Vrhunci tedna

Teden je bil živahen, nekaj zanimivih utrinkov:

Joško

Joško Joras je prejšnji teden končal z gladovno stavko. Nekaj dni prej sem ga obiskal, pa posnetka nisem upal objaviti, kaj če res shira in zagrize v travo, potem bo narodni heroj, meni bojo pa očitali, da sem se iz njega norca delal. Čeprav se niti nisem, le minuto sem z njim solidarnostno gladovno stavkal. Vseeno, prpa me je stisnila, kurc, Dežela gre po čudni poti in kdovekakšen blaznež bi se hitro našel in mi kdaj nabijal slabo vest. In ga nisem objavil.

http://video.google.com/videoplay?docid=3454144445922161410

Še sreča, da so oblasti prišle k pameti in ravno dovolj popustile, da je lahko prejšnji petek končno šel na sendvič. Tragedije ni bilo, zato posnetek objavljam. Saj ni nič takega, vem, posranček sem. Zdaj mi je žal.

Se ne oglasi

V ponedeljek je odčitovalec (Kako se mu prav reče po naše? Inkasant?) električnega števca je pustil listek s številko in besedicama “prosim stanje,” pa ga nikakor ne dobim na telefon, nikoli ni dosegljiv. Poskusil sem že šestkrat. Zdaj me po nepotrebnem iracionalno skrbi, da bo kar približno nekaj zapisal in bo gotovo kaj narobe. Jutri ga pokličem še enkrat.

Pohištvo

V petek sva z Daretom pičila v graško Ikeo dokupit še tisto nekaj pohištva za hišico na morju. Večino omar sem dal delat po meri in mi je danes žal, da sem se obrnil na obrtnike, ker so mi premastno zaračunali. Trenutno smo v prepiru zaradi zadnjega kosa pohištva – za črne samostoječe police iz iverala (ne, ni hrastovina ali mahagonij ali ebenovina ali kako drugo drevo z nobel imenom) s hrbtom dimenzij 300×100x30 centimetrov in montažo na obali so mi zaračunali 1350 evrov + DDV, kar znese 1620 JEBENIH EVROV!

Megla se mi je spustila čez veke in dihati nisem mogel. 1620 evrov za police brez predalov, vrat, stekla, premičnih vodil, česarkoli! Navadne črne dile, zlepljene v omaro:

jebena-omara.jpg

Ko sem vpil in klel v emailu, so mi odvrnili, “da naj se pozanimam, kakšne so cene drugod,” in da “s tako kvaliteto, ažurnostjo in takšno razdaljo ne gre.”

Potem se mi je strla miška, ker sem jo zalučal v steno. Jebeš tako ažurnost, če se nekaj mesecev po obljubljenem roku še zmeraj prepiramo zaradi cene in izvedbe, jebeš tako kvaliteto, če so barve v otroški sobi napačne in jih zaradi tega vsak dan poslušam od besne otrokove mame, jebeš tako razdaljo, saj nimam hiše v Švici, da bi se tja vozili z avionom! Baje da so kar trije montirali, in da to stane. Trije? Dva sta držala, tretji pa šraufal?

Lepo prosim, na pomoč kličem blogosfero, a so res takšne cene tudi pri drugih mizarjih? Ne me jebat, no …

Bentley

Na poti od morja nazaj sem na bencinski postaji srečal prekrasen avto. Deževalo je, voznik in sopotnica sta se junaško upirala vremenu. Preklinjal sem, ker nisem imel s seboj fotoaparata in že skoraj odpeljal, potem sem se pa spomnil, da lahko za silo škljocnem tudi s telefonom.

bentley.jpg

-Jonas

  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. akvarij, - 27.5.08 | 00:12

    1620 eurov!!! 1620 eurov!!! 1620 eurov??? kaj je to iveral? kak eksotičen les? so šraufi zlati? od vseh vrhuncev tedna je ta najbolj vrhunski! Fino so te obrali, ni kej!

  2. jonas, - 27.5.08 | 00:26

    Nisem plačal.

  3. Js, - 27.5.08 | 00:41

    Ko bo prišu majster s kladivom v roki, boš hitr izpljunu novce :)

  4. frisk, - 27.5.08 | 00:43

    a je v ceno vštet tut enoletni najem dobro okepane blondinke, da bo vsak teden obrisala prah z omare in po potrebi “spolirala” tut kj druzga?

  5. Robert, - 27.5.08 | 06:36

    Pred dvema letoma smo hišo adaptirali in imeli vojsko obrtnikov tukaj ter skoraj nikakršnih težav s cenami: trik je v tem, da sem za vsako zadevo hotel predračun črno na belem, s specifikacijo del in materiala, potem sem pa vedel, da bo enih 10% na koncu več zaradi kakih sofisticiranih razlogov, in to je bilo to. Včasih sem sicer na kako fintico padel (pri malarju in električarju), ker nisem bil dovolj pozoren pri specifikaciji in me je s kakšnim strokovnim izrazom malo scat peljal, ampak ni bilo hudega. Predračuni torej! Mizar: meni je za 1000 EUR naredil po meri asimetrično omaro z vrati in štiri komplet vrata (iz mojega materiala, torej nekih starih vrat), po meri, dvoja vrata so dvojna, zelo natančno in kakovostno. Sem ga pa moral kaka dva meseca na kolenih prositi, da mi je zadevo pripeljal in montiral. Glede obrtnikov se po mojem vedno splača povprašati prijatelje in znance in se odločiti za tistega, za katerega dobiš priporočila. Svoje igra še nek gut feeling, pravi moja žena – in ima prav, kot kaže. Pa predračuni. Pa sreča…

  6. Tjasa, - 27.5.08 | 06:59

    Akvarij, iveralu pri nas rečemo kar iverka. :)

    Ne vem, ali je 1600 preveč denarja za montažo, je pa smrdljivo veliko. Moj mizar mi je bistveno bolj komplicirano omaro naredil za 400 €, vgradnja (ne zgolj montaža) je bila inkluziv!

    Sicer pa mi je pred dvemi leti prišel serviser zamenjat nek šrauf na hladilniku (ki sem ga uničila zato, ker so bila navodila napisana pomanjkljivo) in si za 10 minut bivanja v mojem brlogu zaračunal takratnih 8 jurjev! Sem mislila, da me bo kap! Na računu so bile približno take postavke: štartnina, ura dela, potni stroški, nadomestni material, prevoz nazaj… vsako po par jurjev, jasno. Sem potem ne mogla držati gobca in sem rekla, kako brezveze se mi zdi, da sem se grebla za visoko izobrazbo, ko pa za 1 (!) uro dela niti v najlepših sanjah ne morem izstaviti takega računa, kot ga je on za 10 minut.

  7. Komentator, - 27.5.08 | 07:32

    Ja Jonas. Kar konkretno te hočejo obrat. Kolega mizar pravi da bi ti za tole vzel max 700eur (če bi se moral za to dvakrat peljati na primorsko).

    Obrtniki….Ja, tudi jaz ne bom svojega otroka silil na fakultete. Naj gre na frizersko, naj gre za kozmetičarko. Vsi bolje služijo kot pa kakšen dipl. ekonomist.

  8. T-h-o-r, - 27.5.08 | 07:35

    rough week, huh?

  9. akvarij, - 27.5.08 | 08:07

    Moj sin bo čevljar, hčerka pa frizerka… in bosta del slovenskih zvezdnikov, hehehe.

    Tjaša, kar plaši me, jutri pride majstore poštimat pralni stroj…

    Jonas, sori, da smetimo tle s skoraj zasebnimi pogovori ;-)

  10. master, - 27.5.08 | 08:18

    ma tako omaro smo pr nas kr sami naredl, pa je mnda stalo lih 50€ al pa še to ne :D mal je treba lepilo, gumijast kladovec pa deske u roke uzet, pa se da :D pr nas še zdj po 10 letih drži brez problema :D drgač pa nice car, se ga ne bi branu :D

  11. BOKi, - 27.5.08 | 08:23

    Toliko denarja, za deske zbite skupaj? Uff, odločno preveč. Cena je res tako visoka, da mi nič drugega ne pade na pamet, kot misel: “Ooo, slavna stranka. Bogata, ima denar, tega bomo pa obrali, saj bo takoj izpljunil denar!” Se mi zdi, da so se malo ušteli :)

  12. Pi.Roman, - 27.5.08 | 09:10

    Tele reklame in antireklame za vaše mizarje bi se mi zdele veliko bolj koristne (in tudi bolj učinkovite bi bile najbrž), če bi zraven pisali še imena mojstrov oz. njihovih firm.

  13. jonas, - 27.5.08 | 09:18

    Za to je še čas. Vpleteni že vedo, za koga gre, če se pa prepir ne razreši, dopišem gotovo še imena …

  14. seamus, - 27.5.08 | 09:23

    hahah kira cena. In kaj bodo zj bogi mizarji – bodo propadli, te bodo tožili?

  15. Tea, - 27.5.08 | 09:35

    1 minuta, a… kar lacna sem postala; iz solidarnosti sem si naredila sendvic.

    sicer sem te pa videla pred ikeo, ja – direkt nasproti mene si parkiral :)

  16. esid, - 27.5.08 | 10:22

    Jonas… kompenzirej z AUREO…. :)

  17. dr. Wega, - 27.5.08 | 10:45

    Ja tud če mu pridejo s kladivom razbit bo še vedno na profitu.

  18. Elektro Ljubljana, - 27.5.08 | 11:07

    Prosimo vas, da nam podatke o porabi sporočite od 1. do 15. v mesecu. Odjemalci, ki imate odprte trajne naloge za plačevanje el. energije, boste v primeru, da bo obračun izdelan po tretjem dnevu v mesecu, za razliko med akontacijskim in računom po dejanskem stanju števca bremenjeni šele v naslednjem mesecu. Stanje števca nam lahko sporočite pisno, po elektronski pošti na naslov: stanje.stevca@elektro-ljubljana.si, preko telefona pokličite številko (01) 43 04 270 na naš klicni center (stanje števca lahko sporočite brez posredovanja operaterja, sledite le ukazom odzivnika) ali pa se osebno oglasite v eni izmed informacijskih pisarn. S sabo morate imeti številko odjemnega mesta in odbirek števca na dan reklamacije.

  19. Tim, - 27.5.08 | 11:29

    Me veseli da si izkazal podporo Jošku z minutno gladovno stavko :D

    Mizarji so se te pa hoteli privoščit. Za ta denar dobiš soliden rabljen avto. Na srečo so tvoje besede zelo brane in če ima mizar kaj soli v glavi, se bo pogodil za normalno ceno.

    SIcer pa nas obirajo na vsakem koraku. Od mehanikov, raznih serviserjev pa do advokatov in mizarjev…

  20. arnela, - 27.5.08 | 12:02

    jaz skos pravim, da otroci stanejo ;)

    lp

    p.s: joško in jonas –hahahahahaha

  21. david.pelko, - 27.5.08 | 12:04

    Pameten mizar. Vzeti moraš tistemu, ki ima :)

    Pa naj še ne reče kdo, da se na koncu vse pogliha! :)

    Take navadne omare dobiš v Ikei za 199 EUR.

  22. katja, - 27.5.08 | 12:13

    Elektro Ljubljana na tvojem blogu. To pa je ažurnost! ha!

  23. Rak, - 27.5.08 | 12:18

    Special price for VIP! Sicer pa, kolikokrat si pa ti koga nategnil na TV. No, glede cene in plačila pa le vztrajaj, pa račun zahtevaj, pa davki naj bodo plačani, pa garancijo zahtevaj.

  24. štulič, - 27.5.08 | 12:21

    Šlika pac! Ka’ s’ pa tako čuden? Prej se zagotoviš! Po toči.. al’ po bitki so đenerali???

  25. todi, - 27.5.08 | 12:49

    Odlična frizura !!!

  26. maja, - 27.5.08 | 12:52

    Ouuja, so take cene pri mizarjih, sploh po ljubljani, je pa res, da tud cene materiala in stroški dela fuul rastejo. Jaz imam sicer ene fante iz ribnice, so pridni, tud cene so normalne. Drugač pa itak, IKEA RULES!

  27. Popaj, - 27.5.08 | 12:53

    Kdor se v naprej vsaj okvirno ne zmeni za ceno neke storitve oz. izdelka, ima očitno preveč denarja in mu ni problem plačati kakršenkoli že račun.

  28. delak, - 27.5.08 | 13:33

    Legenda, ne jebat! Ker ti si MILIJONAR!

  29. Filip, - 27.5.08 | 14:00

    Sam se ukvarjam z oblikovanjem pohištva. Ta cena za izvedbo je absolutno previsoka. Kvečjemu 500 €, če je iveral z ABS robnimi nalimki, pa vidim brez cokla celo, ter če je montaža na primorskem. Pa še to le, če je mizar iz Murske Sobote. Še sreča, da si sam zdizajniral, ali pa je to opravil “mojster” sam…ne vem…? Pred kratkim me je spet izučilo: POTREBNO je najprej zahtevati ponudbo. Od mizarja in od oblikovalca. Pa četudi smo frendi. Ker pol je hudić. Zmeraj…

  30. rabarbara, - 27.5.08 | 14:09

    Ta mizar te je po domače povedano nategnil. Jaz sem dala delati po meri dve omari v spalnici z drsnimi vrati + predalnik s sedmimi predali+ polico nad posteljo+ ogledalo s poličkami+ še eno omaro v predsobi pa sem plačala 2150 EUR. Z montažo vred. Je pa res, da sem prej zahtevala ponudbo. Če boš za to plačal 1620 eurov, si nor. Naj si polico odpelje.

  31. Rado, - 27.5.08 | 15:16

    Ja dragi moji. Tako je to. Jonas je zvezda in za zvezde se uporablja poseben cenik. Nikakor ne gre, da bi Jonas lahko kupil blago po tako sramotno nizkih cenah, kot ga kupujem jaz.

    Če kupiš po 1.620 EUR, si na to lahko bistveno bolj ponosen, kot sem npr. jaz, ki sem dal za enako stvar le 500 EUR. Ponos je pa pomembno čustvo, kajneda?!

  32. pipi, - 27.5.08 | 15:32

    Jonas, definitivno ne placaj, naj odnesejo … drugic raje narocaj preko najbolj uboge tetke, ki jo premores :)

    .::PiPi::.

  33. ajvar, - 27.5.08 | 18:00

    Pri IverLes d.o.o ti to za tretjino cene naredijo.

  34. Gregs, - 27.5.08 | 18:51

    A za tole fucking omaro 1600 €…stari to ni normalno. Pred 10imi leti bi ti za ta keš pomoje brunarco postavl:)

    Mi je pa všeč tema razvlečene biljard mize in škatle za kugle, če je to to.

  35. matto, - 27.5.08 | 18:57

    Jonas, iz posta sklepam, da mizarji niso iz obale?

    Potem te vprašam zakaj nisi naročil pohištvo pri lokalnem mizarju?

    He, he cena je sigurno prava, za nekoga, ki ne zahteva predračuna.

  36. fed, - 27.5.08 | 19:44

    Jaz bom pa glede mizarjev tako reku iz lastnih izkusenj. Odvisno od narocnika kolk je zahteven. Zdej ce ni zahteven in gleda na ceno da je cim ceneje pol je IKEA zmaga. ( kaj si zaposleni v ikei mislijo, nebi zdej ) Ce pa narocnik hoce met vse narjen u 0 in kvalitetno, pol pa cena hitro zelo skokovito naraste. Treba se je zavedat da se danes pohistvo iz raznih rutarjev, ikea,… kupuje za cca 5-10 let in lahko ga 1x razstavis in sestavis nazaj, v najboljsem primeru 2x. Vcasih so se kuhinje npr delale za cca 20let in vec. Mel si sicer manjso izbiro glede materialov itd., danes imas pa na voljo vsega in svasta, kar si zmislis, sam za to tud placas. Je pa tud res da dans se ne gleda vec na kvaliteto, ampak ceno, se pa tud se danes najde kdo k bi cim ceneje mel cim bolj kvalitetno. Kar se pa ne izzide, ker drugace kvaliteta nanese ogromen denar, takrat pa noben ne pozabi omenit kako je sosed, ki je spreten tud z zago 60% cenejsi.

  37. markobeli, - 27.5.08 | 19:47

    Res, za zjokat. Na, iRobček. Drugič se pa izogibaj profesionalcev.

  38. Jerry, - 27.5.08 | 20:21

    Ja, poznam take mojstre, kot je tale tvoj tišler. Mam pa tud kolega, ki bi ti vrejtn za teh par dil zaračunu bistveno mn, kot pa tvoj. Men je npr celo kuhno z montažo vred računu 1250€, pa še pivo je prnesu zravn… Mem grede, maček je tvoj al je od ikee?

  39. UROŠ, - 27.5.08 | 20:59

    Jonas toto zeleno steno si ziher ti barval…al pa ti je kak fušar,ker na robu z stropom ni glih ravno…taki mali robek manjka…

  40. krejzimadafaka, - 27.5.08 | 21:23

    Moj oče je mizar in kolikor vem mora vedno napisati predračun, kot je pa že nekdo pred mano napisal v računu cena ne odstopa pretirano. Ga bom vprašov kolko bi on zaračunal za to omaro, samo 1600 evrov zagotovo ne. Pa trije pri montaži take omare nimajo kaj delat, z očetom sva že večje in težje stvari sama zlepila. ajdi

  41. B5, - 27.5.08 | 21:44

    šit. šele 41. komentar sem oddal. kurc imam preveč dela, pa dva otroka, pa službo v Ljubljani in sem velik na cesti, zato ne morem tako agilno oddat komentar. Sorry, B5

  42. danijel24, - 27.5.08 | 23:16

    Hja Jonas, cene so take.Jaz sem nekaj časa delal pri mizarju preko študentskega servisa in je mizar za tri take tvoje omarice(prostore štejem), brez polic in z vrati zaračunal 1500EUR. Naročila so jebena stvar, zato se jih izogibaj-razen če rad trosiš denar. narezala in sestavila sva jih pa sama, stem da sem bil jaz le pomočnik in to v enem delavniku

  43. markopigac, - 27.5.08 | 23:28

    Se niste prej dogovorili za neko okvirno ceno, ki bi od dejanske minimalno odstopala?

  44. frisk, - 27.5.08 | 23:41

    Šele zdj sm pogledal filmček :D Redko kdo zna na na tako neočiten pa vseeno učinkovit način med vrsticami povedat, kaj si misli :D Bogi Joško sploh ni videl/vedel, kaj ga je zadelo. Trenutek, ko mu ponudiš čokoladko, je priceless. Zdj razumem, zakaj bi te peklo, če bi to objavil, “borec” bi se pa dejansko stegnil čez kak dan …

  45. Jest, - 27.5.08 | 23:42

    Za nekoga, ki ima postavko >300 eur na uro 1600 eur ne more biti veliko…

  46. JužnoŠtajerski Pero, - 28.5.08 | 00:01

    Pa kaj tukaj jočeš za usranih 1600€, plačaj pa se umiri. Ljudje delajo z lastnimi rokami, medtem ko drugi kao dvigujete kulturno raven. Itak dobiš veliko večino gadžetov zastonj. Bruh

  47. JužnoŠtajerski Pero, - 28.5.08 | 00:06

    Btw a ve morda kdo je naslikal smejočega Jezusa, ki ga je imel Larry Flint na steni v svoji pisarni v filmu Ljudstvo proti larryu flintu?

  48. pet-in-g-seks, - 28.5.08 | 01:01

    jonas, če se bo treba tepst, ti kar piši …

  49. NoOrdinary, - 28.5.08 | 01:06

    Hudo, in zakaj za vraga jest študiram?

  50. Alenka, - 28.5.08 | 06:06

    Jonas, zakaj se nisi pa prej pozanimal kako je delat z obrtniki?! Kakor bi rekel moj kolega “Nikoli več ne grem delat bajte in to samo zarad obrtnikov!!” :-) Ok, vsaj se mora kdaj pa kdaj nasrat.

  51. nevenka, - 28.5.08 | 06:21

    Jaz sem dala za precej manjšo reč petsto EUR v nekem levem Hoby programu, se mi je kar zavrtelo. Pa še šlampasti so bili. Čim je nekaj po meri, pa tudi če je kupček žaganja, je drago. Prej kot v uri je imel tip vse narejeno, jaz hodim pa za tak denar v službo kar nekaj časa, pa glih ne pucam :-(

  52. jablana, - 28.5.08 | 07:16

    ja, meni so pa za tri omare iz iverala samo z vrati in policami in enim ogledalom naredili ponudbo za 6.100,00 evrov. Sem še zdaj brez in iščem druge mojstre.

  53. Pepi, - 28.5.08 | 08:53

    hehe… Jonas & Joras :D

  54. Tanja, - 28.5.08 | 09:57

    Niso bogve kaj, regali pač, stojijo in čisto OK služijo namenu (preverjeno).

    http://www.ikea.com/at/de/catalog/categories/rooms/workspace/10382?pageNumber=2

  55. Vitranc, - 28.5.08 | 10:16

    Če te bo mizar obral za več kot jurja evrov, te bom prosil za njegovo telefonsko. Takega človeka nujno rabimo v prodajnem oddelku naše firme. :-)

  56. kofi, - 28.5.08 | 10:30

    Jonke, sam sem ravno pred kratkim končal s stanovanjem! Edini obrtnik na bajti, ki si zasluži pozitivno oceno – pravzaprav odlično, je mizar. Če rabiš, ti z veseljem priskočim na pomoč!

  57. Doris, - 28.5.08 | 11:45

    Kaj hočeš,Jonas je že tako:tudi čast je treba plačati…Namreč:mi reveži najprej vprašamo ,koliko bo stvar stala…bogatim pa je to pod častjo,mar ne? Tako si,če natančno premisliš-poleg omarice dobil še nekaj:namreč občutek”to malenkost pa JAZ seveda zmorem!…in predvsem tega je treba VEDNO preplačati,kaj hočeva…govorim seveda iz lastnih izkušenj z na-puh-kom…

  58. JBT, - 28.5.08 | 12:38

    @Folk, ki daje komentarje v stilu “saj imaš €, pa pač plačaj”: kje je vaša pamet? A če nekdo več zasluži, MORA zaradi tega plačati več?? -Saj to niso davki!

    @Jonas: očitno tako razmišlja tudi dotični obrtnik. Ko ga naslednjič srečaš, imej s seboj kamero, da se bomo malce smejali.

  59. ALP, - 28.5.08 | 15:48

    Bravo JBT. Sam sem mizar in vem, da je to občutno previsoka cena.Poznam nekega mehanika, ki je za enako stvar racunal vsakemu drugace, danes nima dela.Jonas le napiši imena.

  60. Domen Dolenc, - 28.5.08 | 17:33

    1600eur????? 1 kvadrat je na pol zastonj. okoli 8 eur z davkom! +delo. samo tle je vse enostavno, tko da dela skoraj ni bilo:) lp Domen

  61. Domen Dolenc, - 28.5.08 | 17:42

    mislim 1kvadrat brez obdelave stane 8eur,…

  62. lepainpametna, - 28.5.08 | 17:50

    Jonas,tiste tri metre polic daj na dražbo, potem bo pa za ebenovinasto izvedbo in še za teden Balija!Elektroljubljani in tebi se zahvaljujem za prepotreben podatek in…na posnetku z Jorasom si prav nesramno seksi.

  63. Kuki monster, - 28.5.08 | 19:26

    Vsak obrtnik, pa naj bo to mizar, parketar ali pa serviser česarkoli, te nategne k 100 m…. Nazadnje so nam brusili parket v dnevni sobi in je šefe zaračunal za 30m2 nekaj več kot 600€. Res, da je moral položiti nekaj malega dodatnih centimetrov parketa, samo pišuka odnosa do klienta nima nikakršnega, iz 2 delovnih dni se je delo raztegnilo na 4. Pa še, ko je delal je imel čik v ustih. Drugič si bom raje sam kupil kakšno rabljeno mašino za brušenje in jo bom po končanem delu prodal naprej (al bom pa šel na kolena pa bom ročno brusil). Profit bo pa sigurno. Glede polic pa svetujem, da si jih narediš sam. Čas za to je pa druga stvar. Nazadnje sem si pred letom dni naredil omaro s po sedmimi policami (tri so ostale viška) dimenzij 230×52x42, prav tako s hrbtno stranjo, za okoli zdajšnjih 140€. Pred tem sem se pa pozanimal za izdelavo po naročilu, cena 350€. Sem pa bolj vesel, da sem jo sam postavil, ker je končni izgled isti kot če bi jo ustvaril kakšen nateg mojster :) Na kratko: Drugič si sam izmeri željene dimenzije, malo pokalkuliraj, vsedeš v avto, odpelješ v znane centre kjer prodajajo tudi les in ti ga še zastonj porežejo po želji in zmaga bo na vidiku. Pa še ročne in motorične spretnosti si pridobiš ob vsem tem in še vida ne kvariš zaradi predolgega posedanja ob računalniku. Občutek, da si sam nekaj naredil in nisi bil nategnjen pa je izjemen :P

  64. Martin, - 28.5.08 | 19:41

    Kdor ima, naj da. (slovenski povojni pregovor)

    POznam dva mizarja, ki razmišlja takole, pa še enega, ki ne. Prva dva večkrat ostaneta brez plačila (res!), drugi skoraj nikoli. Nasveti ne pomagajo, sicer pa naj znanci na obisku ne bi preveč solili pamet. Pa tako lep dan je bil…

  65. rockstar1707, - 28.5.08 | 20:26

    Sicer se s takšnim nategovanjem ne strinjam, smo si pa sami krivi da prihaja do tega. Trenutno v družbi na žalost štejejo le “fenci šmensi” poklici, kot so npr. zdravnik, pravnik, odvetnik, ekonomist itd. Ljudi z obrtniškim (in na splošno tehničnim) znanjem se že nekaj časa uspešno daje v nič, kar je lepo vidno v šolskem sistemu. Ravnokar bomo imeli le še gimnazije, ker le te menda dajejo dobro izobrazbo. No, ko pa hočeš dejansko nekaj narediti pa potrebuješ človeka, ki zna delati, ne govoriti. In ker ti ljudje niso tako neumni, kot nekateri mislijo, nas ostale pač nekoliko nategujejo. V tvojem primeru ne malo, ampak precej. Ker vejo, da ljudi s takšnim znanjem ni ravno veliko, sploh pa ne dobrih, se pa začnejo še malo izživljati. Tako kot to počne ogromno “pomembnejših” ljudi na “fensi šmensi” položajih, s še bolj “fensi šmensi” plačami. Če bi bilo pravega obrtniškega znanja več, bi se kvaliteta najbrž dvignila, cene pa bi se gotovo tudi nekoliko izravnale.

    Vzporednice z Ikeo so pač nekoliko smešne, ker pest riža v državi, kjer se to pohištvo proizvaja in od katere najbrž živi par ljudi, stane dosti manj kot par krompirjev, kakšna juha ter kruh in mleko v tem delu sveta.

  66. Sašo, - 29.5.08 | 08:37

    V Ikei ne kupujem, zaradi etičnih razlogov. Še najbolj se splača najeti “fušarja”, ki si material “sposodi” pri oderuškemu šefu in ti računa samo delo. Tako to laufa pri nas na deželi. Fotr mi naredi štrom, sosed vodovod, prijatelj temeljno ploščo, sosedje so “strežniki”, jaz pa skrbim, da ne zmanjka hrane in pijače. Končni rezultat: zabava, druženje, kvaliteta, 70% nižja cena, brez živčnega pogajanja z izvajalci… Ja nekateri, pa mislijo da če dajo nekemu renomiranemu privatniku vse “na čez” res zagotovljena kvaliteta in vrhunska izdelava. Seveda saj Krasniqi, Luiqi, Burimi in podobni res s srcem in kvalitetno delajo za njihovega šefa.

  67. oldie, - 29.5.08 | 09:05

    Jonas takole je, da ne bomo samo “po občutku”. Sam znam kaj sestaviti tudi brez mizarja, takale omarica pa je “mala malca”. Pa poglejva: Gre za iveral, nekako 8m2 ga je. Pa še kakih 20m robljenja. Po spominu bi bilo nekako takole: 8×15€=120€, robljenje lahko računamo po 2€ meter. Imaš ga kakih 20m, torej 40€. Skupaj znese 160€. Pa še ostalo: hrbtišče…. Vse skupaj bi bilo torej 200€. Kako pa sedaj to sestaviti: Prosim naj ne zveni kot reklama, pač tam imam izkušnje. Cene ki so navedene so po spominu iz Hoby centra Slovenijales v Črnučah. Seveda imajo vsi centri podobne. Oni ti razrežejo na željene mere (sam jih z lahkoto definiraš, sploh za takole omarco….). Cene ki sem jih navedel so že z razrezom in kosi so obrobljeni. Potem pa je treba še vse skupaj sestaviti. Pomvsem enostavno je, ampak razumem, da se mnogim to ne da, nimajo časa itd. In to storitev lahko ravno tako naročiš pri njih. Seveda bo cena na koncu povsem neprimerljiva s tem oderuhom, ki si ga najel. Hm, ampak ena stvar me pa moti…. Ma kako si se lotil tega, brez da bi najprej dogovoril ceno? Hja, natega je logična posledica.

  68. oldie, - 29.5.08 | 09:10

    pa še o barvnih odtenkih: Vsi vzorci so na ogled, tako da pomot ne more biti.

  69. Hm, - 29.5.08 | 11:02

    Sam to: ponudba in povpraševanje Glede na to, da se vedno manj ljudi odloča za te poklice, jih je jasno manj, in je zato ponudba manjša, kar pa pomeni, da so lahko cene tudi višje… Seveda pa se je pametno prej pozanimati, koliko bo stvar (vsaj okvirno) stala… a ne :)

  70. Hm, - 29.5.08 | 11:08

    @ Sašo: če bi logiko mal obrnil, bi bilo: Ti ki delajo pri oderuškem šefu, naj odprejo svojo obrt (če je to RES tako zelo enostavno) in ker bo na ta način raznih obrtnikov vedno več, bodo tudi cenejši. Delo na črno v končni fazi samo še zvišuje cene, ker nekdo, ki ukrade material, seveda lahko naredi ceneje, bo pa moral “šef” toliko in toliko na sploh dvignit cene, da bo lahko plačal plače in socialo fušarčkoma. Za celo družbo bi blo boljš, če bi folk pošteno razmišljal, v Sloveniji pač tega ni, in ne bo… pol se pa sprašujemo, zakaj Skandinavcem ratuje.. druga kultura.

  71. Sašo, - 29.5.08 | 13:09

    @Hm Se popolnoma strinjam glede mentalitete. Mal si zračunaj, koliko bi morali fušarčki prefušat, da bi okradli državo toliko kot je nekateri v enem dnevu. Če bi Slovenija imela samo 1% skandinavske nafte in poštene politike, ki bi ta denar porabili v javno dobro pri nas sploh ne bi vedeli, kaj je to fuš. Če pa neki privatnik računa regal nekomu za toliko, da lahko v 2 dneh plača 3 svoje delavce, pa se moramo res vprašat kdo je tukaj pošten. Dobro poznam tele naše obrtnike, sam se pripelje v novem S classu, delavca pa nateguje za regres in jim ga izplačuje na 12 obrokov…. Maj jest mu poberem še stroje….

  72. Mateja, - 29.5.08 | 15:55

    a si mogoče že slišal za predračun, za ponudbo. ponavadi da obrtnik predračun in na podlagi tega se odločiš, če je predrago NE NAROČIŠ!!! če pa si naročil in se nisi pozanimal za ceno je takšna kot je na računu. in se nimaš pol kej bunit — prej bi se pozanimal btw če si ga imel iz ljubljane ni to drago, drugače pa jaz vem za odličnega mizarja

  73. Mateja, - 29.5.08 | 16:26

    pozabla sem povedat, da se lahko oglasiš na naslov uninep.si@siol.net firma se ukvarja s obrtniškim inženiringom — zrihtajo ti potrebne obrtnike, od vrtnarja do mizarja

  74. Mateja, - 29.5.08 | 16:27

    pozabla sem povedat, da se lahko oglasiš na naslov uninep.si@siol.net firma se ukvarja z obrtniškim inženiringom — zrihtajo ti potrebne obrtnike, od vrtnarja do mizarja

  75. Mateja, - 29.5.08 | 16:28

    pozabila sem povedat, da se lahko oglasiš na naslov uninep.si@siol.net firma se ukvarja z obrtniškim inženiringom — zrihtajo ti obrtnike, ki jih potrebuješ od vrtnarja do mizarja

  76. Jozo Bozo, - 29.5.08 | 16:57

    Joško Jonas :D

  77. zoranovo, - 29.5.08 | 17:29

    kaj, če bi se z njimi zmenil za popust; ti lepo naredi reklamo zanje (napiši imena in priimke…) in ostali bomo GARANT naročili pri njih opremo…

  78. Aleš, - 29.5.08 | 19:25

    Oldtimerje sva si s punco lani imela možnost ogledat “in action” v Franciji. Bilo je neko združenje lastnikov oldtimerjev v mestu Rocamadour in sva si v bistvu skoraj cel teden delila ceste z njimi. Prinesli so še dodaten pridih tamkajšnji srednjeveški pokrajini.

  79. Kašpar, - 29.5.08 | 19:55

    Kr priznej, da bi mel takega Bentleya :)

  80. Miq, - 29.5.08 | 23:38

    Tako je to, če si Jonas Ž., ki je “bojda” pobasal tisoče in tisoče € za vodenje v Miljonarju, kakor je povsod pisalo… Jst vidim to kot “ceno” slave. Zelo grdo, nategunsko odmerjeno in drago ceno namreč.

    jst bi ga poslal v PM, zraven še vse posnel, objavil tu in nato skočil v Ikeo tudi po ta del pohištva;)

  81. Psevdolife, - 30.5.08 | 09:13

    Ej a kej veš kolk je Joras shujšal? Ugotavljam da je naša država najboljša dieta. Zihr najdem tud jst kaj.

  82. pipi, - 30.5.08 | 09:28

    Mateja, jaz se prav bojim teh raznih “inzeniring” firm, ki so v stanju dobavit vse, tudi patrije … samo za kaksno provizijo?

    .::PiPi::.

  83. bonifen, - 30.5.08 | 12:13

    J., kdaj boš objavil posnetke iz koncerta Nietov? Rastural si!! koncert pa 1A!

  84. Mateja, - 30.5.08 | 12:57

    PiPi, vse je stvar dogovora, se ti ne zdi? Te firme so zato, če se nimaš časa ukvarjati z izvajalci pač nekoga najameš, da to naredi namesto tebe.

  85. Hm, - 30.5.08 | 12:59

    @ Sašo: Menda se oba strinjava, da imamo na eni strani pridne delavce in lene delavce, ter na drugi strani fair obrtnike in ne tako zelo fair obrtnike. Je pa vseeno razlika, če si obrtnik in se morš ukvarjat še s tem, kje boš dobil stranke, a bo stvar narejena v roku, kako boš uskladil delo, A TI BO POTEM STRANKA PLAČALA, kako boš to izterjal…na drugi strani pa gre delavec domov ob 4h in se mu j*** za vse to. In ti misliš, da morata biti enako plačana? Pa ne pozabi, da se lahko vsakdo odloči bit obrtnik, če je res tako fajn in prinaša tolk denarja… noben delavcu ne brani, da odpre svojo obrt. Ampak je ne… verjetno mu čist paše, da je doma ob štirih, nima skrbi, in vsak mesec dobi plačo.. pa čeravno je zato nižja. Tako pač to gre. In če bi ljudje meli to razčiščeno, ne bi bilo tolk dela na črno in norih cen.

  86. Mateja, - 30.5.08 | 13:58

    O kako imaš prav Hm, popolnoma se strinjam s tabo. vsi so lahko obrniki, kaj ne?

  87. flayo, - 30.5.08 | 14:47

    Jonas, če do naslednjega Godler šova ne boš našel mizarja, ki te ne bi “nategoval”, in če imaš še kaj za “pomizarit”, ti bom na snemanju na mešalki pustil listek s telefonsko številko do ugodne kvalitete. Less is more.

  88. PiPi, - 30.5.08 | 19:31

    Mateja, v bistvu bi Jonas res lahko bil vasa stranka, glede na to, da ocitno res ni imel ne volje in ne casa se pozanimat za eno jebeno omaro, kljub uram ucenja interneta na pamet, se ti ne zdi?

    Jaz pa raje nebi, hvala. Mislim, da sva se dogovorila okoli dogovorov.

    .::PiPi::.

  89. Pepi, - 30.5.08 | 21:27

    Jonas, glede mizarjev je treba vedet, da ni problem samo v tem, da so preklemansko dragi. Po mojem je večji problem to, da od mizarja izdelek težko zgleda perfekt. Od blizu se vedno vidi, da je stvar tesal nekdo na roko. Ne znajo nardit tko, kot ti zoblajo v tovarni na stroj. lp

  90. Jasna, - 30.5.08 | 21:42

    Jonas: Jaz sem Hrvatica pa se nikoli ne bi iz Jorasa delala norca, tako kot se ti delaš in še marsikateri Slovenec. Ja, najlažje se norčevati iz tujih stisk. Pa ta fora, solidarnot z minuto gladovne stavke…če bi trajala vsaj malo dlje ti ne bi nič škodilo.

  91. polna glava, - 30.5.08 | 23:01

    tale s telefonsko fotko me je najbolj zmedla! maš pa hud stroj, da takele fotke dela! kar se tiče pohištva – saam že dolgo prisegam na IKEo, je poceni, že napol sestavljeno in zelo kvalitetno, ti gre prej na živce, preden se kej znuca. Z mizarji imam izkušnjo, da jih najprej pol leta prosiš, pol pol leta ćakaš, na konc pa plačaš ta celoleten projekt ;) kar se pa joška tiče… se mi zdi, da je naša država res ena zajebana mačeha, se mi pa tud zdi, da je joško pač človek, ki se rad pravda. pa še brata podobnik mu pomagata. lepo da si si vzel tisto minuto zanj ;)

  92. Janez, - 31.5.08 | 02:04

    jonas, lahko te je sram, da se tkole iz človeka delaš norca

  93. Janez, - 31.5.08 | 02:05

    jonas, da te ni sram, da se tkole iz človeka delaš norca. pfuj …

  94. Mirjana, - 31.5.08 | 07:54

    Sam te pa ne štekam, Jonas, pri vsem tvojem možganskem potencialu, da stvari zorganiziraš tko po domače. Brez predračuna, brez nadzora…Pa še grde so prou res. Ko že misliš da so grde, so še bolj grde. Res pa je, da so ti jih nardil in da jim boš težko dokazal, da te želijo opeharit. Vsaj vidiš, da nisi imun na lumparije. Bi mogu bit pač lepa ženska in ne Jonas.

  95. JB, - 31.5.08 | 11:38

    http://www.stilles.si ki izdeluje pohištvo visokega cenovnega razreda prodaja 3D garderobno omaro (15664212 v cm) iz češnjevega lesa z intarzijo po 1800 EUR z DDV. http://www.stilles.si/data/upload/B3-708-x.jpg Res ne vem od kod kalkulacija temu mizarju.

  96. Bojan, - 31.5.08 | 13:13

    Ah Jasna,daj skuliraj malo,popij kakšen tablet,saj bo bolje..:)

  97. Luka, - 31.5.08 | 23:38

    Ja to je res.

  98. rocky, - 1.6.08 | 09:11

    ej jonas tko skozi oči navadnega smrtnika ti temu (na 1:23 filma) praviš HIŠICA na morju. Pizda če je urng HIŠA.

  99. rocky, - 1.6.08 | 09:12
  100. peter, - 1.6.08 | 12:11

    jaz sem si pred nekaj meseci dal delati omaro podobno kot tvoja, za pol manjša, krajša in v beli barvi. cena: 80, ja 80 EUR, ddv je v ceni.

    zmontiraš pa sam. SAM sem montiral.

  101. Tomaž, - 1.6.08 | 15:19

    Krepko precenjena zadeva. Zakaj nisi montiral sam? Ker tole ni nek bav bav montirati…

  102. Mare, - 2.6.08 | 08:56

    Glede cen: Omarica, v bistvu sestavljena iz treh omaric različnih velikosti: pri mizarju predračun cca. 800€, hobi program (les+razrez): 150€.

    Razlika v ceni gre na račun intelektualnega dela…

  103. Jankolovski, - 2.6.08 | 12:05

    Živjo Jonas, pred parimi leti sem tudi jaz kleu zaradi odčitevalcev plina, sedaj jim vse pošlem preko interneta, ker tudi nočem da bi hodili v mojo hišo tujci. Problem z elektriko sem pa tudi rešil in sicer sem števec elektrike vgradil pred hišo tako da ga lah vsak kreten k pride odčita in spizdi! Ne da bi me motil!

    LP

  104. Gogi, - 2.6.08 | 12:57

    Pred kratkim smo dali 1000 € za otroško sobo, ki vsebuje: veliko omaro z drsnimi vrati (1/3 predali, 2/3 za obešalnike), predalnik (spodaj dva velika predala, zgoraj tri police), mizo v L, na eni strani predalnik s štirimi predali, na drugi strani se konča v nočno omarico z dvema predaloma. Dostava in montaža vključeni v ceno.

  105. Domen Dolenc, - 2.6.08 | 16:16

    ti Jonas, a veš kva me zanima, a un mungl od mizarja oz obrtnika ti ni dal predračuna?

  106. Skip, - 4.6.08 | 02:18

    Jankolovski: ja zdej je že vsak tujec najmanj lopov, a ne?

  107. Jasna, - 6.6.08 | 13:20

    Pa še to: Jorasu Hrvatje rečejo okogranično smetalo.

  108. Satja, - 9.6.08 | 16:10

    Video z Joškom Jorasom je umaknjen?

  109. iosono, - 4.7.08 | 19:28

    haha twix s hoferja..speddiey..nekaj takega.. dosti ki si ga poslušal jonas…hehe

  110. Izris notranje opreme, - 15.7.08 | 16:07

    Najbrz te je cez dva palca pogledov, pa vidu da ti en tolk ostaja – ce bos se kdaj rabil pomoc – glede omar in barvnih kombinacij se lahko oglasis na http://www.izris-pohistva.com (dobis popust)

  111. markizlj, - 16.7.08 | 03:29

    Hmm, omara je res simpl, je njena cena sevda odvisna od vrse iverala iz katerega je narejena, to lahko preveriš recimo v kaki trgovini, recimo Javor v Dravljah. Plata iverala niti ne stane toliko, razen če ni nanjo potiskam kak bolj eksotičen vzorec, pol je tud odvisno aje hrbet iz šperplate al iz iverke, al so robovi obdelani z navadnim robnim trakom v barvi iverala, ali so obdelani z Abs trakom, kar je bistveno dražje, končna cena je odvisna tudi od tega, ali je omara lepljena, ali pa mogoče vsebuje kako sponsko okovje in je v bistvu cela sešraufana, ker če je, potem je mizar porabil kar nekaj ur dela, da vse luknje za okovje ujemajo in da omara sede skupaj, pa tud okovje nekaj stane. na koncu so pa tuki še mizarske ure, za katere sicer nevem kolk so, niso pa pocen, mislim da sigurno nad 20 evrov, kar pa če gledaš, kolk ti pobere uradni avtomehankarski servis, no pa o tem nebi sedaj… Mal preveri zadeve, skalkuliri, lahko ti pa zrihtam cifro od mojga frenda, ki je profi mizar, pa ti bo on povedu kolk kej stane, al pa ti bo povedu kolk bi ti on računov za tako omaro. L.p. Borči

  112. grekom, - 21.7.08 | 14:30

    Da te potolažim, če ni že prepozno…

    Sem v Rutarju plačal 1000 za dnevno sobo (ca 3 metre s par vrati pa deskami), še pred tem pa sem vprašal kolega mizarja, če se splača.

    Veš kaj je reko? Pod 1000 ti je jaz ne bi šel delat. Prej bi mi za to ca 1200 skasiral.

    Mi je naredo predalnik pod akvarijem. 2x predal višina 10 cm, širina kompletnega predalnika 160 cm, globina 80 cm, višina 15 cm. 200 EUR. Sicer super narejeno, nosilno kot se zagre (400 l akvarij z maso ca 500 kg), ampak cena me je pa malo zazula.

    L.P. GreKom

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !