nam sploh ni treba skrbeti, ker bodo za to poskrbeli gospodje, ki so plačani iz vreče v katero vsi poslušni državljani plačujemo svojo tlako. Mene ob vsem tem skrbi neka druga stvar, ki bi bila lahko usodna za našega predsednika. Pred vilo se namreč nahaja bazen, in ako se nekega dne našemu predsedniku zalušta malo zaplavati, bi lahko zaradi tega imel velike probleme. Za soseda bo namreč imel ameriškega veleposlanika in ta bi lahko v napadu panike ob pogledu na našega plavajočega predsednika, pritisnil na tipko za desant na bazen z strani specialne enote ameriških tjulnjev. V tem primeru bo našemu predsedniku težko pomagala tudi predsedniška Vila.

  10. JužnoŠtajerski Pero, - 10.1.08 | 11:22

    Morda je na ljubljanskem gradu še kej prostora? Če pa ni ga nej dajo pa v arcont kontejner, za prespat bo že dobro

  11. Dejan Kaloh, - 10.1.08 | 11:27

    “Rezidenca pod Rožnikom” ni prazna, ampak je precej pogosto zasedena. Vsa možna ministrstva jo uporabljajo za takšne ali drugačne protokolarne priložnosti. In ja, naj predsednik ima tudi na zunaj neko reprezentančno bivališče, ne pa da biva v nekem predpotopnem bloku… Idejo podpiram v celoti. Vila Podrožnik je za to več kot pripravna. Vsi drugi pa bodo poslej svoje čajanke organizirale pač kje drugje…

  12. anka, - 10.1.08 | 11:28

    Jaz sem tudi za to, da gre v vilo. Stanovanje na Pražakovi, da ne bo prazno, naj pa meni posodi za ta čas (če mi slučajno Brad in Anelca priletita iz Globala).

  13. Človek, - 10.1.08 | 11:57

    Predsednik mora imeti primerne prostore, ali je to ta ali ne, ne vem. Kar sem videl na posnetkih na dnevnik.si, bi rekel, da se tudi ta ne sklada z imidžem države, kjer imajo nekateri tudi po dve jahti. Ne ciljam na sam objekt, temveč na njegovo notranjo socialistično opremljenost z zavesami, kot bi jih zbirala moja babica in posteljami, ki sodijo v hotel z dvema zvezdicama. Tudi telefoni so še iz Juge… Oh in ja dnevnikovci, v rit se zaletite z brezhibno čisto kuhinjo, katera se ne more primerjati niti s polovico boljših slovenskih restavracij, da ne govorimo o tujini… Pa konec koncev je tudi dostop ali dovoz popolnoma smešno postavljen (predvidevam, da je ta uradni, lahko pa se seveda motim) in ni čudno, da je Tito prespal tam samo nekajkrat…

  14. hefc, - 10.1.08 | 12:33

    spet se je pri nekaterih pokazala slovenska nevoščljivost. naj ma palačo, zakaj pa ne? strinjam se prav z vsemi, ki menijo da predsednik pa res ne more bivat v enem majhnem stanovanju. že zavoljo obiskov, če ne drugega. kako pa naj samozavestno in ponosno zastopa našo državo če se sam tako pač ne počuti. mislim da bi morala biti to, da se predsednik v času svojega mandata preseli v predsedniško palačo obveza in ne le možnost, ki mu je ponujena.

  15. NINJA, - 10.1.08 | 13:38

    Če lahko DROTI kupujejo nove Tuarege potem je vprašanje stroškovne siselnosti selitve popolnoma brezpredmetno…

  16. spike, - 10.1.08 | 13:50

    Ti Jonas, a se ni pred časom omenjala lokacija grad Bokalce (tam na vašem koncu) za predsedniški objekt. Res ne vem za koga se tistih dva tisoč kvadratov tamle špara…

  17. NINJA, - 10.1.08 | 13:54

    Mirko Strojan s svojo družino je baje rezerviral sobo z pogledom na Krim. :):):)

  18. chef, - 10.1.08 | 14:13

    Ehm tiste zavese bo že gospa predsednikova zamenjala! Morda bo šla z moževim službenim avtom v trgovino, pa se bo edini neodvisen slovenski dnevnik spet vtaknil vanjo, kot takrat, ko je Ruplova Meta kupovala metlo.

  19. mica, - 10.1.08 | 14:57

    ehja, če bi imel Turk vsaj 1 / 1000000000 % Strojanovih genov v sebi, potem bi nad možnimi lokacijami za rezidenco vihal nos vsaj tja do konca 4-letnega mandata. V bistvu se mi niti ne sanja, kakšen glamur si zakonca Turk lahko privoščita, UPAM PA, da sta vredna VSAJ toliko kot STROJANOVI. KER ČE SO SE ZANJE METLAI NA ZOBE VSI OD bivšegqa PREDSEDNIKA DRŽAVE NAVZDOL, pa da za trenutnega najvišjega predstavnika slovenije ne bi mignili s prstom. kakšno idiotsko razmišljanje imajo tisti novinarji, ki morajo (po ukazu šefov) pisati, da je vila Rožnik..hm…neprimerna.

  20. Mirko, - 10.1.08 | 15:02

    Z novo vlado lahko uvedemo še domači “Downing Street 10″, če bi si ga omislil JJ bi ga javnost obeslila, verjetno bo se bodo vsi strinjali, da Pahorju pripada, za imidž pač.

    Edino če bo v vili pod rožnikom stalno živel Tuerk, kako se bo zmenili z Ribičičem in ostalimi stalnimi uporabniki teniškega igrišča, ki spada v okvir kompleksa… hm, hm.

  21. Blaž, - 10.1.08 | 15:10

    nj ma palačo pa kr hoče :) samo naj ne začne futrati medvedov in čarati kot naš bivši…

  22. vida m, - 10.1.08 | 15:13

    Pa naj se vidi, da smo narod, ki še lastnemu predsedniku ne privoščimo.V naše trde šentflorjanske betice pač ne gre, da je on naš frontman, če bo on izgledal kot hlapec, bomo tako izgledali tudi mi. Sicer pa, a je to kaj novega?!

  23. pastirica, - 10.1.08 | 15:21

    Kakšna bedarija !!! Kolikor vem je to stanovanje podedovala njegova žena in se ni pulil za po Jazbinškovem zakonu za drobiž kupljeno hišico v Murglah in se ni znašel kot Rupel, ki je na isti način kupil stanovanje, ga drago prodal, dobil od države še enega, ki ga je tudi prodal….no itd, zdaj pa ima luksuno stanovanje v Ljubljani in hišo na morju. Pa ni edini, še nekaj jih je…. Ne smešimo se in ne bodimo bolj papežki od papeža. Predsednik ima pravico do predsedniške rezidence, pa zaradi mene jo lahko tudi zgradijo na novo, pa še cerkev naj primakne kaj zraven, vsaj les, če imajo že največ gozdov pri nas….saj je njihovo poslanstvo dobra dela na zemlji….

  24. Mate, - 10.1.08 | 15:54

    Naj mu dajo nekaj. Spodobi se da ima neko svojo bajto. Neko slovensko white house.

  25. Mirko, - 10.1.08 | 16:33

    Rezidenco, pa častno stražo, še častna uniforma manjka pa sebodo vrnili ‘dobri stari’ časi Maršala… še hrvatom se bodo orosile oči ko bodo pomislili na ubogega Franjota.

    Ne vem zakaj bi bil predsednik nek bog, ki bi ob najvišji plači v javnem sektorju užival hišo s štirimi spalnicami, bazenom, teniškim igriščem… Pa samo delavec je, pač izbran od ljudstva ampak vseeno navaden delavec v službi ljudstva.

  26. lojzka, - 10.1.08 | 16:36

    @Mate: Slovenska rezidenca bi bila seveda The Green House.

  27. vida m, - 10.1.08 | 17:04

    Navadnih delavcev v službi ljudstva več ni, Mirko. Tudi Maršala več ni, pravtako je Franjo strmoglavil v globine vročega onostranstva. Navadna delavca sva ti in jaz Mirko, midva sva ljudstvo. In jaz, Mirko, želim, da me moj predsednik predstavlja v nekakvi bajturini, in ne v tretjem nadstropju trideset let starega socialbloka, nočem, da me predstavlja kot navaden delavec. A prav?

  28. Jan, - 10.1.08 | 17:34

    Spodobi se da ma predsednik svojo rezidenco. In nič ne bi imel proti, če bi to bila predsednikova dolžnost in ne pravica.

  29. nora, - 10.1.08 | 18:48

    Tko je…nije žvaka za seljaka…in tud 3-sobno stanovanje ne za prezidenta…trst je naš :)

  30. anonimnež, - 10.1.08 | 19:07

    mene pa najbolj čudi kako se vsi pritužujejo čez tuerka, pred dobrim mesecem pa je bil najbolj priljubljen slovenec. tako se kaže slovenska debilnost.

  31. Mirko, - 10.1.08 | 19:13

    vida m: kaj si pa izbrala za predsednika človeka ki živi v socialističnem bloku… ne more bit vsak kmet predsednik. Če pa po tvoje ni kmet pa se vprašam kako to da v toliko časa na tako dobro plačanih službah ni uspel priti do česa boljšega. Če je ‘navaden meščan’ je pač ‘navaden meščan’, zakaj bi zdaj na račun ljudstva gradil imidž, ki si ga sam nikoli ni bil sposoben ustvarit.

    Kot je napisala nora… nije žvaka za seljaka…

    Meni osebno je prav vseeno kje živi, v bistvu mi je bolj blizu ideja da so predsedniki ‘na tleh’, ne pa nekje v oblakih in če ne v drugem vsaj v ljudskosti spoštujem oba prejšnja. Ljudstvo nima za kruh (kot radi napišete), predsednik bo imel pa državni bazen in teniško igrišče – zakaj že … saj ni Tito, Castro, Papež, Mao-Ce, ali Angleška kraljica.

    In potem si mediji tedne upajo pisat o ‘škandalu’ ko so v prostorih vlade (več desetin zaposlenih) uredili miniaturni fitnes.

  32. danijel24, - 10.1.08 | 19:43

    Dobr napisano!!Tale slovenska foušija gre tut men na kurac.Sej pozbaš rek, da če nebi blo foušije, bi bla ena ženska pa en traktor za celo vas dost!!

  33. nevenka, - 10.1.08 | 20:17

    Ja, res tudi jaz nič nimam proti temu, da bi imeli predsedniško hišo. Skoraj se spodobi. Ves cigu migu okoli tega je nepotreben.

  34. anze, - 10.1.08 | 22:47

    Mah, če povsod po svetu predsedniki stanujejo v nekih konkretnih hiškah, je že prav, da tudi slovenski… tista da Sarkozy uleti s tamlado in da spita v otroški sobi pa zmaga :)

  35. Eva, - 10.1.08 | 23:09

    No, sej komentar res ne paše sem, sam vsen ti pošiljam link http://easyriderka.wordpress.com/2008/01/10/the-best-of/ ker je tvoj “prebavni proglem” definitivno vreden mesta v mojiclestvici THE BEST OF THE BEST.

  36. vida m, - 11.1.08 | 00:07

    Meščan ali kmet ali strojni ključavničar, vseeno mi je. Predsednik spada v rezidenco.

    Mirko, hvaležna sem ti, da ga ne primerjaš s Titom, Castrom, Maom in podobnimi diktatorji… Lepe sanje in lahko noč.

  37. Rok, - 11.1.08 | 00:17

    Morda je pa pomanjkanje samozavesti ravno to, da misliš, da se moraš kititi z neko strašno palačo, da narediš vtis na nekoga drugega. Verjetno bi Sarkozy brez problema šel na obisk k Dalajlami, tudi če bi ta živel v svinjaku. Res, da manjka Türkü se par reinkarnacij, ampak vseeno.

  38. rabarbara, - 11.1.08 | 00:31

    Tu sploh ni nobene dileme. Predsednik rabi rezidenco. Ampak pri nas pač brez faušije ne gre in ne gre.

  39. fidodido, - 11.1.08 | 00:37

    V nobeni državi, kjer rezidence poznajo, nima rezidence SAMO predsednik. Bomo videli če navdušenje oz. fovšijo če se bo ta ideja razširila na vse tri uradne velmože. Zabavno bi bilo.

  40. vranika, - 11.1.08 | 00:50

    Pa kaj je z vami, saj nismo kraljevina :)

    Če bi vprašal Japonce, oz fengšuje, potem se simbolna vrednost mora okrepiti. Rožnik je želva, barje voda al kva že imajo ene finte.

    V bistvu pa je brunarica na Brdu pod piramidno goro in ob moćvirji alpskih vod, tajo da naj se raje preselijo na Brdo pri Kranju. Že zaradi megle, Drni že ve. Iz Zaplane se vidi cel Alpski greben in je vidljivost dobra :))

    pa mirne živce

  41. vranika, - 11.1.08 | 01:20
  42. kislca, - 11.1.08 | 01:42

    u bloku bo najbol varn .

  43. chef, - 11.1.08 | 07:24

    @fidodido: Dobra!

  44. mjau, - 11.1.08 | 18:02

    Ataturka je baba potunkala, še preden je bil sploh izvoljen. Vsaj v mojih očeh. Ko so v Sobotni prilogi namreč imeli intervjuje z ženami predsednikov, in so ene govorile o vlaganju kumaric in paprike, je ta namreč že takrat povedala, da sta si s Turkom že zamislila, kje bosta bivala (se mi zdi, da je Rožnik bil na preferenčnem mestu), če bo izvoljen. Zakaj tistega noben ne pogleda, pa ima črno na belem, kdaj in predvsem s katere strani so se začeli plani glede te bajte delat … Nemoj vi meni o varnosti.

  45. JužnoŠtajerski Pero, - 11.1.08 | 18:53

    Pa kaka varnost, kdo ga pa hoče fentat? Sploh če je nekdanji KGB-jevec Leskovar v bližini se nima kej bat. Če je za vse inflacija, nej bo še zanj. Amen.

  46. Samski, - 11.1.08 | 23:08

    Zkaj si ne da postavit svoje bele hiše al pa kaj :D

  47. Žiga Gričnik, - 12.1.08 | 01:07

    Jebem… prokleti idioti! To mislim predvsem na medije! Glede na to, da je predsednik države pri nas edini predsednik izvoljen na neposrednih volitvah in tako direkten izraz volje volilcev si zasluži svojo rezidenco! To novico bi morali povedati častno in s ponosom, ne pa da se iz nje dela zdraha okoli denarja in o tem, če Slo predsednik resnično potrebuje rezidenco! Seveda jo! In zakaj? Zato, ker je ikona slovenskega naroda! Res je, da imamo pri nas parlamentarni sistem in so funkcije predsednika bistveno okrnjene, vendar je predsednik države še poleg nekaterih drugih funkcij obdržal funkcijo predstavljanja in zastopanja države doma in v tujini. Ne vem, kdaj se bodo slovenci, oz. oprostite, raje bom rekel kdaj bodo slovenski mediji nehali zavajati slovence in jim tako vzbujati neko nezaupanje, dvom in še kaj bi se našlo, namesto, da bi jim v glavo vbilo čast in pripadnost naši ljubi državi!

  48. Murč, - 12.1.08 | 01:11

    Turk ljudski človek kao-kao lepo se to sliši. Ne poznam nikogar, ki bi imel pred hišo častno stražo in se selil v vilo, kjer bo lahko sprejemal ostale nekoristneže, ki poleg tega, da radi razpravljajo o politiki, dobro jedo in nimajo nobenih pristojnosti, ne delajo nič pametnega. Da bi pa kdo poskrbel za klošarje pozimi, vas pa ne briga, prav tako razpravljajo o politiki, se kažejo tam kjer so ljudje in mešajo meglo-pošljimo jih v Vilo pod Rožnik tam je menda še placa.

  49. Murč, - 12.1.08 | 01:20

    Mirko se popolnoma strinjam s tabo, tako da je moja objava v bistvu odveč, ker sta že vidva z Rokom povedala to kar je tukaj za rečt.

  50. persson, - 12.1.08 | 10:38

    Ne strinjam se z nekaterimi komentarji, ki pravijo, da mora imeti predsednik že v osnovi zagotovljeno rezidenco. Lepo bi bilo, če bi imeli za vse dosedanje in vse prihodnje predsednike že od začetka nek objekt, v katerega bi se preselili v času svojega mandata. Torej predlagam trajno rešitev in ne samo za gospoda Türka. Kolikor vem je lahko za predsednika izvoljen katerikoli državljan. Teoretično torej tudi nekdo, ki nima stanovanja. Če je do sedaj živel v bloku, lahko še odslej dalje. Je pač preprost predsednik. V skandinaviji je veliko takih pa jim sploh na pamet ne pade, da bi bilo komu nerodno zaradi tega. Spet ena slovensko-balkanska posebnost. A zdaj je pa nekdo boljši človek, če živi v veliki hiši od nekoga, ki živi v bloku. Prosim lepo! Eminentnih gostov iz tujine najbrž ne bo vabil domov. Če pa tudi, pa kaj. Imamo pač predsednika, ki živi v bloku. Jebiga.

  51. jure, - 12.1.08 | 16:12

    Tak predsednik je bil izvoljen in naj zivi v tistem kar ima. Za protokol pa naj uporablja neko rezidenco. sej ne bodo vsak dan k njemu hodili neki velepomembnezi iz drugih drzav. Vsak živi v tistem kar si je uspel na tak ali drugačen način ustavriti sam, če je za turka to blok z enosmernimi ulcami je to njegov problem. Če ga skrbi lastna podoba da kot predsednik nima 3000m2 velke rezidence bi na to moral pomisliti pred kandiaturo. Vsi bi nekaj tujega pa še na tuj račun.

  52. lilalu, - 12.1.08 | 16:46

    Naj si najame rezidenco pa plača zanjo.Saj bo kmalu poln keša. Zastonj pa lahko živi zarad mene tud v hotelu.

  53. Tomi, - 12.1.08 | 22:03

    Jonas, pa kaj te tukaj tako moti. Mediji so spet zlili en kup gnojnice na premierja Janša, kar mi popolnoma ustreza, tako da je ostalo popolnoma stranskega pomena.

    Janša je (spet na srečo in za večino zadev je res sam kriv) zadnje čase zelo prikladen dežurni krivec.

  54. Žiga, - 13.1.08 | 01:27

    Vsi ki ste tak ljubusumni na to da bo turek zveu u palaci lahk cez 5 let kandidirate pa bote vi tud tam zvel do takrt je pa on predsednik in se zacnite do njega tud tak obnasat.

    @jonas: en mali tiskarski skratek je v postu:)

  55. TurboMan, - 13.1.08 | 11:51

    problem pri vas slovencih je da ste se povsem utopili v fovšljivosti, povzpetništvu in pohlepu.

    pizda vi še na blogih pišete o tem, kako ste se uspešno ubranili, ko so vas taksisti hotl po 100m daljši poti pelat!1

    zato smo mi legende, vi mate pa dnar.

  56. miro, - 13.1.08 | 21:25

    Jaz mu privoščim vilo,samo kako bo plačal položnice za vodo,odvoz smeti,elektriko,telefon….?

  57. laufar, - 13.1.08 | 23:19

    Točno tako, kot je nekdo že zapisal! Edini neposredno izvoljeni predsednik mora takoj v rezidenco! Pa saj bo vendar samo samo za časa mandata v njej! Jonas je točno ugotovil, da nam manjka “južnaškega” ponosa. Že dolgo trdim, da bi morali najmanj zunanjega ministra uvoziti iz Srbije…….

  58. nora, - 14.1.08 | 18:27

    a vi še zmer o rezidenci…

  59. miro, - 15.1.08 | 03:53

    Vidim, da si je nekdo prilastil moj nickname. Nič zato. Vila naj kar ostane protokolaren objekt, ker je za predsedniško rezidenco res prevelika. Je pa neprimerno, da predsednik države prebiva v stanovanju v bloku. Za ta čas, ko je nosilec predsedniškega naslova, bi lahko našli kakšno primerno hišo v Ljubljani. Ali pa še boljše – bi jo zgradili. Namenjena pa bi bila seveda tudi za naslednje predsednike.

  60. vodopivec, - 15.1.08 | 10:34

    Sicer nima nič proti rezidenci, je pa hecno, da je Turk že tako kmalu po izvolitvi pozabil, kaj je govoril na soočenju predsedniških kandidatov. Spomnimo se, da so takrat vsi kandidati bili zadovoljni s svojimi stanovanjim in noben ni hotel rezidence. Izjema je bil Jelinčič, kateri je (kljub temu, da živi v precej rezidenčni vili)rezidenco omenjal kot nujnost.

  61. rentonx, - 15.1.08 | 19:01

    Smeh. To ali predsednik živi v rezidenci ali v svojem avtu, sploh ni relevantno za Slovenijo (okej, pustimo imidž), ampak kaj predsednik lahko naredi za nas. To, da mediji posvetijo temu lep del novic je samo pomanjkanje pomembnih novic ali pa je lažje govoriti o Danilu in njegovi hišici, kot pa o Janezu in njegovih lumparijah.

  62. Luka, - 15.1.08 | 21:57

    Ne sprašuj, kaj lahko Predsednik naredi zate, ampak, kaj lahko TI narediš zanj!

  63. joze, - 16.1.08 | 14:12

    @ Jonas

    …sej vredu naj ima rezidenco, samo pol nevem zakaj je v bistvu šel na delavske proteste? Idealizem njegovih (Kučan, Drnovšek,…) izhaja iz komunizma, kjer so vsi enaki in nima nobeden privilegijev. Žalostno je pa to da so ti ljudje po razpado ostali na oblasti in si nakopali največ kapitala, ki ga danes izkoriščajo v svojo prid (tudi preko medijev-Pop Tv, Kanal A,…). Turk mi je kot predsednik zelo vredu, samo pac naj ostane na realnih tleh, ne da bo najprej govoril eno, nato počel drugo…

    P.S. Če še nisi na tekočem se Global zapira naslednji teden, tako da bosta s Sarkozijem,.. bolj težko tja “uletela” oz. nato “izletela”.

    Lp

  64. mijau, - 18.1.08 | 16:02

    Čeprav nima predsednik točno odrejenega delovnega časa, recimo od 7. – 14. ure, pa vseeno ne more biti v službi 24 ur na dan. Kot ima župan občine na občini pisarno, domov pa hodi spat in seksat, tako naj ima predsednik države svoj protokolarni objekt, kjer sprejema, noči pa naj preživlja pri svoji ženi v bloku. Ni se mu treba seliti, le da ima v rezidenci hladilnik, bar s pijačo in osebje, ki gostom kavo skuha. Ko mu preneha mandat, koristi ta protokolarni objekt novi predsednik, stari si s seboj odnese samo pisemski obtežilnik, ki ga je prejel kot darilo od kakega drugega predsednika. Howg!

  65. MM, - 22.1.08 | 13:57

    Jonas, kako ti je pa uspelo downloadat posnetek iz arhiva POP TV? Bi te prosil za kratke inštrukcije, ker bi nujno en posnetek moral downloadat. Hvala!

  66. jonas, - 22.1.08 | 21:23

    Posnel sem, ko je bilo na teveju …

  67. Dean, - 24.1.08 | 15:57

    Jonas, tako, mimogrede, “edini južnjak iz ankete”, kot si ga poimenoval, je novinar časopisa Večer, tednika Dobro jutro, … Antun Skrbinac. http://www.mediaspeed.net/fotka.asp?id=1&foto=19234 lp

  68. Puli, - 24.1.08 | 22:15

    Eno vprasanje za g.Turka: Zakaj ste pred volitvami zavajali svoje volivce z izjavo, da ste PROTI predsedniski rezidenci.

    Odgovor verjetno niti ni potreben…

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !