Nesreča na Tržaški

Pred pol ure sem se iz mesta vračal na Vrhovce, pri Iliriji je na našem pasu promet obstal in sem takoj vedel, da je nekaj narobe, najbrž nesreča. Ker smo se premikali po polžje, sem imel dovolj časa, da sem si pripravil telefonček s prstom na sprožilcu, da ne bi slučajno zadrževal prometa s svojo zvedavostjo ob tuji nesreči. Pričakoval sem nekaj razbite pločevine in prepir, a je bilo bolj resno in me je stisnilo v želodcu.

motorist.jpg

Zgodilo se je na glavni cesti ob viški gimnaziji, zakaj in kako bomo gotovo brali jutri v časopisih.

-Jonas

  • Share/Bookmark

Mnenja

  1. Matej Potočnik, - 8.9.08 | 18:16

    Si pomislil da bi sliko prodal? Sicer pa žalsotno.

  2. BOKi, - 8.9.08 | 18:31

    Kolikor “poznam” Jonasa, ne bi tega nikoli naredil.

  3. jonas, - 8.9.08 | 18:32

    Ne, ni mi padlo na pamet. Ne verjamem sicer, da bi si jo kateri od časopisov želel, a jo rade volje odstopim, če me vprašajo.

  4. Matej Potočnik, - 8.9.08 | 18:47

    Kot vem, jih Žurnal odkupuje, majo vedno reklamo zadaj. Mislim da za okoli 20 evrov. Ampak glede na tvoj cenik v drobnem tisku… :) Uživaj!

  5. cene, - 8.9.08 | 19:03

    hja, ravnokar je en kup mulcev dobilo “vzpodbudo”, da bo nesreče fajn slikat. Vem, da nisi tega hotel in da si zadevo opravil diskretno, ampak… zgledi vlečejo. Že firbci mi gredo na živce, kaj šele “fotkarji”. Predstavljate si, da vas režejo iz avta, okrog vas pa cel kup kretenov…

  6. jonas, - 8.9.08 | 19:26

    Mislim, da resnega strahu pred tem ni.

  7. .polona, - 8.9.08 | 19:28

    Morbidno.

  8. Luka, - 8.9.08 | 19:50

    tudi sam sem šel mimo, očitno ob približno istem času in videl nesrečo.. Še najbol me je stisnilo pri srcu, ko sem ugotovil da gre za motorista, saj se tudi sam vozim z motorjem. Sicer sem šel precej hitro mimo, ampak mislim da tekočina na tleh ni bila kri, tako da verjetno z voznikom ni hujšega.. vsaj upam!

  9. chef, - 8.9.08 | 20:13

    Ja, ravno sva šla z ljubico mimo v oštarijo. Rešilci so se vozili kar v vrsti. Najprej motorist, potem dva s kiblo in na koncu še dohtar z avtom. Upajmo, da so ga izvlekli.

    Da bi ga fotografiral, mi pa na misel ni prišlo, bi mi bilo preveč nerodno.

  10. katie., - 8.9.08 | 20:49

    tista tekočina po mojem ni kri ampak je olje, al pa kaj tazga k je steklo iz morotja. drugače je pa 25. 8 bla na relaviji črnova-velenje pri vinski gorai zelo huda prometna, v kateri sta 2 umrla, in njahujš je blo to da so mlade mamice z vozički šle na “šprancir” ker jih je firbec matral in so hotele videti kaj se je zgodil.. sociala res..

  11. katie., - 8.9.08 | 20:50

    motorja*

  12. Geronimo, - 9.9.08 | 07:33

    Folk, ki se dobesedno ustavi, da si ogleda kako je kaj kri špricala, so največje gnide na cesti, poleg tistih, ki ne spustijo nazaj avtov pred sabo, ki so se umaknili rešilcu.

  13. nevenka, - 9.9.08 | 08:20

    Ob takih dogodkih mi kar kri zledeni, pa se mi je že večkrat zgodilo, da sem bila prva na kraju nesreče in sploh ne vem kako sem uspela pomagat…bila sem kot robot…čez dva dni sem pa skupaj padla.

  14. flayo, - 9.9.08 | 10:04

    A ni potrebno soglasje ljudi na fotki, če jo hočeš prodat in se na njej jasno razločijo obrazi? Prosim, popravite me, če se motim.

  15. jonas, - 9.9.08 | 10:14

    Nisem pravnik, a vem tole: načelno je res, kar praviš, a obstajajo izjeme v nekem razumnem okviru. Recimo, če useka v Ljubljani tornado, bo nekdo težko iztožil odškodnino, ker se je znašel na naslovnici Dela, kako ga odnaša veter v višave.

  16. jonas, - 9.9.08 | 10:21

    Pa še nekaj tehničnih podrobnosti je v zakonu, če se prav spomnim. Pomembno je, kdo ali kaj je v fokusu slike (neostri in ljudje z roba slike ne morejo tožiti) in podobno …

  17. Bufo, - 9.9.08 | 10:43

    Jonas ravno pri Iliriji sva se križala, jaz sem prihajal nasproti pa zavijal levo. Mislim, da si se takrat že pripravljal na slikanje. Je pa bilo precej rešilcev v akciji in tudi nesreča vidim, da je bila precej resna.

  18. skwil, - 9.9.08 | 12:05

    Pravno gledano, kolikor vem, lahko posnameš osebo, ki je povezana z kakšnim izjemnim dogodkom, ki se je zgodil v javnosti (nesreča, kaznivo dejanje itd.), vendar pa velja izjema za žrtve raznih nesreč, te je treba vprašati za soglasje za objavo. Smisel tega je, da ne pride do dodatne viktimitzacije žrtve s tem, da drugi ljudje opazujejo posnetke nesreče, s katero je bila že tako ali tako prizadeta…

  19. mica, - 9.9.08 | 12:17

    po naši Poljanski dolini vozijo motoristi kot….zelo milo rečeno…kot bi bili drogirani. Pod 150 km/h, celo tam, kejr je omejitev 40 km/h ne vozi nihče. V nedeljo, ko sem se vračala iz službe, pa ob eni taki sneti sekiri, ki z nadsvetlobno hitrostjo švigne mimo mene, vprašam kolega, pa kje, za vraga, piše, da lahko motoristi tako divjajo. Začudeno me pogleda, češ, a ti ne veš, da se z motorjem v bistvu sploh ne more voziti počasi.

    pred tednom sem kolesarila po Madžarski. Nikoli, ampak res nikoli !!!, pa sem sedela na kolesu 250 km, nisem videla ene same snete sekire, enega samega šoferja, ki bi nam nestrpno hupal za ritjo, enega samega norca, ki bi prehiteval po neprekinjeni črti, enega samega kretena, ki bi- ob pogledu na motečega kolesarja- kazal fakiče.

    zato si drznem trditi, da se vsega usmiljenja vredna beda večvrednostnega komplexa tistih, ki mislijo, da lahko kjerkoli počnejo karkoli, dogaja le v glavah nekaterih Slovencev, ki jim dol visi ne samo za njih same, temveč tudi za vse ostale.

  20. nevenka, - 9.9.08 | 12:39

    Se spomnim, ko sem se še vozila z bolhco, da so me drugi avtomobili kar na kolesarsko stezo rinili, da sem v vsak odtočni kanal posebej padla. Povsod so me izsilili kjer se je dalo. Ne čudim se, da je toliko nesreč pri nas. Pišuka, jaz pa ves čas pazim, da ne bi koga spravila v škripce. Nekaj je neprevidnost in res nesreča. Nekaj pa objestnost in stalno izzivanje nesreče. Motoristi res hitro vozijo in se tako včasih vzamejo od nikoder, da imaš komaj čas odreagirati.

  21. Krajnc B., - 9.9.08 | 12:54

    @katie, moram dodat se jaz nekaj temu, to da folk svoje otroke vlaci poleg, da bi lahko iz firbca videli vse podrobnosti pri taksnih nesrecah je milo receno bolano. Ker sam delam v tem fohu, imam precej opravka z prometnimi nesrecami in vcasih si misliti ne mores, kaj vse je treba storiti, da radovedneze z otroki odmaknes proc. Prav spomnim se, ko sem bil enkrat v Medvodah, kjer je bilo v nesreci vec poskodovanih pa tudi ena oseba je podlegla na kraju. Mozakar je okoli desete ure zvecer na kraj privlekel svojega sina, starega okoli 6-7 let, da bi mu lahko zadevo pokazal. Ko sem mu rekel, da naj se umakne in da ne rabi se otrok vsega tega gledat je odvrnil, da je to le preventiva, da bo otrok vedel, kaj se lahko zgodi ce nisi priden. Po mojem osebnem mnenju je tole bilo bolano. Se meni se vcasih zelodec obrne, pa se s tem ukvarjam ze 16 let (z ogledi PN, da ne bo pomote), otroka pa bo to odvrnilo v prihodnosti od neumnosti na cesti. Malo morgen. LP

  22. Svizec, - 9.9.08 | 13:38

    Med sabo naj se pobijejo manijaki na cesti, samo to si želim, da ne ubijejo koga normalnega. Cestni divjaki so zame največje gnide v družbi. (ne leti na tega motorista, ker pač ne vem, če je cestni divjak)

  23. Tomaž Z., - 9.9.08 | 16:16

    To so se razkantali tam blizu Kekec bara ? Poznano. Samo vprasanje casa je bilo, kdaj se bo kaj takega zgodilo, ker ze nekaj tednov cefurjad divja z motorji od krizisca Trzaska-Jadranska do viske cerkve in nazaj…

    Sem ze nekajkrat klical policijo glede tega, pa niso storili nic.

  24. simon79, - 9.9.08 | 16:17

    Glede fotografiranja v javnosti: http://www.e-fotografija.si/templates/?a=191&z=8

  25. Rok, - 9.9.08 | 16:20

    Svizec… zihr maš tut ti kakšnega divjaka v žlahti ali med prijatelji. Upam, da se boš lepo počutil na njihovem pogrebu. Razumem kaj si hotel povedati, ampak upam da si res ne želiš, da se pobijejo. Naj raje pridejo k pameti. Mislim pa da 3/4 oseb pride k pameti ko npr. dobijo otroka.

  26. jarane, - 9.9.08 | 17:53

    Pozdravljen! Samo eno vprasanje, si se slucajno danes peljal mimo Askrceve z motorjem? Ker se mi zdi da so mi v oci padli tvoji crocsi :).

  27. Svizec, - 9.9.08 | 18:35

    To so morilci, ki so že velikokrat opravili poskus umora. Ponavadi se to stlači za zapahe, ampak naše ceste so itak divji zahod – več konjev imaš, bolj si nad zakonom.

    Raje bi videl, da bi se jih stlačilo v zapor, tudi to zna večino spametovati, Rok. Če pa se ne bo ukrepalo in se jih ne bo spravilo s cest, potem pa raje vidim, da se jim kaj zgodi. Koliko je že ljudi nastradalo, ki niso bili prav nič krivi!

  28. ciny, - 9.9.08 | 18:51

    simon79 – prebrala sem ta članek, ki ga navajaš. Tudi na faksu smo govorili o tej temi in mi je zato že znana, pa tudi kot amatersko fotografinjo me zanima. Kar me je v članku presenetilo je, da piše, da ne smeš slikati, če oseba nasprotuje, čeprav je na javnem mestu. Kolikor vem v zakonu ni nobene take prepovedi. Se motim? Precej naiven se mi zdi pa predlog avtorja članka, ki svetuje, da preprosto lepo vprašamo. Vsak fotograf ve, da je za dobro fotografijo bistveno, da fotografirani ne ve, da se ga fotografira, oziroma da zabeležiš nek trenutek, ki ga v naslednjem momentu ne bo več in je čisto nemogoče prej vprašati za dovoljenje. Edino če bi najprej poslikal, potem pa vprašal, če fotografirane to moti in moraš zbrisati;) Iz čisto osebnega vidika pa menim, da je zelo tanka črta med okusnim in neokusnim in med tem kaj sme in kaj ne sme biti dovoljeno. Na primer, precej neokusno se mi je zdelo, ko so novinarji posneli tistega usreljenega “mafiaša” (ne spomnim se imena) in je trajal posnetek v neskončnost. Z vseh kotov si lahko videl tisto prestreljeno truplo, ki je ležalo na tleh bara… Precej neokusno, kar se mene tiče. Ne bi pa kar prepovedala vsakršno dokumentiranje takih stvari. Predvsem prometne nesreče se mi zdi celo priporočljivo fotografirati, ker so opozorilo vsem voznikom, da so bolj pazljivi na cesti. Pa tudi iz umetniškega vidika in iz vidika spoznavanja sveta okrog sebe se mi ne zdi sprejemljivo, da na primer ljudje ne bi smeli videti kako se ruši WTC ali pa da se ne bi smelo umirajočega ujeti v neki umetniški fotografiji… In če vas je Jonasov prispevek stisnil v želodcu je to prav.

  29. ciny, - 9.9.08 | 18:53

    Svizec – čeprav se strinjam s tabo, te moram kot bodoča pravnica popraviti. Za poskus je potreben naklep. Poskus iz malomarnosti ni mogoč.

  30. Petra, - 9.9.08 | 20:04
  31. Martin, - 9.9.08 | 21:24

    Umaknil sem se reševalcu na motorju, peš, bil ravno na prehodu. Se mi je zdelo, da ni daleč od mene, ker so sirene hitro potihnile.

  32. Martin, - 9.9.08 | 21:26

    Problem so hitrosti. Fantje in dekleta, tabla kaže na gradbišče, pa še pola je tam. Nogo z gasa, občutki po storjeni pizdariji so hudi, četudi si imel prednost.

  33. Martin, - 9.9.08 | 21:26

    pola=>šola

  34. dare23, - 9.9.08 | 23:17

    Ta k je zbiu motorista ni meu prednosti motorist je pa prehitr vozu, od fotra delavc je biu.

  35. Svizec, - 10.9.08 | 00:44

    Ciny, pravniška leporečja glede poskusa umora me ne zanimajo kaj preveč.

    Kar se tiče pomislekov glede članka na e-fotografiji – tudi sam sem že bil na dogodkih, ki so jih orgnaizirali, na predavanjih fotografov. Če lahko vrhunski svetovni fotograf vpraša za fotko, lahko tudi ti, ti ne bo škodilo. Kolikor jaz vem, oseba na javnem kraju ne more preprečiti fotografiranja, razen če je ta oseba uradna oseba in fotografiraš nekaj, kar bi lahko ogrozilo državno varnost. Prav tako lahko fotografiraš zasebno premoženje, če ga fotografiraš z javne površine in pri tem ne posegaš drugače v zasebnost ljudi (lahko fotografiraš hišo, ne moreš pa dveh oseb, ki se v njej dol dajata). Za (komercialno) objavo fotke potrebuješ pisno dovoljenje, če na fotki ni več kot treh oseb. Pol tega je v zakonih, pol pa v sodni praksi.

  36. miro, - 10.9.08 | 03:01

    Ne vem, če ta podatek drži: 150 mrtvih,od teh je 37 motoristov. To je skoraj četrtina! Mar ne bi bil čas, da policija začne ukrepati glede prehitre vožnje motoristov?

    ps: Tudi sam sem motorist, vendar kljub temu menim, da večina voznikov motorja pretirava s hitrostjo.

  37. klemenix, - 10.9.08 | 08:20

    Hm no ja…res žalostno, da se pripeti taka nesreča. Še posebej, ker se je očitno zgodila tik pred mojim domom…živim namreč ob tržaški, takorekoč nasproti gimnazije. Kakorkoli, ker vidim, da je bil v nesreči vpleten motorist se ne morem vzdržati komentarja. Nesreče sicer nisem videl in ne bom sodil, kdo jo je povzročil, a glede na to, kaj motoristi počnejo po Tržaški me kr bes zagrabi, ko vidim, da se zgodi nesreča, v kateri je zapovrhu vpleten prav motorist. Na bruhanje mi gre, ko gledam frajerčke, kako z težkimi moroji brez čelad na beticah pičijo 150 po Tržaški sred belega dne. In ne vem, kje je policija, da bi jih lovila. Takrat, ko se jaz peljem po napačni strani kolesarske steze so pa barabe prec zraven, da mi napišejo tisto pofukano položnico. Kakorkoli, za tovrstne nesreče je za moje pojme kriva policija, ker ne ukrepa pravočasno in ne kaznuje raznih manijakov, ki norijo po tej cesti.

  38. zdenc, - 10.9.08 | 12:56

    kaj pravite na tole Slovenija – Rakitna http://www.youtube.com/watch?v=kRsB5CXj8TA

  39. mami, - 10.9.08 | 15:37

    motoristi, motoristi…nič ne rečem, ampak ne vse v en koš metat! včasih se najde tudi kakšen kreten v avtu, ki namenoma bremza ali pa se nastavlja po cesti. žalostn je to, kar se mi je zgodil, da je bil to en fotr z mamo in vnučkom na nedeljski vožnji…halo!! pa še bi se kaj najdlo. point je v tem, da niso ravn lejganorcamotorista vedno vsega krivi!!

  40. mali, - 10.9.08 | 17:53

    vem da ni v sklopu te teme,ampak jonas,ker si mojster tehnike,te prosim,če se javiš na meil. dilema- htc diamond,. ali samsung i900?

  41. smukc, - 10.9.08 | 23:11

    @matej potočnik: da bi prodal sliko in služil na tuji nesreči ali celo smrti!?!

  42. Jure/olki, - 11.9.08 | 09:25

    @zdenc: Kaj pravim na tisto??? Da bog dal se čim prej spaca na drevesu, preden povozi kakega otroka, se sreča s faco nasproti vozečega šoferja ali kakorkoli ubije (zame je to umor iz malomarnososti in ne nesreča) soudeleženca v prometu. Saj vem da je Rakitna fajn za tišat ampak sorry, veš kolk je kle gor biciklistov? In pol se najde “heroj” ki zbere par frendov in se gredo snemat za YOUTUBE,,,, jaooooo

    Podn čisti podn.

  43. esid, - 11.9.08 | 09:45

    zgleda da je še premal mrtvih motoristov….

    po drugi strani smo pa itak vedno vozniki avtomobilov krivi da se taki norci pobijajo… ane?

  44. Matej Potočnik, - 11.9.08 | 15:38

    @smukc http://24ur.com/novice/crna-kronika/huda-prometna-nesreca-v-liki.html Če si pogledaš fotografije boš videl da nekateri to počenjajo. Tudi kar nekaj amaterskih posnetkov oz. fotografij lahko najdeš na vseh slovenskih info portalih. Zakaj pa potem nebi moral fotke prodati? To je čisto normalno, za nekatere morda nehumano, meni pa to ni nič čudnega. Seveda pa to ne pomeni da mi je za nesrečo vseeno.

  45. ciny, - 11.9.08 | 20:11

    Svizec – tko by the way sm rekla, da se strinjam s tabo, se mi je zdelo pa vseen da lahko delim s tabo, kako je v pravu to s poskusi, ker to ni zgolj leporečje, ampak razlika med kaznivim dejanjem ali ne. Če lahko vrhunski svetovni fotograf vpraša za fotko? WTF? Kot da pravim, da mi je to podčast. Ni mi podčast, ampak če človeku poveš, da ga boš fotografiral pač ne bo več tistega trenutka, ki si ga hotel ujet. Pa če si amater al pa vrhunski svetovni fotograf.

  46. Tadej, - 14.9.08 | 12:11

    Rakitna je znana po takih divjanjih motoristov in avtomobilistov…

  47. ursa, - 14.9.08 | 22:04

    Joj Jonas, dej mal večkrat kej napiš.

  48. tine, - 20.3.16 | 21:38

    to je bila nesreča ki sem bil jaz na motorju,vozil sem po predpisih,jaz sem pa imel par kosti polomljenih,živ pa sem le.

Na voljo je Markdown za oblikovanje besedila.

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !